Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió beszerelése
 
Témaindító: DEXA, idő: Aug 17, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 24
(#) akos70 válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
A gyári rádiocsatlakozoban (amit már elötted levágtak) van egy fehér, az az állando+ , Éa egy fehér-fekete, az az ACC. Ezeket kösd a pirosra ill. sárgára.
(#) Inhouse válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 16, 2009 /
 
Mint megint megírták előttem, nem jó mindkettő az ACC-n... Az állandó +12V-on lehet mindkettő, ahogy írtam...
Ilyen levágós használatit még nem láttam, tudnál felrakni képet? Elteszem emlékbe...

Üdv
Inhouse
(#) swiftboy válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Nem vagyok otthon, így nem tudok képet küldeni, de amint hazaérek, beszkennelem és elküldöm
Igen, ez a problémám, hogy elveszti a memóriáját, ha mindkét szálat gyk-ra kötöm. Akkor majd próbálkozok azzal a fehérrel, amit Akos 70 írt. Aztán meglátom mi lesz. Végülis így most működik, az a lényeg, csak kiváncsi voltam, hogy egyáltalán jó-e, meg hogy a hangszórók jók-e.
őőh amit mellékeltem képeket, azon látszik, hogy van egy csati, amiből jön ki egy piros, egy fehér, és egy fehér fekete... az az lehet?
Köszi
(#) Inhouse válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Tedd, vagy ne tedd...de ne próbáld!
Yoda

Mérd meg a fehér vezetéket, gyújtás nélkül 0V, gyújtásnál (vagy egy katt-al előtte) +12V.
Mérd meg a hangszóró vezetékeket is, 4ohm körül kell lenniük.

Üdv
Inhouse
(#) swiftboy válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Sajnos nincsen lehetőségem méregetni meg nem is értek hozzá de megnézem a suzu gépkönyvét, ott mindenféle kapcsolási rajz, meg vezetékelés ott van és ott megkeresem, hogy melyik az állandó +12V.
De ahogy ígértem:
Vágd le az iso csatit
(#) Inhouse válasza swiftboy hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Idézet:
„Vágd le az iso csatit”


Ez szép...végülis ez is megoldás.

Üdv
Inhouse
(#) nemi91 hozzászólása Dec 21, 2009 /
 
Hali
Egy 13 cm es hangszóró fér bele mit ajánlatok milyet vegyek. És az h most 2utas v 3om v sima az mindegy? Meg van még egy kérdésem ha a rádión be állítom h csak a hátsó hangszórók szoljanak nem sercegnek de he megosztom h elsők is szoljanak meg hátsók is akkor recsegnek ez mitől lehet ?
(#) gdking válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Dec 30, 2009 /
 

"A gyári ha erősítős magához az erősítőhoz van hangolva a pálca hossza ami nem feltétlen a pálca hossza hanem a pálcára tekert vezeték hosszát jelenti."

Hali!
Bocs, hogy fél év után korrigálok; de annak idején Opeles továbbképzésen a német mérnök mondta, hogy a rátekert drót csak a szélzaj miatt van, a rádióvételben nincs szerepe. (Ezt anno egy Westeles fejtágítón is megerősítették)
Végülis autókon kívül nem látni ilyen megoldást, úgyhogy lehet benne valami.
(#) Inhouse válasza nemi91 hozzászólására (») Dec 30, 2009 /
 
Az mindegy, hog 2,3 vagy 4 utas...a lényeg, hogy jól szóljon. Pl. Suzukiba 10cm-es való előre, ott eddig a DLS volt olyan, hogy hallgatható, amiket hallottam, talán azt rakják gyárilag is...
Ha van lehetőséged hallgasd meg, ha nincs, akkor legyen neve, talán nem spórolták el a hangmérnök bérét...
3 és afölötti utasnál (ebben a kategóriában) már inkább a marketinges dolgozik...

