Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Eberspacher állófűtés javítása
Lapozás: OK   1 / 12
(#) huhuu hozzászólása Okt 15, 2009 /
 
Sziasztok!

A segítségeteket kérném!
A kocsimban van egy eberspacher D4W SC állófütés.
Sajnos nagyon sokszor nem indul be.
Legtöbbször F30 as hibaüzenetet ir ki. Azt hiszem
talán a levegöbefúvó ventillátor lehet, mivel nem mindig pörög fel bekapcsolás után.
Elöfordult már F32 és F50 es hibaüzenet is.
Aki ért hozzá illetve javított már ilyet, kérem seígtsen!

Köszönöm!
(#) K.Leslie válasza huhuu hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Mérd ki, hogy kap-e elég áramot (12V) ot a motor terhelésen, ha nem akkor cseréld ki, valahol el van öregedve. Klíma kompresszor mágnes kapcsolójánál szokott ez a gond lenni, hogy nem kap elég áramot és nem húz be a mágnes...
(#) huhuu válasza K.Leslie hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Köszönöm a tippet, jó ötlet!

Megnézem a reléket és a biztosítékokat (3db) , hogy
nincs e elkorodálva.

Sajnos a melegítö eléggé a motortér mélyén van, nem tudok hozzáférni, csak ha kiszerelem, de ahhoz sajnos szerelöakna kell.

(#) tgaben válasza huhuu hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Hali.
Holnap a munkahelyemen megnézem mit jelent a hibakód. Igaz az száraz levegős eberspacherhez van de hátha jó hozzá. Holnap este tudok írni róla valamit
(#) Stadi válasza huhuu hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Ajánlom figyelmedbe a gyártó oldalát, ahol elérhető egy elég részletes használati utasítás, a hibakódok leírása is benne van. Direkt link a leíráshoz, a 26. oldalon kezdődnek a kódok.
(#) kazi válasza tgaben hozzászólására (») Okt 15, 2009 1 /
 
Szia!
Nekem van hibakód táblázatom a kályhádhoz. A 30-as kód:Befúvó ventilátor fordulatszám tűréshatáron kívül, 32-es kód:bef, vent. motor rövidzárlat, túlterhelés vagy földzárlat.AZ 50-es hibakód: többszöri sikertelen indítás miatt a vezérlőegység blokkolva.
Azt is írja az útmutató, hogy a ventilátort max. 8,2V-al kell tesztelni.
Nem szorul a ventilátor?
(#) kazi válasza kazi hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Ja, ezt huhuu-nak akartam.
(#) dodko hozzászólása Nov 23, 2009 /
 
Sziasztok!
Nekem is gond van az állófűtéssel.Kazi válaszából kiderült ,hogy a sokszori sikertelen indítás miatt a vezérlőegység letilt.Fel lehet ezt valahogy oldani? A másik probléma az hogy nem kommunikál semmilyen lekérdezővel, a V.A.G gyári műszerekkel sem .(bár lehet,hogy ez is a tiltás miatt van).
Előre is köszönöm a segítségeteket.
(#) Stadi válasza dodko hozzászólására (») Nov 23, 2009 /
 
Gyári szoftverrel lehet kiütni a tiltást, vagy ha komolyabb kezelőegységgel együtt van beszerelve (kijelzős, programozható), akkor esetleg azzal is. Melyik típus ez?

Nekem szaki mondott már olyat is, hogy a VW csoport emblémájával logózott kályha tiltását csak VW szervízben tudják feloldani.
(#) dodko válasza Stadi hozzászólására (») Nov 23, 2009 /
 
Huh ez villámgyors volt!
2004-es Sharanban van.Gyári az állófűtés tehát csak egy sima programozható kapcsolóóra van fent középen(ki-be kapcsolás ill.óra beállításra bekapcsolás)Az egész úgy kezdődött,hogy nem ment az izzítógyertya,amit kiírt a műszer is.A szaki kicserélte egy használtra,mert nem volt neki új.Azzal pöffent kettőt-hármat, aztán már csak a ventillátor meg az üzemanyag szivattyú ment.Most semmi nem megy,pedig raktunk bele új gyertyát, és nem is kommunikál.Semmilyen műszer (VAG Com,ETKA, egyéb laptopos verziók)nem ismeri fel.
Köszi és üdv.
(#) Stadi válasza dodko hozzászólására (») Nov 23, 2009 / 1
 
5 vagy 10 egymást követő hiba után letilt. Ennek a doksinak a végén le van írva a kapcsolóórás bűvészkedés.
(#) dodko válasza Stadi hozzászólására (») Nov 24, 2009 /
 
Köszi a doksit.Megpróbálom, bár a Sharanban középen fent nem pont ilyen óra van.De hátha azzal is megy.Mégegyszer köszi.
(#) Sanya 72 hozzászólása Jan 2, 2010 /
 
Sziasztok.

Nekem levegős sirokko-hoz lenne szükségem segítségre.
Ez egy VEB ölheizgeratewerk neubrandenburg álltal gyártott Typ. 262 ikarusba való kályha,nincs meg a kapcsolási rajza valakinek? Vagy esetleg a csatlakozó dugóban melyik milyen láb.

Üdvözlet és B.U.É.K. mindenkinek.
(#) Briankiraly hozzászólása Márc 6, 2010 /
 
Sziasztok.Sharanban van gondom az állófűtéssel.Most gyakran egy guruló füstgolyóra hasonlítok.A ventilátor egyenetléenül jár,amit mutat a hibaüzenet is.Érdeklődnék ki javítana ilyen készüléket,és hogy tudom felvenni vele a kapcsolatot?Válaszotokat előre is köszönöm.
(#) galzsolty78 hozzászólása Okt 14, 2010 /
 
Heló Van nekem egy Eberspacher B5W amivel az a problémám hogy csak akkor indul be, ha a lángör szenzort leválasztom beinditom, és indulas után visszakötöm.Ezután tökéletesen müködik, addig amig ismét nem kell inditani. mi lehet vele a gond a lángör szenzor vagy a vezérlöegység, vagy valami más?Kérlek, ha tudtok akkor segitsetek, fontos. köszi
(#) lagoon44 hozzászólása Nov 26, 2010 /
 
Sziasztok!
Nekem is van egy B5W típusú Eberspacher állófűtésem. Sajnos csak maga a kályha..tudna valaki segíteni, az elektromos bekötésében? Hol tudok ehez vezérlő egséget /25 1599 50 00 00/
vásárolni, építeni?
Köszönöm a segítséget!

SNC00136.jpg
    
(#) huhuu válasza lagoon44 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Szia!


Stadi egy feljebbi hozzászólásában elküldte a gyártó
oldalának linkjét http://www.espar.com/ ott biztos találsz róla több infót.
Nekem egy D4W SC van. Ebbe bele van építve a vezérlöegység, ami felügyeli és vezérli a müködését illetve külön van egy másik vezérlö amin a kezelö gombok és az idözzítöóra van. Neked melyik vezérlö egységre van szükséged?

ja bocsi látom már, megadtad a vezérlö számát, a skype bezavart picit, mert kitakarta a számokat...
ebben a pdfben megtaláltam Bővebben: Link
tehát Neked az a vezérlö kell ami a müködését felügyeli és vezérli, sajnos azt a nehezebb találni illletve építeni, utánnanézek egy helyen hátha van nekik, pár nap...

Üdv
(#) bozont01 hozzászólása Dec 19, 2010 /
 
Sziasztok van egy d4w -m
egy 2001 passatba szeretném berakni
Igazábol az a kérdésem hogy a höcserélöre is rá köthetem a viz szempontjábol vagy csak a radiátor körébe lehet bekötni?
A másik problémám hogy digitklimám van
Azt mivel lehet vezérelni vagy mi a megoldás arra hogy müködjön? Köszi elöre is a válaszokat
(#) Ricsi89 válasza bozont01 hozzászólására (») Dec 19, 2010 /
 
Helló!
ha jól tudom ,akkor a fűtőradiátorral sorba szokták bekötni a kályhát. A digitklímához meg nem értek, úgyhogy azt passzolom. Esetleg érdemes lenne elnézned ide, mert itt vannak olyanok, akik foglalkoznak állófűtés beszereléssel is.
(#) lagoon44 válasza huhuu hozzászólására (») Dec 19, 2010 /
 
