Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   22 / 167
(#) gabor83 hozzászólása Jan 3, 2010 /
 
Nekem cserélték a Thunder csodát, így, miután beszereltem az újat, egy kivételével megoldottak a problémák:
Ha rákötöm az index-et, a központi zár hátsó, nem vezérlő motorai csak fél állásig mozognak...
Ha lekötöm, ismét tökéletesen vezérli a kp zárat.
(#) vovozs válasza gabor83 hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
index 4x21watt vagy te kötötteg gyenge 12V-ra vagy a kinai csodában vékonyka a fólia és nagy a feszültségesés, esetleg a rellék a gyengék benne de egy 6eFt-os thunder kpz vezérlőtől nem is várok sokat.


Mi már ezzel a sok kinai olcsó szarral már mindenünk teli van, ha meglátjuk hogy ezt kell szerelni álltalában 2x munkadíjat számolunk fel... 1 év alatt ugy is vissza fognak jönni vmi problémával és akkor csak kinlódik vele az ember....
(#) soto válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 5, 2010 /
 
Szia Inhouse!

Van egy pár érdekesség és érdekelne a véleményed:
Megnyomom a záró gombot kb: 5x-10x és ekkor lezár a központi, majd ha hamar nyitom / azonnal/ akkor csak maximum 2x kell megnyomni és old is.
De minél többet várok vele annál nehezebben tudom nyitni.
Vannak olyan pillanatai mikor elsőre működik.
A másik:Van olyan funkciója a riasztónak, hogy ha beindítom az autót és 6mp múlva fékezek akkor lezárja a központi zárat.-ez működik is. Ha pedig leveszem a gyújtást akkor nyit.- na ekkor tapasztalom azt, hogy az eddigiekhez képest ez késve történik /kb: 1 mp csúszás van/ ez amúgy nem gond csak megjegyzem.
Ötlet esetleg? Vagy én rontottam el valamit a bekötésnél? Már arra se emlékszem a Golf 4 központija milyen vezérlésű.


Kösz: Soto
(#) gabor83 válasza vovozs hozzászólására (») Jan 5, 2010 /
 
Osztom, ez az ipari hulladék kategória.

Le kellene cserélnem a szirénát valami kisebb méretűre és nagyobb hangerejűre.
Tudtok ajánlani valamit?
(#) vovozs válasza soto hozzászólására (») Jan 5, 2010 /
 
golf 4 vezetőfelöli ajtó lebont és ott negatív impulzus piroszöld piroskék tán kb 6 kábel a doboz és a motor közt könnyű megtalálni.... ha nincs motoros ablak gyárilag akkor a-oszlop lent (motortérnyitónál) negatív impulzus nyitásra is és zárásra is.

amugy, meg kellene figyelni hogy a vezérlőben a relék kattognak-e tehát veszi-e a jelet vagy csak üresen nyomkodod.
(#) Alkatel hozzászólása Jan 6, 2010 /
 
Sziasztok. Volna ket gondom, hatha tudtok segiteni az egyiken. Van egy Fiat Ulyssem. Ezen nem lehet segiteni csak eladassal. A masik. Akksi csere utan (autoban) nem mukodik a taviranyito. Miert szabotal? Van otlet mielott megtaposnam? Koszi.
(#) CsemanAttila válasza zoltanx80 hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Helló! Ha bezártad az ajtókat, felhúzta magától az ablakokat? Ha igen akkor a vezérlő kergült meg. Ha nem volt ilyen funkció akkor viszont kóboráram lesz. Valahol hiányzik egy test vezeték. Láttam már ilyet, csak nekem az ablak gombja vitte a kp zárat.
(#) Inhouse válasza soto hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Az olcsó távirányítós központiknál már többször belefutottam egy ilyesmi hibába...
Egy egyszerű pár tranyós elektronika kapcsolja a reléket. Ezek 1-1 elektrolit kondi feltöltésével állnak valamelyik pozícióba. Ezeknél a csak többszöri nyomásra kapcsolóknál az egyik (vagy mindkét) kondi nem tud rendesen feltöltődni, és mivel kapcsolásnál ebből táplálkozna a tranyó, nem fogja tudni kapcsolni a relét. A hibát nem a kondi okozza, hanem egy tranzisztor; ez a relét kapcsolók "alatt" van, testet szakít(ana). Kimérve a tranzisztor jó, de cseréjével a kp zár modul megjavul.
TO92 tokú (NPN), de annyit észre lehet rajta venni, hogy alulról nem zárt a tok, mintha csak félig lenne kiöntve...

Üdv
Inhouse
(#) soto válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Köszi a tájékoztatást legalább van valami kiindulási pont.
Teszek fel egy képet a riasztóról légyszíves segíts hol keressem a hibát, mert én annyira ezt nem vágom.

Köszönettel: Soto
(#) Inhouse válasza soto hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Van külön kp zár vezérlőd? Vagy erre van úgy rákötve, hogy mechanikusan nem zár az összes, csak a riasztón keresztül távirányítóval?

Üdv
Inhouse
(#) soto válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Szia.

A gyári központi zár vezérlő van benne zár mechanikusan is mindkét első ajtóról működik.
Erre van kötve a riasztó vezérlő vezetéke.
Pontosabban arra a vezetékre kötöttem amiről az előző riasztót kikötöttem. /az előzőt is azért cseréltem mert nem működött a távirányítója/ hasonló módon romlott el mint ez, egyik pillanatról a másikra.
Lehet hogy más baj van??
(#) soto válasza vovozs hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Szia.
Mellékelek fotot hogyan van bekötve légyszives nézd már meg.
Egyébként kipróbáltam a zöld-sárga ill. zöld-sárga-kék vezetéket, az A oszlopnál ahogy írtad, nyitás-zárás és le testelve ezeket müködtek.

Köszi : Soto
(#) vovozs válasza soto hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
ha a a nyitás és zárás szálakra ha te adsz negatív impulzust és akkor müködik stabilan a központizár akkor a modulba a hiba... a rajzot nézve nem egy nagy a felbontás de elméletileg illetve hasonló rajzok alapján kicsilabizálva jó. probáld ki ugy is hogy egy probalámpán keresztül ( pár w-os izzó) probálj te a riasztó modulját szétszedve a két vezérlő relét megkeresve az egyik lába a tekercsnek valószínű +12v-on a másikra te adj neki egy lámpán keresztül egy test impulzust hogy a relé behuzzon... innen már ha forditva kell vagy ha müködik nem müködik már minden adja magát.....
(#) Inhouse válasza soto hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Akkor az a kötés valószínű jó.
Érdekes ez az ugyanúgy romlott el...
Lehet még korrodálódás a távirnyában, nézz bele, nem zöld, vagy fehér néhol a fólia?

Üdv
Inhouse
(#) zoltanx80 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 6, 2010 /
 
Koszi a valaszokat. Viszaterve Passat 95 os van a kozpontin ablakemelo opcio is, jol is mukodott a taviranyitorol, mignem egy akucsere folyaman nyitaskor lehuza az ablakot zaraskor fel. Kerdem en van e olyan biztositek amelyet ha kiiktatok megszunik ez az ablakemelosdi, es hasznalhatom a taviranyitott, elore is koszonom
(#) CsemanAttila válasza zoltanx80 hozzászólására (») Jan 7, 2010 /
 
Nem lesz külön biztosíték. Az agyat kéne cserélni, ami vezérli a kp zárat. A bal első ajtóba lesz, és rengeteg vezeték megy bele.
(#) akos70 válasza zoltanx80 hozzászólására (») Jan 7, 2010 /
 
Csinálj már olyat, hogy a kapcsolojával leengeded az ablakot ütközésig, és még pár másodpercig nyomva tartod a gombot. Majd fel ugyanigy. Hátha...
(#) Csabi626 hozzászólása Jan 8, 2010 /
 
Sziasztok!
Van egy autóm, amiben az alábbi típusú távkapcsolós központi zár, és riasztó van :
SERPI STAR GP 13
Az eszköz lényegében majdnem tökéletesen működik, egy két apróságtól eltekintve.
Sajnos sehol nem találtam hozzá dokumentációt, leírást
Ismeri e valaki közelebbről ezt a cuccot, vagy van e hozzá leírás, ismertető valahol?
Tettem fel pár képet is, hátha így könnyebb
Köszi előre is!
(#) Inhouse válasza Csabi626 hozzászólására (») Jan 8, 2010 /
 
Valahonnan ismerős, ha jó emlékszem Serpi Star volt a sógoroméké is. A kocsival kapták, egy távirányítóval, de azzal sem ment. Maga a távirnya jó volt...felprogramozni nem lehetett házilag, én sem találtam hozzá semmit. Találtunk Mo-i forgalmazót, azt mondta, csak ő tudja megcsinálni. Ráhagytam a sógorra, de nem ment el, sejtette, hogy még az utat sem érné meg, nemhogy amit fizetni kellene érte...

