Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Sziasztok ELM327-el megépitet koplet kábelt usb csatlakozásu plusz cd 12900ft-ért találtam a neten és ugy döntötem hogy megveszem és akkor tuti nem rontok el semmit és nem megy tönkre az auto elektronikája egy véletlen elkötésböl vagy rosz kapcsolási rajz letöltés miat és ha még a haverikörbe pár autot kiolvasok vele az ára is megtérülhet Mindenkinek nagyonszépen köszönöm az edigi segitégét
ne siess . ird a gugliba hogy eobd , van épitő készlet
Sziasztok!
A közelmúltban vettem egy ELM 327 v1.3a interfészt.Az autó egy 99'-es Vectra B, amit szeretnék kivallatni.Eddig odáig jutottam, hogy látja az alváz,-motorszámot,az évjáratot,a gyártás helyét, az akkufeszt. Tovább nem jutottam,pedig világít a légzsáklámpám,de azt már nem mutatja. Kérem aki B Vectrával és hasonló interfésszel többre jutott, okítson ki engem is! Köszi.
Az ELM interfészek OBD II kompatibilisek, tehát csak a motort, és ha integrált a vezérlője, az automata váltót látja, és abban is csak a levegőminőséggel összefüggő kódokat. AZ E/OBD erre lett kitalálva. A többi vezérlőhöz nem tudod használni.
Az opel kkl vonalon kommunikál , mint a vag, sima elm nem jó hozzá
Opel -ből is volt/van OBDII-es! A kollega pedig azt írta, hogy egy ELM-mel lehetett olvasni tehát:-> OBDII-es volt. Az ELM képes lenne kommunikálni ha valaki megírná a programot....
ELM 327 OPEL
http://www.enginecheck.co.uk/vauxcheck/---1.21 verziót keressetek orosz testvéreinknél meg lehet találni brakkelve
Sejtettem, hogy előbb-utóbb valaki megírja. A Chip nagyon sokat tud, de nehéz HW kulcsosra csinálni vele az adaptert és könnyen visszafejthető a kommunikáció, így nemigen foglalkoznak vele...
Üdv!
Megcsináltam a három tranzisztoros interfészt a kocsimhoz (opel astra Y17DT 2001). Tech-2-vel és AB-COM-mal próbáltam(régi gép, soros port). Mindkettővel olvassa és törli a kódokat. A kérdés az lenne hogy ezzel az interfésszel és programokkal lehet élő adatot nézni?
Az AB-COM -mal lehet, a TECH-2 - vel még sosem láttam olyat, akinek sikerült volna.
Köszönöm a gyors választ! Ha hazaérek akkor azzal próbálkozok tovább. A menüpontokat látom de eddig nem reagált rá semmit, csak az olvasás/törlés ment.
Próbáld ki az ABCom-ot tutis az élő adatokat is tudja,meg a légzsákot is.Az interfacet könnyű megépiteni RS232 tőn megy.Nekem is ez van,az autom Opel Zafira.
AB-COM-mal mennek élő adatok (akku fesz,szervó stb.), de én a motor működését szeretném látni pld. légtőmegmérő,EGR stb.
Lehetséges ezzel a hw és sw-vel vagy ezekhez már komolyabb cucc kell?
Helló!
Valaki 1998-assal azonos rendszerű Peugeot 206-hoz épített már diagnosztikai eszközt? Köszi! Üdv.
Köszönöm! Hülye voltam (vagy fáradt) ezeket én is láttam csak németül, és nem néztem jobban utána. Nem vagyok autószerelő csak a saját autómnál szeretnék rájönni hogy mi a gond.
Létezik ehhez a programhoz magyar verzió vagy leírás?
AB-COM magyar verzióról nem tudok ,az élő adatoknál a nyelv nem olyan fontos a hibakódok meg itt vannak.
A kódok már megvannak, a menüben lévő szavakat akkor majd lefordítom.
Üdv!
A motor adatokat mégsem látom! A MOTOR menüben csak a hibakódokat tudom olvasni, törölni. Az általad küldött mérési oldalig nem tudok eljutni.
Helló,majd küldök infokat csak most nem érek rá!
Hello,neked milyen a programod nincs igen lebutitva?A Messwerte gomb alatt vannak az élö adatok,nézd az én progim igy néz ki
Üdv! Ez rendben van, de nekem itt nem "működik" a Messwerte gomb, pedig aktívnak mutatja.
Nekem 000003 van felülre írva!
Mégsem aktív a Messwerte gomb ...
Hello,figyi cserélünk programot elküldöm az enyémet és te meg a tiédet ok,aztán majd kiderül hogy mi a gubanc.emil:csolle.p@zoznam.sk
Üdv
Csak a 2es végű program müködik normálisan és magyarul is,ami Csöllének is van...
Üdv! Sajnos az elküldött programmal sem lett jobb a helyzet! Akkor úgy néz ki csak az interfészel lehet a gond.
Helló,nekem a tiéd megy,ne hogy azt hidd hogy ezek a progik tökéletesek lesznek "ingyen" .Az ECU-val nem veszi fel teljesen a kapcsolatot csak a hibakódokat ezt a progi csinálja.Az interfaced jó mert ez csak egy összeköttetés a PC meg az ECU között,ez mind a progi csinálja.Az Opelnak meg van kis millió motra mind más vezérléssel,és a tiéddel éppen/pecchedre/nem komunikáll.Volt pl.olyan hogy kiszúrt velem az ELM 327 -es interface ScanMaster univerzális program //szerintem gagyi// kiirta hogy a hűtőközeg hőmérséklet jelado rossz.Az ABcom pedig a lamdaszondát irta hibának,aztán osciloscoppal megnéztem a jelet és a lamdaszonda volt a hibás.Nem szeretném elvenni a kedvedet,de ezekbe a progikba nem lehet bízni 100% ba,de a drágágba se//mérő műszer,meg az osciloscop ami alátámasztja a dolgokat//.Pl az Opelre vannak az interneten 100 fajta interfacek USB-re benne FTDI-csippel valamelyikkel megy valamelyikkel meg nem ,de azt írják hogy az összes Opelhoz jó//eladó nekik//megveszed neked meg nem megy.Még egy példa ami velem történt, megépítettem az interfacet MAX232 -vel az Opelon nem komunikált a VAGcom-al/Skoda Oktávián 2001-esen próbáltam/ ott meg simán működött.Ez az én tapasztalatom,és sajnálom hogy neked nem megy,üdv.Pali
Üdv! Akkor ezek szerint így jártam. Az elsődleges cél amúgy is a hibakód olvasása\törlése volt, az meg működik több programmal is. Köszönöm a segítségedet!
Szia! Hol kapható eobd építőkészlet?
Én 17e ft-ért találtam, de akkor inkább egy elm 12-ért.
eobd bt
|
Bejelentkezés
Hirdetés |