Fórum témák
» Több friss téma |
Van külön topic a TDA7294-hez.Bővebben: Link
Szép munka! Ez saját gyártmány, vagy gyári?
Saját. Kezdő vagyok de szerintem nem lett rossz
Hát mondhatjuk kit nek is de nagyon gagyi volt mert nagyon sok dolog hiányzott belőle.
Egy jó nagy trafót biggyessz mellé, meg egy szép hűtőbordát! Sikeres élesztést!
Vettem hozzá trafót is.
Csak bordára nem az kiment a fejemböl. Egyépként az egész csak 6000 ft volt.
Hello, hídba csak 2 IC-t lehet kötni? pl TDA2030. valahogy 4-et nem lehet összekötni?
Lehet 4-et is hídba, íme így néz ki a megépített.
Szia!
Különleges kapcsolástechnikával több, mint 100W-ot is ki lehet hozni belőle, persze tranzisztoros kiegészítéssel.Bővebben: Link
Ahaaa, értem, és esetleg egy kapcsolási rajzot kaphatok valakitől hogy milyen technikával kell 4-et összekötni? Elég fontos lenne az új erősítőmhöz. Előre is kösz mindenkinek
Tessék:
szerk: amennyiben TDA2030-at használsz, akkor kell a kimenetre a két dióda, amit a panelen látsz és max +-18V.
Tudom hogy van rá külön topik de ha már erről van szó akkor ezt meg lehetne csinálni egy TDA7294-el is? Azokból is kijönne 400W?
Hát egy 1 IC max 100W. Namost 4×100 az 400W, de egyébként azt lenne jó megtudni hogy hogy lehetne abból 4-et összekötni
Gyere át a saját topic-jába és keress rá, a hozzászólásaimra.
nem küldesz inkább egy linket? Mert sok idő lenne kikeresgetni.
TDA2030-ból négy, úgy 100W. Nem figyeltem, bocs!
Kész a erősitő már csak be kell épitenem
Sziasztok