Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nem elemzek én semmit, mert egy állásponton vagyunk. Kukkants bele az előző hozzászólásomba: a társadalom egésze felelős a helyzetért.
Idézet: Van egy régi magyar közmondás: könnyü a másik .... verni a csalánt. Ezek az országok:„A kultúrállamok alatt Finnországot, Svédországot, esetleg Hollandiát értem. Az ő szemükben sajnos mi még balkán vagyunk. Messze járnak az igazságtól?” Hollandia: DROGDÍLER és hivatalosan. Finnország: több a piás mint nálunk!? Svédország: a szürke eminenciás aki fegyvert gyárt ,mesél a humanista életmódról stb ,de akkor miből van a szociális jólét?? Majd nézdd meg mennyi pénzt igérnek aki innet akar "szabadulni" egy jobb élet reményében. Én voltam kint de szép lehettem okos nem.
Úgy látom itt a tavasz. Már láttam egy motorost napozni a Soroksári úton az obi előtt. Tudom jó érzés tövig húzni a gázt, de annyira semmi nem ehet sürgős, hogy a nyarat lábadozással töltse az ember. (és akkor még szerencséje volt.) :yes:
Ismerős szitu... Tavaly nyári szünet első napján vágódtam el... Persze akkor még csak tanulgattam a motorozást. A probléma az volt hogy az út kellős közepén ott volt egy rohadt nagy gödör... Bár komolyabb bajom nem lett. Orvos sem kellett, szerencsére.
Egyszerű húzzál fél gázt. Nem fogjátok elhinni de ma dél környékén itt volt egy Maserati "dojcs" rendszámmal de mekora zajt csapott ... Ez természetesen kocsi volt. De a sofőr viszont inkább bunkó volt mint turista. Ekkora motort nem nehéz " meghörgetni" Bár kipróbálnám egy körre..
Azért Svédország meg úgy általában a skandináv államok 10-15 évvel ezelőtt keményen megsínylették ezt a komoly szociális hálót. Aki úgy akarta, évekig nem dolgozott, mégis úgy élt, mintha jól kereső állása lenne. Kicsit bele is rokkantak, főleg a svédek. Azért eltúlozni sem szabad a dolgot, mert könnyen átesnek a paci túloldalára.
A többi, "őstag"-nak számító EU-állam meg szabályos élösködő, sőt, ingyenélő banda. Másokkal csináltatják a termelő-, szerintük "alja"-munkát, aztán meg fillérekkel szúrják ki a szemedet, a hasznot meg bezsebelik. Ausztriát meg ne erőltessük, azért ott is vannak olyan területek, ahol rosszabb a helyzet, mint nálunk. Pl. az építőipari fizetési morál egyesek szerint a miénknél is rosszabb Ausztriában, főleg a külföldiekkel szemben, pedig az nálunk sem piskóta...
Majd adnék én neki azzal a Fiat Uno Turbóval, amivel már egy éve szemezek a használtautós hírdetésekben.... :eplus2:
Szerk.: Milyen Maserati volt? Azok fura egy szerkezetek, nincs bennük túl nagy motor, viszont rohadt izmos kis dögök...
Hófehér áramvonalas nagy dög x kipufógóval. Bár ez lehet .hogy egy utángyártott retró. DE a motor FIX 12 hengeres volt mert én nem egyszer hallottam élőben muzsikálni ilyen motort. Kissé hasonlított a Cortvettre de a hátulja az nem.
Csak nem ez volt az...???
Nem nekem voltak gondjaim a gázhúzással. Már kinőttem abból a korból. Szerencsésen megúsztam, pedig nem igen vigyáztam magamra. Bár akkoriban kevesebb ló volt a járművekben és nem is volt ennyi belőlük. Csak a motoros elég védtelen jószág. Mindegy ki hibázott ő húzza a rövidebbet. :no:
Nem de röhöghi fogsz majdnem ilyen..
Fura dolgokat művelnek a Maseratinál, annyi szent. Emlékszem, a 90-es években volt két blokkjuk, mindegyik szárazkarteres (nem ver bele a hajtókar az olajba), V-elrendezésű. Az érdekes az volt, hogy a kisebbik V6-os volt, és csak 2 literes, a nagyobbikk V8-as, és 3.2 literes, de a kis kétliteres szörny vagy 30-40 lóerővel izmosabb volt a V8-asnál. Mindegyik jóval 300 paci felett volt, és ikerturbóval küldték meg őket...
Nem baj majd veszek neked egyet de csak barátságból mert akkor az nem megy adó alá mert sporteszköz?? :jumpe az autón nézd meg hirtelen a márkajelzést + tipus.
Na én a tipust nem láttam sajna..
Már kezdtelek félistennek nézni, mivel ebből azt hiszem 12 darabot akarnak (akartak?) gyártani összesen. Gondolom ennyi pénzesebb sejk van az araboknál...
Oké, ezt megdumáltuk. Ez a sporteszköz jó duma, akkor baseball-ütőt is vihetek magammal, nem? Vagy dárdát, esetleg kalapácsot, amit azok a nagydarab emberek dobálnak. Rendőr nem tud belekötni...
A márkalogó rendben van, a háromágú szigony a Maseratié. Ez egy MC12-es. Végülis ebben sincs nagy blokk a 12 hengerhez képest, mert "csak" 4.7 literes, ha jól emlékszem. Az F40-es Ferrari volt még durva, abban is relatíve kicsi blokk volt, 2.9 literes, de V8-as, és megküldték egy két darab japán IHI-feltöltővel, tolta is a 460 pacit rendesen. És nem ám ilyen hidraulikus szelep, meg hasonló varázslatos hájtek. Sima mechanikus szelepvezérlés bütykös tengellyel, mégis bírta a 8k fordulatot percenként...
Idézet: Szárazkarter kérlek ,és ezt már autósportban régen alkalmazzák. Tehát az olajat külön tartályból szivja a szivattyú mert igy kanyarban nincs gond a kenésre. Amúgy igazad van. „(nem ver bele a hajtókar az olajba),”
Sőt sokkolót illetve Matyi barátomat mint SZÓ-SOKKOLÓt akkor minden buli.Csak erőszak ne legyen maximum agyon"egyengetés" már akinek van . Na de ezzel nem lesz gondunk...
Most láttam a hiradóban:az APEH-nek kabalafigurája az "adómanó".
Teljesen hülyének néznek bennünket.....
Azt nem írtad, hoyg a készítője állítólag nem akart számlát adni. noooormális? az APEH-nek? Az én kabala figurám pedig a nemadommanó....
Ha az tetszett, ez is tetszeni fog: Bővebben: Link
Idézet: „Azt nem írtad, hoyg a készítője állítólag nem akart számlát adni” Ezt hivják műbalhénak.Esetleg rávezetésnek, és ez is a CÉG makulátlanságát, feddhetetlenségét kivánja bizonyitani. A dühitő az, hogy nem tudod magadnak kikérni ezt a gyogyis módszert.
Érdemes elolvasni, én például nagyot mosolyogtam rajta.
Ezen nem mosolyogni, hanem sírni kéne inkább.
Igazad lehet. Ezt a sok hülyeséget még valaki a végén komolyan veszi. De a sztori javított változata azért tükrözi a valóságot.
Dani, pont azon kell ríni. a valóságon. Emlékezz mit kezdtem el mesélni, kinek mi lenne a dolga, még sem teszi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |