Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   780 / 3610
(#) Frankye válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Talán mégis.
Tiltakozz!
(#) _ampervadasz_ válasza Frankye hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Azzal a sebességgel, ahogy bemondták, úgy feliratkoztam. nem tudom ki számolja, de 1 percenként minimum 10 -el nő a megjelenő nevek száma
(#) bankimajki válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Az elmúlt percben 27-tel nőtt
(#) bankimajki hozzászólása Okt 30, 2009 /
 
Csak hogy a sok bánat mellé (rádió) egy kis jó is legyen: Liptai Klaudia
(#) _ampervadasz_ válasza bankimajki hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Bocs, de azt még akkor kb 6 óra magasságában számoltam.
(#) Action2K válasza Frankye hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Megtettem.
(#) Frankye válasza Action2K hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
A nevükben is köszönöm.
(#) Action2K válasza Frankye hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Ez a legkevesebb, a volt kollégákért.
(#) Georgee hozzászólása Okt 30, 2009 /
 
Jóreggelt. Valakinek van véletlenül gitár kottája? Most nagyon rá vagyok kattanva. mondjuk most akarom megtanulni. egyik kedvencem
(#) radocziandras válasza Georgee hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Bővebben: LinkEz a metallica-for whom the bell tolls című szám kottája.vagy nem is tudom mi ez.
(#) zoly15 hozzászólása Okt 30, 2009 /
 
Szép estét mindenkinek!
Egy kis információra lenne szükségem!
Remélem tudtok segíteni..
Szóval: A T-Home "tányéros" szolgáltatásról kéne pár információ..
Az érdekelne hogy mennyire megbízható?
Leginkább az Internet érdekelne, hogy szaggat-e vagy hasonlók. De érdekelne az is hogy miylen minőségű a Tv adás.. Telefon vonal..
Valaki tudna valamit mondani erről a dologról?
Előre is köszönöm!

Üdv!
(#) radocziandras hozzászólása Okt 30, 2009 /
 
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogyan lehet szétszedni a montembájk hátsó kerekére csavart lánckereket? Mármint ahhoz a kattogós szerkezethez szeretnék hozzáférni, hogy bezsírozzam, mivel azóta nem volt szétszedve, amióta összerakták a gyárban.Magát a lánckerekeket le tudom szedni a kerékről, már csak a lánckereket kellene szétszedni, mert már a hangján hallatszik, hogy szárazon forog.Előre is köszönöm a segítséget!
(#) sándor válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Szia! Valamikor csináltam hasonlót - hát megszenvedtem !Nem a szétszedést az ment (kissé amatőr módon) egy szeg v. pontozó és kalapács segédletével, hanem az összerakás! Ha jól emlékszem van benne "néhány" pici csapágygolyó...+ a racsnis rész összerakása az külön művészet célszerszám nélkül(én vékony cérnával kötöttem össze a rugók ellenében és ha összerakás közben nem szakadt szét... hurrá! )
Esetleg sűrű olajfürdő? De hátha vannak itt szakértők ...
(#) SALáta válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Kérjél hozzá egy nagy bicikliüzletben célszerszámot- ha egyáltalán létezik, én ha szétszedem a hátsó kereket és a fogaskerék sor kopott kuka, a lánc kuka, a hajtókar kuka. A zsírt amit rá szoktam tenni még egy barátomtól kaptam. Vízálló elég jó minőségű, a víz sem árt neki, nem tudja kimosni. Szétszedni én is szedtem már szét de többet soha, hasonló módszerrel mint sándor.
Én is sanyi vagyok...
(#) Norberto válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Két lehetőséged van:

1. Tákolsz, és vagy sikerül, vagy nem, a szerencsére van bízva. Olcsó biciklinél akár még megfontolandó megoldásnak is tűnhet, hisz nem szenved senki nagy anyagi kárt az esetleges problémás leszedés során.

