Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   38 / 157
(#) streetdrift válasza huhuu hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Hello.
Mielőtt kicsapod a generátort a gyújtást és a fed. számítógépet, gondoltam közzé teszem, hogy egy cimbim így járt egy 93-as Gallantal 150-be fájt neki.
Ugyan ez a felállás, ha úgy töltöd az akksit hogy nincs levéve az akksi saruja.
Persze neked ez ennyi idő elteltével már teljesen mindegy, de másnak még hasznos lehet.
Ugyanakkor lehet, hogy az akksi volt zárlatos csak, de amikor a kis sarus teszteteket előadtátok sanszos hogy akkor csaptátok ki a dióda hidat a generátorban.
Egyébként vannak generátorok, amik a gerjesztő áramot a visszajelző lámpán keresztül kapják (Pl.: Lada Samara stb.), ha az kiég, akkor nem gerjeszt, a helyetekben ezt néztem volna meg először, mielőtt kiveszitek a generátort.

A generátor 14,3-14,7-et kell hogy töltsön fordulatszámtól függően, az akksi leállított motornál 13,5V vagy annál kisebb ha egy multimétert kötünk az akksi két pólusára és beindítva vagy gázadásra nem változik fölfelé a töltés, akkor nem tölt.
Ekkor másik akksi, ha azt se tölti, akkor tovább a gerjesztés felé, feszszabályzó felé és generátor felé.


Már eleve nem kellett volna hozzákezdeni, inkább egy autóvill. szerelőre kellett volna bízni a dolgot.
(#) mex válasza streetdrift hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Azóta már kocsit is cserélhetett, mert négy éves hsz-re reagáltál....

Az a 14.7V azért már nem is kicsit sok!
(#) streetdrift válasza mex hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
(Persze neked ez ennyi idő elteltével már teljesen mindegy, de másnak még hasznos lehet.) hogy idézzek magamtol, nem azért irtam de ha ez neked gondot jelent nem irok többet.
(#) akos70 válasza streetdrift hozzászólására (») Máj 1, 2010 /
 
Hasznos is lehetne akár, ha nem lenne tele marhasággal.
De 1. hsz.-nak nem rossz.
(#) Dani85 válasza Dani85 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Hogy átláthatóbb legyen az elképzelésem,csináltam egy leírást fotókkal.... Eddig csak a villanymotorral pörgettem meg a generátort,ami iszonyat gyors,tehát elegendö az ereje...erre kéne valami ötlet hogy a generátol kimenetén (esetemben DC, vagy AC,a képen látható) a 14 volt 55 amper meghajtsa vagy a trafót vagy az invertert,vagy mindkettőt....
U.I.:a szélgenetrátort plédaképp mondtam,a szélkerék kivételével hasonló ehhez a kütyümhöz
gondolom...

infotali.jpg
    
(#) Dióda válasza Dani85 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Érdekes de én nem így csinálnám a helyeben.
Mosógépmotor hajtaná a generátort majd az töltene egy rendes autóaksit az aksiról meg egy inverterrel visszakötni a mosógépmotorra a 220-at és ez így járna magától . Esestleg némi terhelést még lehetne az inverterre kapcsolni mint fogyasztót.
Hozzáteszem ez csak okoskodás még nem próbáltam.
(#) akos70 hozzászólása Máj 2, 2010 /
 
Ha ti ketten összefogtok, biztos megcsináljátok azt, ami eddig senkinek nem sikerült: a perpetuum mobile-t.


( )
(#) akos70 válasza Dani85 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Dani! Azon ne törd magad, hogy kéne lassítani azt a 80wattos motort. Adj gerjesztést a generátornak (az kell ám, ha azt akarod, hogy töltsön), és nyekkenni sem lesz ereje szegénynek. De a mosógépmotor is kb. arra lenne elég, hogy éppen felgerjedjen, teljesítmény leadására azzal sem lehet számítani. Nem akarlak elkeseríteni, de az ötleted nem kecsegtet a siker halvány esélyével sem. Persze próbálkozni lehet.
(#) potyo válasza akos70 hozzászólására (») Máj 2, 2010 /
 
Idézet:
„Hasznos is lehetne akár, ha nem lenne tele marhasággal.”


Na igen...
(#) hva hozzászólása Máj 3, 2010 /
 
24 v-os autóbusz generátor kapcsolási rajzot keresek, a segítséget előre is köszönöm.
(#) potyo válasza hva hozzászólására (») Máj 3, 2010 /
 
Az így elsőre ugyanolyan, mint a 12V-os. Kicsit többet írj róla.
(#) szilas hozzászólása Máj 3, 2010 /
 
Marelli generátor (Panda 90évj.) valamiért a fesz szabályzó tönkre megy.A generátor minden alkatrésze jó.Szereztem egy használt fesz szabit kontroll lámpa volt gyujtáson, elindult a kocsi lámpa elaludt (nem mértem müszerrel a töltést) másodikra indítottam volna már nem volt kontroll.Vettem egy új fesz szabit azzal is ez volt a helyzet,többet nem akarok venni......
30-as és egy kontrolláma csat. a generátorra.Mi vághatja agyon a fesz szabit??
(#) Dani85 válasza Dani85 hozzászólására (») Máj 3, 2010 /
 
Köszi a tanácsokat mindenkinek, még próbálgatom és remélem működni fog még valamikor...
(#) akos70 válasza szilas hozzászólására (») Máj 3, 2010 /
 
Forgórészzárlat? Esetleg a kefék rendesen a saját gyűrűjükön futnak? Nincs elcsúszva a csúszógyűrű tengelyirányban?
(#) akos70 válasza Dani85 hozzászólására (») Máj 3, 2010 /
 