Üdv
Inhouse
(#) szabo.eduard hozzászólása Jan 23, 2010 /
 
helló mindenkinek nekem olyan gondom lenne h van egy firstline fcr800 as autorádiom de nincs hozzá csatlakozo dugom és kellene egy bekötési raj vagy egy kapcsolási amivel meg tudnám állapitani h melyik mi tudna valaki segiteni?
(#) akos70 válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
Ha egy hozzáértö leveszi a hátulját, ki tudja méregetni, mi hová megy, de szvsz nem ér annyit ez a rádio..
Arra jo, hogy ne legyen lyuk a müszerfalon, ahhoz meg nem kell kábel.
(#) szabo.eduard válasza akos70 hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
helló nem baj de én akkor is szeretném kiprobálni h milyen! tudnál valahogyan segiteni pl.1 rajz v ilyesmi jo lenne! amugy nem jo ez a márkáju?
(#) akos70 válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
Sajnos ehhez a "márkához" nincs rajzom.
Most hallok rola elöször - ugyhogy tul jo nem lehet...
Ujra csak azt tudom irni, amit korábban: ha hozzáértö belenéz, meg tudja állapitani a bekötést. Anélkül nem sok esély van, probálkozni nem érdemes, mert csak egyszer hibázhatsz.
(#) szabo.eduard hozzászólása Jan 25, 2010 /
 
Helló miindenkinek nem tud akkor senki segiteni a problémám megoldásában? irjatok valami konkrétabbat köszi!
(#) zolika60 válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jan 25, 2010 /
 
Talán ez a megoldás a problémádra Bővebben: Link
Ha nem nézz szét itt.Bővebben: Link
(#) szabo.eduard válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 25, 2010 /
 
Helló köszi a linket! csak az a gond h nekem valami kapcsolási rajz kellene mert sajna nem kapok hozzá csatlakozót és vezetéket szeretnék forrasztani a helyére csak az a gáz hogy van egy hoki multiméterem és azzal nem igen tudnám ki mérni!
(#) akos70 válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jan 25, 2010 /
 
Apropo, miért nincs a tiédhez csatlakozo? Járna hozzá!
(#) szabo.eduard válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2010 /
 
az a szitu hogy peströl kaptam a cuccot és neki sem volt csatija és erre én felém nem lehet ilyet kapni könyebb lenne át forasztgatni az egészet mint találni hozzá csatlakózót meg olcsobb is!!
(#) akos70 válasza szabo.eduard hozzászólására (») Jan 25, 2010 /
 
Ilyet sehol nem lehet kapni, a rádio tartozéka, mint pl. az elölap.
Megoldás:
- hozzáértö kiméri, ráforrasztja a vezetékeket (ezután kiderül, egyáltalán müködik-e)
- visszaküldöd annak, aki átvert vele. (én ezt javaslom)
(ez esetben attol se kell tartanod, hogy valaki ráismer a rég nem látott rádiojára, és hálábol beveri a szélvédödet)
(#) Hitex hozzászólása Feb 21, 2010 /
 
Sziasztok!

Van 1 Caska HE1306B típusú autó rádióm nagy LCD kijelzővel amin lehet tvt nézni meg minden vacak.

Az lenne a problémám, hogy sikerült ugyan beszerelnem, de ha van gyújtás ha nincs, mindig világít a kijelzője.

Valamit rosszul kötöttem?

nem igazán értek hozzá, de a színek adottak voltak és ezen a problémán kívül minden rendben.

ja, a járgányom egy Citroen Xsara

előre is köszi
(#) peti931 hozzászólása Márc 14, 2010 /
 
Hello. Van egy Kenwood kdc-128-as cd-s autórádióm, vettem hozzá egy univerzális iso átalakítót. Egy skoda feliciába szeretném beszerelni, olvastam itt korábban hogy melyik kábel mire szolgál...pl a piros a +12 volt a gyújtásról, sárga +12 volt a memória miatt, fekete a test, negatív, narancssárga a világítás. Nos az a problémám lenne hogy nekem van piros, citromsárga, fekete és kék kábelem, narancssárga az nincs. A kék az mi lehet? És ha kérhetnék egy pontos leírást hogy mit hová is kössek pontosan azt nagyon megköszönném.
(#) titi válasza peti931 hozzászólására (») Márc 14, 2010 /
 