2. Lehet kapni megfelelő fogaskoszorú-leszedő célszerszámot. Drágább biciklik esetén én csak ezt a megoldást favorizálom, könnyebb vele dolgozni, és a későbbiekben is jól jöhet, ha valamiért le kellene szedni.
(#) bankimajki válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Nem egy nagy durr, én kb. minden bicajfelújításomnál elvégzem. Ahogy előttem is írták egy szeggel vagy egy pontozóval ki kell lazítani azt a részt amit lerajzoltam. Fontos én úgy szoktam hogy egy nagy kartondobozt szétszedek és azon csinálom ezt a műveletet, mert a sok kis görgő általában lehullik ha nem vagy ügyes. Én utána benzinnel vagy nitrohigítóval szépen megtakarítom, majd véknyan megkenem körbe zsírral azt a részt ahová a kis golyók mennek. Ezek után a kis golyókat visszateszem (beletapad a zsírba). És végül felteszem óvatosan a fogaskoszorút. És én a végén azt az anyát elsőnek hézagoló nélkül szoktam visszatenni (ilyenkor szorul) és szétszedni beletenni egyesével a hézagolókat, addig amíg meg nem szűnik a szorulás. Remélem érthető volt amit írtam Ja most tűnt fel hogy fordítva rajzoltam a nyilat, pont a másik irányba kell ütögetni.

névtelen.jpg
    
(#) Attila86 hozzászólása Okt 30, 2009 /
 
Van itt valakinek Nokia 5800 vagy 5530-as telefonja? Ha igen, akkor kérdeznék tőle pár dolgot.
(#) Ricsi89 válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Szia!
Nem nehéz szétszedni. A külső részén, a legkisebb lánckeréknél lehet szétszedni. Ott ha jól emlékszem egy bal menetes anya van rajta. A lényeg, hogy be kell fogni valahová a kereket, vagy ha leszedted róla, akkor a lánckereket. Ezután kalapács és légy anyag, hogy nem az anyát vágd tönkre. Van az anyán két mélyedés, ott lehet ütögetni és egyszer majd megindul. Vigyázz tele van apró csapágygolyóval. Ha széthullik, akkor sosem találod meg.És zsírozni max a csapágyrészét zsíroznám, mert a racsni ha beleragad a zsírba, akkor... Valami olaj esetleg, vagy tényleg nagyon vékonyan a zsírt csak, nem megtömni.
(#) radocziandras válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Tehát akkor azt a kis külső lemezfedőt kell a nyíl irányába ütögetni, ami a legalsó fogaskerék és a fogaskoszorú között van.A lánckerekeket egyesével le lehet szedni?Jó lenne azokat is kisuvickolni a szutyokból...Ugyanis kb 8 éves rajta a zsírból és homokból álló szutyok.És akkor ebben ilyen görgőcsapágy van?Egyébként nem hinném hogy beragad a racsni a zsírtól, mert ez a lítiumbázisú zsírnem köt be és eléggé puha is.
(#) radocziandras válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Köszönöm szépen a segítséget Mindenkinek, akkor holnap szétszedem és kitakarítom.
(#) bankimajki válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
A racsnira tényleg ne tegyél zsírt (az akkor jó ha kattog) ill. ha ezt az anyát leszeded, akkor a fogaskoszorú egyben fog lejönni. (azt is szét lehet szedni de nem érdemes vele szenvedni, ha nem akarsz cserélni rajta fogaskereket.) A jobb min. hátsó fogaskoszorúkon van egy külön anya. A gagyibbakon pedig a legkisebb fogaskerék szokott maga az anya lenni. De ezekhez már egy nagyságrenddel nagyobb erő kell hogy letekerd. Csak hogy vagizzak teszek fel egy képet a bicajomról (Ezt én festettem, és teljesen felújítottam a kopott cuccokat cseréltem benne (szimering (első teló)+ új olaj) és mindenhová kapott új görgőskosarakat. Azóta 1000km-t tekertem vele és csak egyszer kellett fékpofát cserélni, meg egyszer mindent utánahúztam. (Évente teljesen restaurálom)