Üdv
Inhouse
(#) Csabi626 válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 8, 2010 /
 
Hát, az enyém lényegében jól működik, annyi a gondja, hogy időnént a baloldali irányjelző "beragad", de ezt egy kapcsolóval megoldottam, amivel választhatok hogy aktiváláskor villogjon az index is, vagy csak csipogjon..
De valami leírás tényleg jó lenne hozzá
(#) soto hozzászólása Jan 8, 2010 /
 
Szia.

Van pár észrevételem a riasztómmal kapcsolatba, amit megosztanék:
Kikapcsoltam bizonyos funkcióit/magát a riasztást, nem jeleznek az irányjelzők, nem ad hangot/ Csakis a központi zárat vezérli gombnyomáskor.
Azóta látványosan jobban működik, mondhatni minden gombnyomásra reagál.
Arra gondoltam nem-e lehet az is baj ,hogy a 12V-ot vékonyabb vezetékre kötöttem,mint ami riasztóé?
Befolyásolhatja ez? Még nem volt időm átkötni, így előbb kérdezek. amúgy a 12V-ot egy 30A nevű csatlakozóról kapja. Az jó, ugye?

Köszi.
(#) Inhouse válasza soto hozzászólására (») Jan 8, 2010 /
 
Ne legyen vékonyabb, és ne legyen hosszú...
Az sem igazán jó, hogy egy meglevő biztire kötöd rá. Az a bizti már valamit biztosít, és arra van méretezve...
Én a közvetlen 12V-ra szoktam kötni, persze a saját biztosítékján keresztül...
A testet pedig egy fémes pontról szedd le, szokott lenni csavarcsonk, vagy menet csavarnak, oda egy saru, nem vékony vezetékkel...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Csabi626 hozzászólására (») Jan 8, 2010 /
 
A beragadás szerintem a relé érintkezője, ha külön érintkező van a 2 oldali indexnek.

Megnézem, mim van Serpi Starhoz...megnéztem...semmi

Üdv
Inhouse
(#) Csabi626 válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 9, 2010 /
 
Létezik hogy ennyire nem lenne róla semmi???
(#) soto hozzászólása Jan 9, 2010 /
 
Szia.

Csak jelzem, hogy a kábelcsere eredménytelen volt.

Üdv: Soto
(#) akos70 válasza Csabi626 hozzászólására (») Jan 9, 2010 /
 
Nem nagyon kell ehhez leirás, ha szétszeded a vezérlöjét, látsz benne egymás mellett két egyforma kis relét, ezek közül az egyik néha beragad. Szét kell szedni (ha lehet), megcsiszolni az érintkezöket.
(#) turboman hozzászólása Jan 9, 2010 /
 
üdv
Spal As 80 autóriasztóval van felszerelve a frissem vásárolt használtautóm
hiba hogy állandóan világit a bal oldali valamennyi indexe már midnet elkövetem programoztam a riasztót stb

hol szokták elhelyezni a riasztó modulját általában az atuókban??
mert akkor kitépem és kész )
segitsetek
(#) vovozs válasza Csabi626 hozzászólására (») Jan 9, 2010 /
 
serpi star szerintem már kb 10 éve nincs forgalmazója vagy úgy elbujt hogy mi semmit sem találtunk róla, csapott sarkú távirányítóival. felénk az a kategória hogy ki a kocsiból és ha nem tudjuk javítani akkor nincs kinek küldeni... sajnos sok ilyen márka van a piacon aminek nincs vagy átalakult a forgalazója és rosszabbik esetben az előző "cége" termékeivel nem foglalkozik még távirányító ház ügyében sem. lásd a cobra törökaudio és kozelszkyék(lehet keverem)....
akár a trióda is a régi enforcereivel.

amugy a cobrához volna kis gumi gombok az olasz anyacég szerint mert pár éve beszéltünk velük csak azt mondták forduljunk a magyar...... ők szarnak a 10éves cuccra ez magyar ország de ez is:...
(#) vovozs válasza turboman hozzászólására (») Jan 9, 2010 /
 
spal: kapcsolgasd és ahol hallod hogy kattog arra felé bonts és tapogass valamivel nagyoob mint egy cigisdoboz.
(#) akos70 válasza turboman hozzászólására (») Jan 9, 2010 /
 
Nem kell mindent elkövetni, programozni, elég egyetlen hozzászolást visszaolvasni.
Leggyakrabban a müszerfal alá, bal oldalra szerelig, de a hang valoban segit megtalálni.
Következő: »»   22 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem