Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   554 / 2499
(#) peter1995 válasza szamóca hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Igen már rájöttem .A + fesz van rajta.
(#) szamóca válasza peter1995 hozzászólására (») Jún 1, 2010 / 1
 
Először kérdez, aztán gondolkodik. Vagy először gondolkodik, aztán (nem) kérdez.
(#) Flashhun hozzászólása Jún 1, 2010 /
 
Sziasztok, Bár még kezdő vagyok a témába, de arra adtam a fejem hogy építsek egy Nagyobb teljesítményű komolyabb Erősítőt. Ha egy TDA 1524A -s IC-t a Hangszín, balance szabályzó miatt betennék. És a Végfoknak építenék két STK-t (Mono+Mono) Kivitelben. Akkor rosszabb hangja lenne magának a Végfoknak, mintha egy az egy az egybe kötném rá a hangbemenetet? Vagy egyáltalán az STK fokokhoz kell Előerősítő?

Válaszotokat előre is köszönöm !
(#) Dióda válasza Flashhun hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Kell neki előerősítő de könyörgöm nehogy tda vagy lm ic-s előerősítőt használj hozzá mert lessz olyan hányinger hangja hogy húha. Vagy tranyós vagy műveletierősítős diszkrét hangszínt válassz.
(#) bankimajki válasza Flashhun hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Én meg azt mondom keresd elő az adatlapjukat, ott minden meg van adva. Nézd meg a torzítást. Mindenki ócsárolja a TDA meg LM IC-ket. Pedig nem olyan rosszak, persze ha kihozod a határadatokat belőle, akkor lényegesen nagyobb a torzításuk, mint egy igényesen elkészített végfoknak. De istenem ezek az IC-k azért készültek hogy egyszerű és tűrhető erősítőket készítsünk belőlük (Nem kell 100 alkatrész, csupán pár passzív esetleg 1-2 aktív elem). Arra viszont tökéletesen megfelelnek. Tehát egy szó, mint száz az adatlapban mindent megtalálsz. (Bemeneti jelszint, alapkapcsolás, torzítás, frekvenciaátvitel.)
(#) doomkiller válasza kadarist hozzászólására (») Jún 1, 2010 /