Bicaj 1.jpg
    
(#) bankimajki válasza bankimajki hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Azóta kapott még egy két kiegészítőt pl. matricákat Fényvisszaverő matricákat, a kulacstartót lecseréltem egy alumíniumra. Na meg azóta egy új gumigarnitúra is kellett már. (Túl jól fogott a fék) Ja és a képen még nem volt jobb oldali szivacsmarkolat, (épp elfogyott), de utána nemsokkal azt is kapott.
(#) radocziandras válasza bankimajki hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Jó kis kecó, lehet, érdemes lenne megfejelni egy jó kis tárcsafékkel hátul.Ugyanis nekem olyan van és nagyon erősen fog ,nem is kell nagyon behúzni a kart, hogy fejreállj. mondjuk neke hátul van, de mikor először próbáltam majdnem sikerült vele fejreállni.
(#) radocziandras válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Bővebben: LinkNekem ilyen van.Mondjuk mikor vizes, akkor eléggé fura hangja van.
(#) bankimajki válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Én úgy vagyok vele hogy ez olcsóbb és ha karban van tartva, akkor a V fék ugyanolyan jó, mint a tárcsa. Ez egy eredeti shimano bicaj, a váz a felnik a telók a váltók, egyedül a fékeim Vuelták, és a fékmerevítő Alhangák. Egy ilyen felszereltségű és minőségű bicaj ami tárcsafékes 90-100e Ft körül mozog. Én ezt 35e-ből megcsináltam. (A bicaj alapára 10e volt.) De ezen elől 4db brutális LED van (fényereje kb, mint egy simsoné, akksi van benne. Van rajta minden ami kellhet egy jó túrázáshoz. (Egy nagy hátrány elég nehéz lett.) Ja és sportváltó van rajta. Én 45km/h-át tekertem vele . Na jó naponta 10km-t tekertem a melóba, meg vissza földúton. Van is lábizom
(#) Norberto válasza bankimajki hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Idézet:
„ha karban van tartva, akkor a V fék ugyanolyan jó, mint a tárcsa”


Én ezt azért cáfolnám.

3 éve van tárcsafékes biciklim, és mára már nem mernék bevállalni semmilyen komolyabb bicikliutat vagy akár túrát sem V-fékes biciklivel.
(#) DuMatyi válasza radocziandras hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Azért, mert nem hittél nekem, megkérdezem. Kedves bicajos kollégák! Szerintetek helyes az, ha valaki egyetlen hátsófékkel bicajozik, első fék nélkül? A szemünkből, vesénkből, fülünkből sem azért van kettő, hogy ha az egyik bedöglik... Fékből sem ezért kell kettő. Biztonságosabb, hamarabb megállsz két fékkel stb...
(#) bankimajki válasza Norberto hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Nem értem miért nem, nekem a V-fékek mindig jó állapotban voltak. (A bowdenek ismerik a WD-40 hatását ) És a fékeim mindíg olyanok voltak hogy 1 újjal satura fékeztek. Na jó amint kicsit rosszabbul fogott mindíg utánaállítottam, de akkoris bátran mondom hogy egy jó V-fék ér annyit, mint egy tárcsafék. (Ja és 800Ft/ fékpofa, de ezek 1 évig bírják és nagyon jó fékhatásuk van.
(#) Norberto válasza DuMatyi hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Egyértelműen nem helyes. Feltéve, ha az a cél, hogy meg tudjon állni, ha feltétlenül szükséges vagy vészhelyzet van.
(#) bankimajki válasza DuMatyi hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Én már agyaltam a bicajra is ABS kategórián Ha már motorokon van, miért is ne legyen bicajon is.
Következő: »»   780 / 3610
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem