Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Eberspacher állófűtés javítása
Sziasztok!
A segítségeteket kérném! A kocsimban van egy eberspacher D4W SC állófütés. Sajnos nagyon sokszor nem indul be. Legtöbbször F30 as hibaüzenetet ir ki. Azt hiszem talán a levegöbefúvó ventillátor lehet, mivel nem mindig pörög fel bekapcsolás után. Elöfordult már F32 és F50 es hibaüzenet is. Aki ért hozzá illetve javított már ilyet, kérem seígtsen! Köszönöm!
Mérd ki, hogy kap-e elég áramot (12V) ot a motor terhelésen, ha nem akkor cseréld ki, valahol el van öregedve. Klíma kompresszor mágnes kapcsolójánál szokott ez a gond lenni, hogy nem kap elég áramot és nem húz be a mágnes...
Köszönöm a tippet, jó ötlet!
Megnézem a reléket és a biztosítékokat (3db) , hogy nincs e elkorodálva. Sajnos a melegítö eléggé a motortér mélyén van, nem tudok hozzáférni, csak ha kiszerelem, de ahhoz sajnos szerelöakna kell.
Hali.
Holnap a munkahelyemen megnézem mit jelent a hibakód. Igaz az száraz levegős eberspacherhez van de hátha jó hozzá. Holnap este tudok írni róla valamit
Ajánlom figyelmedbe a gyártó oldalát, ahol elérhető egy elég részletes használati utasítás, a hibakódok leírása is benne van. Direkt link a leíráshoz, a 26. oldalon kezdődnek a kódok.
Szia!
Nekem van hibakód táblázatom a kályhádhoz. A 30-as kód:Befúvó ventilátor fordulatszám tűréshatáron kívül, 32-es kód:bef, vent. motor rövidzárlat, túlterhelés vagy földzárlat.AZ 50-es hibakód: többszöri sikertelen indítás miatt a vezérlőegység blokkolva. Azt is írja az útmutató, hogy a ventilátort max. 8,2V-al kell tesztelni. Nem szorul a ventilátor?
Sziasztok!
Nekem is gond van az állófűtéssel.Kazi válaszából kiderült ,hogy a sokszori sikertelen indítás miatt a vezérlőegység letilt.Fel lehet ezt valahogy oldani? A másik probléma az hogy nem kommunikál semmilyen lekérdezővel, a V.A.G gyári műszerekkel sem .(bár lehet,hogy ez is a tiltás miatt van). Előre is köszönöm a segítségeteket.
Gyári szoftverrel lehet kiütni a tiltást, vagy ha komolyabb kezelőegységgel együtt van beszerelve (kijelzős, programozható), akkor esetleg azzal is. Melyik típus ez?
Nekem szaki mondott már olyat is, hogy a VW csoport emblémájával logózott kályha tiltását csak VW szervízben tudják feloldani.
Huh ez villámgyors volt!
2004-es Sharanban van.Gyári az állófűtés tehát csak egy sima programozható kapcsolóóra van fent középen(ki-be kapcsolás ill.óra beállításra bekapcsolás)Az egész úgy kezdődött,hogy nem ment az izzítógyertya,amit kiírt a műszer is.A szaki kicserélte egy használtra,mert nem volt neki új.Azzal pöffent kettőt-hármat, aztán már csak a ventillátor meg az üzemanyag szivattyú ment.Most semmi nem megy,pedig raktunk bele új gyertyát, és nem is kommunikál.Semmilyen műszer (VAG Com,ETKA, egyéb laptopos verziók)nem ismeri fel. Köszi és üdv.
5 vagy 10 egymást követő hiba után letilt. Ennek a doksinak a végén le van írva a kapcsolóórás bűvészkedés.
Köszi a doksit.Megpróbálom, bár a Sharanban középen fent nem pont ilyen óra van.De hátha azzal is megy.Mégegyszer köszi.
Sziasztok.
Nekem levegős sirokko-hoz lenne szükségem segítségre. Ez egy VEB ölheizgeratewerk neubrandenburg álltal gyártott Typ. 262 ikarusba való kályha,nincs meg a kapcsolási rajza valakinek? Vagy esetleg a csatlakozó dugóban melyik milyen láb. Üdvözlet és B.U.É.K. mindenkinek.
Sziasztok.Sharanban van gondom az állófűtéssel.Most gyakran egy guruló füstgolyóra hasonlítok.A ventilátor egyenetléenül jár,amit mutat a hibaüzenet is.Érdeklődnék ki javítana ilyen készüléket,és hogy tudom felvenni vele a kapcsolatot?Válaszotokat előre is köszönöm.
Heló Van nekem egy Eberspacher B5W amivel az a problémám hogy csak akkor indul be, ha a lángör szenzort leválasztom beinditom, és indulas után visszakötöm.Ezután tökéletesen müködik, addig amig ismét nem kell inditani. mi lehet vele a gond a lángör szenzor vagy a vezérlöegység, vagy valami más?Kérlek, ha tudtok akkor segitsetek, fontos. köszi
Sziasztok!
