Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
igen isuzu motoros .A generátor hitachi gyári szám: LR 170-411 70 A
Hát, ez nem hobbiszerelöknek valo.
![]() Végig azt hittem, hogy Bosch (szerintem a többiek is).
És ezen testkábelt se keress a generátornál, mert nincs.
![]() Fordulatszámmérö müködik?
Én is azt hittem. De a linken se látok négyvezetékes csatlakozót.
Négyes az, de a negyedik nincs bekötve.Második sor középen négyes
Jajj, most nézem, hogy nem négy vezetéket írt, hanem négyes csatlakozót
![]()
Minden szempontbol. Szerelhetöség, hibamegállapitás.
Komplett szabályzot cseréltél, vagy csak elektronikát?
Nincs benne fordulatszabályzó mert nem TD csak sima D.Azt mondod hogy nincs mind a négy vezeték bekötve pedig a generátor oldalából is kilehet húzni a csatlakozott és négy szál drót fut végig és ugyanezt a vezetéket a sárvédő ívnél belül is szétlehet húzni as kábelköteg elöt és ott is négy szál vezeték megy.
csak az elektronikát ,mivel a dióda hidra és a diódákra azt mondták hogy jó.
Akkor a 606353-ban belinkelt a tied. Az egyik a fordulatszámmérö vezetéke.
Nem a diodahidat kérdeztem, hanem a szabályzot. Van kefével, kefetartoval 10000+ért, meg külön elektronika kb. 3000-ért.
akkor elvileg a műszerfalig elvan víve a fordulatszámmérő vezeték-e?
Hát, ha a generátornál van egy vége, valahol van neki egy másik is.
![]()
A katalógusban amin megtaláltad a generátorom a csatlakozónál a betűk mit jelentenek? S L IG N
IG gyujtás
L visszajelzö S azt hiszem a fordulatszámmérö N passz (ki kéne mérni)
Szivi! Én az "S"-el voltam gondban, de mostmár világos.
![]()
Az elöbb linkelt táblázatban pont nincs is feltüntetve a "Tacho" sorban az S, de az a fordszámmérö jele (már kizárásos alapon is).
![]()
akkor lehet hogy ez a test kábel hibás?
És amint már a jó előbb is írtam ez a legvastagabb vezeték(test).akkor lehet hogy ez a hibás.
Ha annyira ragaszkodsz hozzá...
![]() Lassan összeáll a kép a generátorodrol, megvan a vezetékek jelölése is. Már csak ki kell mérni kivül-belül mindent. Ez viszont már nem megy a neten keresztül, neked kell megtenned, az itt leirt infokbol mindent megtudhatsz hozzá. Én belsö hibára gyanakszom (pl. dioda)
A diodahidat ugye leválasztottad az állorésztöl az ellenörzéshez..? (volt már itt olyan, aki egyben mérte...)
Kedves akos70!
A lovakat kihagytam a megbeszélésből, inkább az ócskást vettem be a "buliba" és mosógépekből kiszerelt ékszíjtárcsákkal, csapágyakkal, sikerült (számítás szerint) elérni az 1700 és a feletti fordulatszámot. (Kocsi sebességétől függ, de ha csak baktat a jószág akkor is van fordulatszám). Időbe telt, de meg lett oldva ![]() Üdv.: Józsi |
Bejelentkezés
Hirdetés |