Köszönöm!
Minden infó jól jön.
(#) bozont01 válasza Briankiraly hozzászólására (») Dec 19, 2010 /
 
Szia vidd el az ANTARKTISZ klimához
Olcson megcsinálják és szerelik is a fütésedet
(#) zsolass hozzászólása Jan 19, 2011 /
 
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne hogy vettünk egy állófűtést csak az a baj hogy 24Vos, az autó meg 12Vos még egy akut nem akarok belerakni.csináltam egy áttalakítót elvileg 100Wos
A kazánra 60W van rá írva de ki sütötte az irf 1405öt. mellékelem a kapcsolást amit összeraktam. Kérdésem az hogy bírni a kell e ennek a kapcsolásnak vagy ha van más öttletetek akkor meg köszönném.Ja és nem kizárt szerintem hogy akik beszerelték azok csináltak valami zárlatot

dc-dc.gif
    
(#) Ricsi89 válasza zsolass hozzászólására (») Jan 19, 2011 /
 
Helló!
Az a 60W akkor érvényes, amikor a fűtés üzemszerűen működik maximum teljesítményen. Indításkor viszont az izzítógyertya felvesz 10-15, vagy akár 20A-t is típustól függően. Ebből láthatod, hogy nem olyan egyszerű a dolog.
(#) zsolass válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 20, 2011 /
 
indításnál többet is fel vesz mint 20 amper most mértünk rá. Ha esetleg tudna valaki egy olyan 12/24voltos konvertert ami bírja a strapát akkor azt meg köszönném,és köszönöm a választ is az izzító gyertyára nem is gondoltam
(#) Ricsi89 válasza zsolass hozzászólására (») Jan 20, 2011 /
 
Ide már valami nagyteljesítményű kapcsolóüzemű tápegység kellene, ami előállítja a szükséges feszültséget. Ilyen step-up konverterekkel nem fog menni. A kapcsolóüzemű tápegység építése témában talán tudnak neked segíteni.
(#) Led73 hozzászólása Máj 2, 2011 /
 
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Van 1 Eberspacher D3w állófűtés az autómba, idáig tökéletesen működött, a probléma most az hogy kb 50c-foknál kikapcsol. Csak hideg motornál tudom újraindítani, ha valaki tud, kérem segítsen köszönöm.
(#) AstraCDX hozzászólása Okt 21, 2011 /
 
Sziasztok !
Kapcsolási rajzra lenne szükségem ehhez a káyhavezérlőhöz .

Eberspächer 8EU 007 628 - 11 22 1000 31 05 00 MAN 81.61990.0084
Ha van valakinek rajza, vagy link a rajzhoz légyszi tegye itt közzé !
Köszi ! Üdv. Astra

* Szerk , ne püföld az entert köszi !
(#) Meschu hozzászólása Nov 4, 2011 /
 
Sziasztok Fiuk.

Hogy tudnam a hibat a szabalyzoban ami neha nüködik neha nem (hallom, a relet ki be kapcsolni) megtalalni.

Avezetekek rendben vannak aramot rendessen kap.

Ez egy Eberspracher BL1 12V 201575 500000 tipus

A dobozon meg HELLE 5 HB 003125-01 felirat ist al.

Ismeri valaki köztetek ezt a tipust, vagy hol lehetne egy egy kapcsolasi rajzrot felhajtani?

Elöre is köszi a segitsegeteket.

Meschu.
(#) Ricsi89 válasza Meschu hozzászólására (») Nov 4, 2011 /
 
Helló!
Nem B1L lesz az? Ahhoz találtam leírást, bár nem tudom milyen kapcsolási rajzra gondolsz, mert a vezérlőről rajzot ezer százalék, hogy nem fogsz találni.
(#) mgjani hozzászólása Nov 13, 2011 /
 
sziasztok!
eberspacher 5 kw os, vizes kályhám, a napokban kezdte el azt csinálni, hogy amikor bekapcsolom, utána nem gyullad be hanem elkezdi okádni a füstöt! (diesel, utólag beszerelt) 3 éve van meg és eddig sose csinált ilyet! mi lehet a baj?
Következő: »»   1 / 12
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem