Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
képek folytatása2
tudnál segíteni ey 103 as mérés erejéig?
igen . bocsi neked ki marad a válasz.
Tarthatok veletek tesztelni?
szétnéztem infra ledek után.
szerintem ez a legvalószinübb hogy benne van http://www.tme.eu/hu/katalog/?art=LL-503IRT2E-2AE#id_category%3D100...rs%3D1 ez a tipus: LL-503IRT2E-2AC 90 fokban lát . ![]()
Szerintem inkább az *AE-re gondolsz, az a nagyobb. Ha megnézed az adatlapját, 940nm-es. 904-en már csak kb 20% a teljesítménye. Kérdés, hogy a mérőn milyen szűrő van. Jó-e neki a 940?
Kösz!
Amit én használok azt hiszem kicsit erősebb. ![]() Bár az ára nagyon jó!
hali.
ma megnéztem kézi tesztelővel a kocsimat + egy kamera. Hát mit mondjak nem világit úgy mint a tiétek .A kamerát elég közel kell tenni a fejhez hogy egyáltalán látszódjon valami.
Ezt sokminden befolyasolhatja:
- a kamera erzekenysege az infrara - a led hullamhossza - a hatter/kornyezet megvilagitasa Amugy ha gyari blokkolod van, akkor az mindenbizonnyal szinkronizalt zavarast alkalmaz, amelyhez nincs akkora teljesitmenyre szukseg. Valamint szerintem ezt a gyartok kihasznaljak, mert helyenkent tiltott eszkoznek minosul a blokkolo, es ha a rendorsegi kamera felvetelen latszodik a blokkolo fenye, akkor mar ugy lehet belole.
Értem. Egyébként gyári a blokkolom. Volt egy korábbi kérdésem is. Miért van egy avr meg egy pic benne?És hogy kommunikál a kettő egymással ha egyáltalán kommunikál 3 db vezetéken amiből 2 a táp.
Megprobálom majd az avr-t kiolvasni de szerintem le van zárva.Mind1 egy próba azért lehet.Ha jövöhéten lesz egy kis időm akkor megprobálom scopra tenni az egészet és végignézni a blokkolási folyamatokat.
mikor tudnák méricskélni.hol tudnánk összefutni?most az autón van fent 3 bloki.36leddel fáma2 vel 20m ig volt jó.scs 103 mal megbukna szerintem ezért péntekre meglesz az új 3 bloki mindössze 78 leddel.ezt szeretném próbálni.előre is köszönöm.
Nekem holnapra megszarad a ragasztas 2x15 leddel.
Jo kerdes. 1vezetekes busz mar regota leteszik (pl. Dallas 1 wire), ugyhogy akar teljes erteku master-slave vagy multi masteres kommunikacio is lehet. Igy latatlanban nem tudnam megmondani melyiknek mi a funkcioja, tudni kene, hogy a szenzor, meghajto fetek melyekhez csatlakoznak, es akkor lehetne tippelni. Ha megyunk scs103mat probalni, akkor hozd magaddal es ranezek.
Összeraktam ma az első szinkronizált verziómat. A ledek soros ellen állását 4.7ohm-ra lehetett csökkenteni. Az impulzusáram kb 1.5A-re növekedett, úgy hogy a fej komplett áramfelvétele max 30mA.
![]() Még a héten összeállítok egy 4 db-os készletet, hogy a fejek összehangolását is tudjam tesztelni.
Gratula.
![]()
Én meg összeraktam a 2x5 LED-es blokkolómat egy újabb próbára 250/250nS, 2x200mA-rel.
5-5db 5210 LED jobbra illetve balra kb 5 fokkal elfordítva. Az indítástól kezdve 30 másodpercig folyamatosan zavarjelet sugároz Ha sikerül jövő héten csinálok egy tesztet, mert kiváncsi vagyok, hogy ezzel a verzóval meddíg megy a blokkolás. Ha OK, akkor elkezdem eggyesével letakarni a LED-eket. Kiváncsi vagyok mennyi "tartalék" van. Hol van a minimum határ, amikor még biztonsággal blokkol.
Kíváncsian várom a teszteredményeket.
![]()
Mennyire melegszenek a ledek? Ez a kitöltés azért nem semmi.
![]()
Apropó teszteredmények. Egyik kollégám tegnap "tesztelt" egyet, úgy hogy valószínűleg nem is az ő sávját mérték. Ahogy néztük csak valami visszaverődésből kaphatott sugarat. Nem tudom van valakinek erről valami tapasztalata? ( HMJ blokkoló volt tranzisztoros vevővel)
Szinte alig.
A progiba betettem egy időzítést ami 30 másodperc múlva kikapcsolja és legalább ennyi szünet kell, hpgy űjra üzemeljen.
Szuper! Jó neked, hogy ilyen egyszerű összehozni egy tesztet.
Azért nem olyan egyszerű, mert várni kell, talán jövő héten
Úgy döntöttem, hogy a brute force-os szakaszt kiveszem. Így viszont sokkal nagyobb áramot engedhetek meg. Viszont újra visszatettem a teszt üzemmódot, gombnyomásra F3 szimuláció.
![]()
Én mikor a kiyo-t próbáltam, volt olyan hogy a mellettem lévő sávot mérték és néhány impulzust elkaphatott mert működésbe lépett. ekkor lehettem a mérő autótól úgy 5-600 méterre. lehet hogy belelógtam a nyalábba? egy kicsit ívesen kanyarodik ott az út és félig takarásban is voltam.
Igen ez a mérés is kb 350-400m-re volt, de ahogy utána elemezgettük nem érhette közvetlen sugár. Talán egy szélvédő vagy tükör, minden esetre érdekes volt.
szélvédő vagy tükör az lehet . találkoztam már én is ilyennel többször is.De akkor napsütéses tiszta idő volt.
Elkészült még egy szinkronizált fej. Kipróbáltam az összehangolt működést, egyszerűen tökéletes.
![]()
![]() ![]()
Kíváncsi vagyok hogyan oldottad meg.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |