Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése
 
Témaindító: Paso, idő: Okt 4, 2005
Lapozás: OK   3 / 199
(#) gtk válasza orizon hozzászólására (») Dec 17, 2006 /
 
Idézet:
„Mikor összehuzalozod (gumikötés) az alkatrészeket,akkor a -view menüpontban válaszd a- connection- majd az -optimize opciót. Ez egy kicsit rendbe rakja a kesze-kusza huzalozást.”


Ez ismeretlen volt szamomra eddig,ki fogom probalni.
Koszi szepen!
(#) borvendeg hozzászólása Dec 25, 2006 /
 
Hello mindenkinek
Bocs hogy ez miatt uj témát nyitok de nem találtam sehol sem nyákrajzot egy wu meterhez ezért nekiálltam megtervezni és kellene egy kis segítség,hogy jó e a rajz és ha nem jó akor hol a hiba (valószínűleg van vmi hiba mert megépítettem az áramkört és nem működik) nagyon kezdő vagyok ezért ne nézzetek hülyének amiért egy ijen egyszerű nyákrajzot nem tok elkészíteni de ez az első
A segítséget előre is köszi.
(#) Istike88 válasza borvendeg hozzászólására (») Dec 25, 2006 /
 
hello

most nem tudom megnyitni a lay kiterjesztésű fájlt mer új a windows és nincsenek fent a nyák tervező progik de ha exportálod kép fájlba akkor szivesen megnézem h jó e a nyák

üdw
(#) tbence3 válasza borvendeg hozzászólására (») Dec 25, 2006 / 4
 
Helló!
Nah akkor mondom. Ha nyákot csinálsz akkor azt ne forpontokból hanem alkatrészekből rakd össze azért van a progiba az alkatrész lista. Ezért most így kapásból nem tudnám megmondani neked, hogy melyik forpont mit takar. pl. hovakerül ellenállás, stb. Mellékelek egy új nyákot amit most dobtam össze. De nézd át lehet, hogy találsz hibát mert siettem és hát ember vagyok... Tápfeszültség jó? Jól raktad be az ic-t?

nyák2.lay
    
(#) huhuu válasza borvendeg hozzászólására (») Dec 25, 2006 /
 
a potinál nem látom, hogy le lenne kötve a negatívra, azt nézd meg, vagy egy kis vezetékkel kösd össze a poti megfelelő lábát a negatívval. Minimum 12 voltról hajsd meg, én már jártam úgy, hogy csak 9-ről akartam, hogy menjen, de valahogy nem ment....