Nekem is van egy B5W típusú Eberspacher állófűtésem. Sajnos csak maga a kályha..tudna valaki segíteni, az elektromos bekötésében? Hol tudok ehez vezérlő egséget /25 1599 50 00 00/ vásárolni, építeni? Köszönöm a segítséget!
Szia!
Stadi egy feljebbi hozzászólásában elküldte a gyártó oldalának linkjét http://www.espar.com/ ott biztos találsz róla több infót. Nekem egy D4W SC van. Ebbe bele van építve a vezérlöegység, ami felügyeli és vezérli a müködését illetve külön van egy másik vezérlö amin a kezelö gombok és az idözzítöóra van. Neked melyik vezérlö egységre van szükséged? ja bocsi látom már, megadtad a vezérlö számát, a skype bezavart picit, mert kitakarta a számokat... ebben a pdfben megtaláltam Bővebben: Link tehát Neked az a vezérlö kell ami a müködését felügyeli és vezérli, sajnos azt a nehezebb találni illletve építeni, utánnanézek egy helyen hátha van nekik, pár nap... Üdv
Sziasztok van egy d4w -m
egy 2001 passatba szeretném berakni Igazábol az a kérdésem hogy a höcserélöre is rá köthetem a viz szempontjábol vagy csak a radiátor körébe lehet bekötni? A másik problémám hogy digitklimám van Azt mivel lehet vezérelni vagy mi a megoldás arra hogy müködjön? Köszi elöre is a válaszokat
Helló!
ha jól tudom ,akkor a fűtőradiátorral sorba szokták bekötni a kályhát. A digitklímához meg nem értek, úgyhogy azt passzolom. Esetleg érdemes lenne elnézned ide, mert itt vannak olyanok, akik foglalkoznak állófűtés beszereléssel is.
Szia vidd el az ANTARKTISZ klimához
Olcson megcsinálják és szerelik is a fütésedet
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne hogy vettünk egy állófűtést csak az a baj hogy 24Vos, az autó meg 12Vos még egy akut nem akarok belerakni.csináltam egy áttalakítót elvileg 100Wos
A kazánra 60W van rá írva de ki sütötte az irf 1405öt. mellékelem a kapcsolást amit összeraktam. Kérdésem az hogy bírni a kell e ennek a kapcsolásnak vagy ha van más öttletetek akkor meg köszönném.Ja és nem kizárt szerintem hogy akik beszerelték azok csináltak valami zárlatot
Helló!
Az a 60W akkor érvényes, amikor a fűtés üzemszerűen működik maximum teljesítményen. Indításkor viszont az izzítógyertya felvesz 10-15, vagy akár 20A-t is típustól függően. Ebből láthatod, hogy nem olyan egyszerű a dolog.
indításnál többet is fel vesz mint 20 amper most mértünk rá. Ha esetleg tudna valaki egy olyan 12/24voltos konvertert ami bírja a strapát akkor azt meg köszönném,és köszönöm a választ is az izzító gyertyára nem is gondoltam
Ide már valami nagyteljesítményű kapcsolóüzemű tápegység kellene, ami előállítja a szükséges feszültséget. Ilyen step-up konverterekkel nem fog menni. A kapcsolóüzemű tápegység építése témában talán tudnak neked segíteni.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Van 1 Eberspacher D3w állófűtés az autómba, idáig tökéletesen működött, a probléma most az hogy kb 50c-foknál kikapcsol. Csak hideg motornál tudom újraindítani, ha valaki tud, kérem segítsen köszönöm.
Sziasztok !
Kapcsolási rajzra lenne szükségem ehhez a káyhavezérlőhöz . Eberspächer 8EU 007 628 - 11 22 1000 31 05 00 MAN 81.61990.0084 Ha van valakinek rajza, vagy link a rajzhoz légyszi tegye itt közzé ! Köszi ! Üdv. Astra * Szerk , ne püföld az entert köszi !
Sziasztok Fiuk.
Hogy tudnam a hibat a szabalyzoban ami neha nüködik neha nem (hallom, a relet ki be kapcsolni) megtalalni. Avezetekek rendben vannak aramot rendessen kap. Ez egy Eberspracher BL1 12V 201575 500000 tipus A dobozon meg HELLE 5 HB 003125-01 felirat ist al. Ismeri valaki köztetek ezt a tipust, vagy hol lehetne egy egy kapcsolasi rajzrot felhajtani? Elöre is köszi a segitsegeteket. Meschu.
Helló!
Nem B1L lesz az? Ahhoz találtam leírást, bár nem tudom milyen kapcsolási rajzra gondolsz, mert a vezérlőről rajzot ezer százalék, hogy nem fogsz találni. |
Bejelentkezés
Hirdetés |