Elöl megy a cápa, utána a rája...
(#) szilas válasza akos70 hozzászólására (») Máj 3, 2010 /
 
Nem zárlatos,igen ezt is néztem jó helyen futnak.lehet h nem a generátor miatt van?Az önindító behuzómágnesétől kapja a 30-ast.
(#) akos70 válasza szilas hozzászólására (») Máj 4, 2010 /
 
Érdekes. Nem nagyon tudok elképzelni külső okot, ami miatt ehetné a szabályzókat. Talán csak peched volt az eddigiekkel..?
Az az aluházas, kefével egybeépített szabályzó ez? Ki kéne herélni, és rákötni egy külső szabályzót, akár próbából, akár véglegesen.
(#) szilas válasza akos70 hozzászólására (») Máj 4, 2010 /
 
Ma mégegyszer generátor szét,mindent megint leellenőriztem , megmértem és minden ok .Annyit csináltam,h a generátor 30asárol ment egy másik vastagabb kábel be a bizti táblához és erről kap a villogó automata ,hátsó abblakfűtés ,ködlámpa stb pluszt-t, ezt lekötöttem,az önindítót is függetlenítettem tőle.Most csak direktbe kap egy akku pluszt és kontroll lámpát D+ -ra.Igen ez az alufedeles szabályzó.lepróbálni nem tudtam mert még nincs uj szabályzó.
(#) szilas válasza akos70 hozzászólására (») Máj 4, 2010 /
 
Ma mégegyszer generátor szét,mindent megint leellenőriztem , megmértem és minden ok .Annyit csináltam,h a generátor 30asárol ment egy másik vastagabb kábel be a bizti táblához és erről kap a villogó automata ,hátsó abblakfűtés ,ködlámpa stb pluszt-t, ezt lekötöttem,az önindítót is függetlenítettem tőle.Most csak direktbe kap egy akku pluszt és kontroll lámpát D+ -ra.Igen ez az alufedeles kefével szabályzó.lepróbálni nem tudtam mert még nincs uj szabályzó.
(#) akos70 válasza szilas hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Nem kell azt átkötni, jo ahogy gyárilag van, az öninditótól.
Én kiváncsiságból már csak kiherélnék egy rossz szabályzót, akár direktben is ki lehetne próbálni, megmérni a töltést.
(#) szilas válasza akos70 hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Ezen a verdán semmi nem gyári !
Már kettőt is kiheréltem,mind a kettőben a tranzisztor van szó szerint elfröccsenve,meg egy smd, sze rintemvalami zárlatban van. Ezt a generátort direktben hogy tudnám megmérni szabályzó nélkü?
(#) akos70 válasza szilas hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Az egyik kefét letesteled, a másikat a D+ra kötöd.
Nagyon ne pörgesd, mert akkor felmegy 18-20V-ra.
(#) szilas válasza akos70 hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
ok,köszi,majd 7égén lesz ismét nálam a kocsi.
(#) speedy1116 hozzászólása Jún 7, 2010 /
 
Sziasztok!

Fiat ideáról van szó. Tönkre ment a generátorom... Világított a töltés visszajelző lámpa, meg a computer lekapcsolta a kormányszervót, ugyanis elktromos. Így vettem észre. A generátort kicsiréltettem, most van töltés, meg szervó is, csak a töltés visszajelző nem világít akkor sem ha nem megy a motor. Néha, ha ráadom a gyújtást kivillan 1 másodpercre, de utána elalszik mielőtt még a motort elindítanám. A szerviz azt mondta hogy mindent ugyan úgy kötöttek be! Ja, és a kormány szervó is ezelőtt csak akkor ment ha a motor már járt, most meg ha ráadom a gyújtást, akkor is működik!

Nem tudja valaki mi lehet? Olyan mintha a computer azt érzékelné, hogy mindig van töltés sztem legalábbis...
(#) mugab válasza speedy1116 hozzászólására (») Jún 7, 2010 /
 
Én visszavinném a szervizbe és kérném, hogy ne ugyanúgy kössék be hanem JJÓÓLL!
(#) potyo válasza speedy1116 hozzászólására (») Jún 7, 2010 /
 
Szerintem nem dugták rá a töltésvisszajelző madzagját a generátorra. Műszerrel nézve is van töltés, vagy csak abból gondolod, hogy nem világít a lámpa és van szervó? Mert G Astranal ha nincs bent generátor, akkor működik a szervó, valószínűleg a töltésjelző lámpán keresztül megkapja a szervó a 12V-ot, így azt hiszi, hogy van töltés, azért működik. Lehet, hogy nálad fel sem gerjed a generátor és továbbra sincs töltésed.
(#) speedy1116 válasza potyo hozzászólására (») Jún 8, 2010 /
 
Műszerrel mérve van töltés.
(#) potyo válasza speedy1116 hozzászólására (») Jún 8, 2010 /
 
Azért nézd meg azt a drótot, hátha csak az maradt le, ott kell lennie a generátor közelében, ha nincs rádugva. Nézd meg, hány drót van a generátorra dugva.
(#) racska2105 hozzászólása Jún 8, 2010 /
 
Sziasztok!
Új vagyok és segítséget szeretnék kérni !Lada generátor gondom van túltöltés de olyan 18-20 v
már cseréltem generátort 5-öt hozzá vagy 10 szabályzó
de 1-2 napvagy néhány perc után elmúlik a csoda és kezdi ugyan úgy mi okozhatja?
(#) dobo válasza speedy1116 hozzászólására (») Jún 8, 2010 /
 
Bontott vagy gyári a generátor?
Én már láttam olyan fesz szabályzót ami ugy maradt .
Ez egy ladán nem gáz csak neked nem ladád van
Következő: »»   38 / 157
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem