Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Találkozó
Legkésőbb 21-e dél! Persze lehet jönni jelentkezési lap nélkül is, csak nekünk a bevásárlás és szervezés miatt jó lenne tudni már egy létszámot.
Idézet: „Akkor én csak a hozzávaló hazait viszem, meg fakanalat, meg egy rendes kést, ill vágódeszkát, meg egy málnalekvárt, ideit..” Hát fogyókúrázók ne jöjjenek HE találkozóra
Persze ez nem zárja ki azt, hogy valaki eszközöket vagy alapanyagokat vigyen (pl. házi lekvárt).
Továbbra is várom azok jelentkezését, akik kocsival a 8-as út felől mennének a találkozóra!
Én vonattal fogok menni, az van kiirva hogy 2.420 Ft az út 2. osztályon. De én diák vagyok és úgy tudom hogy az 50%-os kedvezményt jelent, tehát oda-vissza ennyi az út. Jól gondolom?
Jajj nemár! Én úgy értettem, hogy aki fogyókúrázik rosszul fogja magát érezni a találkozón, mert sokan lesznek majd kanállal a kezükben
Hogyne főzhetnél!
Sziasztok!
Sajnos mégsem tudok ottlenni az első találkozón,mert családi program közbeszólt.De hogy mégse érje nagy csalódás a ház elejit,az 1000ft-os belépőmet szeretném felajánlani a tisztelt megjelenőknek.Utalni sajnos nem tudok,bankártyaürülés miatt,de arra gondoltam,hogy Frankye kollega itt lakik a közelemben,és ha nem gond,neki odaadnám. Üdv:Travolta
Közbe mondom nézek már egy időjárást. azért remélem nem lesz vészes.
"Szombat: Erősen felhős, borult égbolt, szórványosan záporok, zivatarok."
Hát van aki majd hátszéllel gyorsabban hazaér
Van fedett placc, szóval annyira nem lenne nagy gond, bár kétségtelen hogy aggódásra okot adó.
Még lenne annyi kérdésem hogy a keletibe lesz valami gyülekező vagy esetleg lenne önkéntes aki el tudna cipelni a találkozóig? :hide:
Helló!
A "Ki mit épített" bemutatóra visz valaki valamilyen cuccot, vagy én fogok ott egyedül villogni a gagyi tákolmányaimmal?
Gitárfelszerelést hozol magaddal?