Fórum témák
» Több friss téma |
Szia
Kipróbáltam másikkal is, és ugyanaz PIC18458-al (ez volt otthon) egy egyszerű villogó programját akarom beírni, és a következő hibaüzenetet írja ki (melléklet). Mivel abszolút kezdő vagyok, először azt a célt tűztem ki magam elé, hogy programot tudjak beírni majd visszaolvasni, de még mindig nem tudom, hogy a printer portom alkalmas-e erre. Még ma kipróbálom másik számítógépen. üdv
Mutass egy olyan képet, ahol a PIC-et felismeri! Biztosan felismeri a sárga kérdőjeles IC ikon megnyomása után? A program be van állítva? Arról is csatolj egy képet!
szia
fejlemények vannak! mindjárt visszaírok
szia
orbitális gixer volt, a PGC előtét ellenállása (270 ohm) hibás volt, én még ilyet nem láttam , semmi külsérelmi nyom, akkor lett gyanús amikor elkezdtem tesztelni a fesz értékeket a PGD 4,7 V, a PGC meg nulla úgyhogy az egyik probléma megoldva. viszont van egy olyan gond, hogy a kis ikon-ra kattintva felismeri a 18f-t . Elindítom az írást, az is lefut, visszaellenőrzöm, stimmel, és később leellenőrzöm akkor meg totál hülyeségeket olvas ki (ilyenkor nem is ismeri föl a 18f-t sem) ha újra indítom akkor viszont jó. Ez a bizonytalanság az adatkábel hibája lehet? lehet, hogy árnyékolt és még rövidebb vezetéket kellene berakni (a mostani kb 20 cm) a 100 nanos kondit közvetlen az ic lábára tettem. üdv
Miért hagytál fel a jó szokásoddal, hogy rendesen írj? Én nem állok szóba olyanokkal, akik kisbetűvel kezdik a mondatot és nem használnak írásjeleket. Én csak ennyit kérek cserébe!
Szia
Elnézést a helyesírási hibákért, kicsit kapkodva írtam (munkaidőbe voltam ) Most ott tartok, hogy összeraktam a 8 ledes villogó áramkört, ami persze még nem működik, szerintem az eltérő kristály értékben lesz a hiba (20Mhz-s van), de ez a probléma holnapra marad. Üdv.
Javaslom használd a WPB-t! Épp most írtam a PIC miértek-be, hogy miért!
Szia