Hali!
A kék a REMOTE szál, de arra nem lesz szükséged.
A narancssárga pedig nem minden rádióban van.
Tehát neked csak a piros, a sárga, és a fekete kell, na meg a hangszóróké. A többit szigeteld le!
(#) peti931 válasza titi hozzászólására (») Márc 14, 2010 /
 
Köszi. A hangszórók kábeleit azokat tudom, azokra rá van írva hogy melyik micsoda. És még egy kérdés. Akkor a sárga az aksi pozitiv végére. a piros a gyújtásra, a fekete meg az aksi negatív végére?
(#) titi válasza peti931 hozzászólására (») Márc 14, 2010 /
 
Igen.
(#) Inhouse válasza peti931 hozzászólására (») Márc 14, 2010 /
 
A piros és a sárga szokott cserélődni, melyik gyártó hogyan gondolja... Ezért szokott is lenni lehetőség a fejegységek kábelein ezeket felcserélni. Mérd meg melyik az állandó +12V és melyik a gyújtás!

Üdv
Inhouse
(#) Mzolee hozzászólása Márc 21, 2010 /
 
Üdv!

Kaptam egy olyan feladatot, hogy egy szétbombázott kiszerelt hangrendszert kellene újraéleszteni WV Caddy tip. gépkocsiban.

A gyári csatlakozó már rég le van róla gányolva és kíváncsi lennék a kábelcsonk kábelszíneinek a bekötésére. Kiméregetés kizárva mert a hangszórók egy kivételével szakadtak.

Tehát arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan keressek rá a google-n arra hogy a "kábelszínek bekötése" nempedig a gyári (nem ISO) csati bekötése. Mert az utóbbit már megtaláltam de persze kábel színek nélkül.

Egyébként elvileg gyárilag 6 hangszórós a kocsi.
Ha valaki ismerős a régebbi WV-ek elektronikájában az írhatna pár tanácsot hogy merre induljak el.
(#) kornel válasza Mzolee hozzászólására (») Márc 21, 2010 /
 
Idézet:
„Kiméregetés kizárva mert a hangszórók egy kivételével szakadtak”

Ha valóban így van, akkor a méregetés idejére köss pl egy 4-8 Ohmos ellenállást a halott hangszórók helyére,és a boxban pedig méregess egy multiméterrel.Tudom hülye megoldás, de célravezető.Hamarabb sikerrel jársz, mint a szinek kesesésével, azonosításával.
(#) emitter hozzászólása Jún 19, 2010 /
 
Hello!

Az a furcsa helyzet állt elő, hogy ha bekapcsolom akár csak a helyzetjelzőt is, a rádióm kikapcsol! Ha lekapcsolom a világítást, újra megy a rádió.

Eközben mérve a feszültséget, szinte semmit nem változik, 1-2 tized voltot csak (a 12V-hoz képest). A + tápfesz direktben jön az akkuról, mind a sárga (fix 12V), mind a piros (vezérelt 12V) tápbemenetre.

Szkópom sajnos nincs, de ha csak egy impulzus miatt kapcsolna ki a rádió, utána vissza tudnám kapcsolni, de nem ez a helyzet.. Egyébként próbáltam szűrni is a tápfeszt egy 470µF/16V kondival, de semmi hatása nincs.

A rádió egy noname 5k-s cucc, a kocsi meg egy ősi Galant. Any ideas?
(#) 77htomi válasza emitter hozzászólására (») Jún 19, 2010 /
 
SZia!

Szerintem a testet nézd meg! Ha a +12V direktben van az akkun csak az lehet a gond. vagy húzd azt is direktben, vagy valami nagyon biztos pontról. Lehet, hogy a világítás áramkörére van kötve a test, akkor csinálhat ilyet.

Üdv.:
T.
(#) emitter válasza 77htomi hozzászólására (») Jún 19, 2010 /
 
aha, ez volt a baja.. de hogy miért és hogyan tud bezavarni a lámpák áramköre a test-be, azt most sem értem - pedig villamosmérnöknek tanulok
na de a lényeg h most már jó
Következő: »»   6 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem