Fórum témák
» Több friss téma |
A gyári rádiocsatlakozoban (amit már elötted levágtak) van egy fehér, az az állando+ , Éa egy fehér-fekete, az az ACC. Ezeket kösd a pirosra ill. sárgára.
Mint megint megírták előttem, nem jó mindkettő az ACC-n... Az állandó +12V-on lehet mindkettő, ahogy írtam...
Ilyen levágós használatit még nem láttam, tudnál felrakni képet? Elteszem emlékbe... Üdv Inhouse
Nem vagyok otthon, így nem tudok képet küldeni, de amint hazaérek, beszkennelem és elküldöm
Igen, ez a problémám, hogy elveszti a memóriáját, ha mindkét szálat gyk-ra kötöm. Akkor majd próbálkozok azzal a fehérrel, amit Akos 70 írt. Aztán meglátom mi lesz. Végülis így most működik, az a lényeg, csak kiváncsi voltam, hogy egyáltalán jó-e, meg hogy a hangszórók jók-e. őőh amit mellékeltem képeket, azon látszik, hogy van egy csati, amiből jön ki egy piros, egy fehér, és egy fehér fekete... az az lehet? Köszi
Tedd, vagy ne tedd...de ne próbáld!
Yoda Mérd meg a fehér vezetéket, gyújtás nélkül 0V, gyújtásnál (vagy egy katt-al előtte) +12V. Mérd meg a hangszóró vezetékeket is, 4ohm körül kell lenniük. Üdv Inhouse
Sajnos nincsen lehetőségem méregetni meg nem is értek hozzá de megnézem a suzu gépkönyvét, ott mindenféle kapcsolási rajz, meg vezetékelés ott van és ott megkeresem, hogy melyik az állandó +12V.
De ahogy ígértem: Vágd le az iso csatit Idézet: „Vágd le az iso csatit” Ez szép...végülis ez is megoldás. Üdv Inhouse
Hali
Egy 13 cm es hangszóró fér bele mit ajánlatok milyet vegyek. És az h most 2utas v 3om v sima az mindegy? Meg van még egy kérdésem ha a rádión be állítom h csak a hátsó hangszórók szoljanak nem sercegnek de he megosztom h elsők is szoljanak meg hátsók is akkor recsegnek ez mitől lehet ?
"A gyári ha erősítős magához az erősítőhoz van hangolva a pálca hossza ami nem feltétlen a pálca hossza hanem a pálcára tekert vezeték hosszát jelenti." Hali! Bocs, hogy fél év után korrigálok; de annak idején Opeles továbbképzésen a német mérnök mondta, hogy a rátekert drót csak a szélzaj miatt van, a rádióvételben nincs szerepe. (Ezt anno egy Westeles fejtágítón is megerősítették) Végülis autókon kívül nem látni ilyen megoldást, úgyhogy lehet benne valami.
Az mindegy, hog 2,3 vagy 4 utas...a lényeg, hogy jól szóljon. Pl. Suzukiba 10cm-es való előre, ott eddig a DLS volt olyan, hogy hallgatható, amiket hallottam, talán azt rakják gyárilag is...
Ha van lehetőséged hallgasd meg, ha nincs, akkor legyen neve, talán nem spórolták el a hangmérnök bérét... 3 és afölötti utasnál (ebben a kategóriában) már inkább a marketinges dolgozik... Üdv Inhouse
helló mindenkinek nekem olyan gondom lenne h van egy firstline fcr800 as autorádiom de nincs hozzá csatlakozo dugom és kellene egy bekötési raj vagy egy kapcsolási amivel meg tudnám állapitani h melyik mi tudna valaki segiteni?
Ha egy hozzáértö leveszi a hátulját, ki tudja méregetni, mi hová megy, de szvsz nem ér annyit ez a rádio..
Arra jo, hogy ne legyen lyuk a müszerfalon, ahhoz meg nem kell kábel.
helló nem baj de én akkor is szeretném kiprobálni h milyen! tudnál valahogyan segiteni pl.1 rajz v ilyesmi jo lenne! amugy nem jo ez a márkáju?
Sajnos ehhez a "márkához" nincs rajzom.
Most hallok rola elöször - ugyhogy tul jo nem lehet... Ujra csak azt tudom irni, amit korábban: ha hozzáértö belenéz, meg tudja állapitani a bekötést. Anélkül nem sok esély van, probálkozni nem érdemes, mert csak egyszer hibázhatsz.
Helló miindenkinek nem tud akkor senki segiteni a problémám megoldásában? irjatok valami konkrétabbat köszi!
Helló köszi a linket! csak az a gond h nekem valami kapcsolási rajz kellene mert sajna nem kapok hozzá csatlakozót és vezetéket szeretnék forrasztani a helyére csak az a gáz hogy van egy hoki multiméterem és azzal nem igen tudnám ki mérni!
Apropo, miért nincs a tiédhez csatlakozo? Járna hozzá!
az a szitu hogy peströl kaptam a cuccot és neki sem volt csatija és erre én felém nem lehet ilyet kapni könyebb lenne át forasztgatni az egészet mint találni hozzá csatlakózót meg olcsobb is!!
Ilyet sehol nem lehet kapni, a rádio tartozéka, mint pl. az elölap.
Megoldás: - hozzáértö kiméri, ráforrasztja a vezetékeket (ezután kiderül, egyáltalán müködik-e) - visszaküldöd annak, aki átvert vele. (én ezt javaslom) (ez esetben attol se kell tartanod, hogy valaki ráismer a rég nem látott rádiojára, és hálábol beveri a szélvédödet)
Sziasztok!
Van 1 Caska HE1306B típusú autó rádióm nagy LCD kijelzővel amin lehet tvt nézni meg minden vacak. Az lenne a problémám, hogy sikerült ugyan beszerelnem, de ha van gyújtás ha nincs, mindig világít a kijelzője. Valamit rosszul kötöttem? nem igazán értek hozzá, de a színek adottak voltak és ezen a problémán kívül minden rendben. ja, a járgányom egy Citroen Xsara előre is köszi
Hello. Van egy Kenwood kdc-128-as cd-s autórádióm, vettem hozzá egy univerzális iso átalakítót. Egy skoda feliciába szeretném beszerelni, olvastam itt korábban hogy melyik kábel mire szolgál...pl a piros a +12 volt a gyújtásról, sárga +12 volt a memória miatt, fekete a test, negatív, narancssárga a világítás. Nos az a problémám lenne hogy nekem van piros, citromsárga, fekete és kék kábelem, narancssárga az nincs. A kék az mi lehet? És ha kérhetnék egy pontos leírást hogy mit hová is kössek pontosan azt nagyon megköszönném.
Hali!
A kék a REMOTE szál, de arra nem lesz szükséged. A narancssárga pedig nem minden rádióban van. Tehát neked csak a piros, a sárga, és a fekete kell, na meg a hangszóróké. A többit szigeteld le!
Köszi. A hangszórók kábeleit azokat tudom, azokra rá van írva hogy melyik micsoda. És még egy kérdés. Akkor a sárga az aksi pozitiv végére. a piros a gyújtásra, a fekete meg az aksi negatív végére?
A piros és a sárga szokott cserélődni, melyik gyártó hogyan gondolja... Ezért szokott is lenni lehetőség a fejegységek kábelein ezeket felcserélni. Mérd meg melyik az állandó +12V és melyik a gyújtás!
Üdv Inhouse
Üdv!
Kaptam egy olyan feladatot, hogy egy szétbombázott kiszerelt hangrendszert kellene újraéleszteni WV Caddy tip. gépkocsiban. A gyári csatlakozó már rég le van róla gányolva és kíváncsi lennék a kábelcsonk kábelszíneinek a bekötésére. Kiméregetés kizárva mert a hangszórók egy kivételével szakadtak. Tehát arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan keressek rá a google-n arra hogy a "kábelszínek bekötése" nempedig a gyári (nem ISO) csati bekötése. Mert az utóbbit már megtaláltam de persze kábel színek nélkül. Egyébként elvileg gyárilag 6 hangszórós a kocsi. Ha valaki ismerős a régebbi WV-ek elektronikájában az írhatna pár tanácsot hogy merre induljak el. Idézet: „Kiméregetés kizárva mert a hangszórók egy kivételével szakadtak” Ha valóban így van, akkor a méregetés idejére köss pl egy 4-8 Ohmos ellenállást a halott hangszórók helyére,és a boxban pedig méregess egy multiméterrel.Tudom hülye megoldás, de célravezető.Hamarabb sikerrel jársz, mint a szinek kesesésével, azonosításával.
Hello!
Az a furcsa helyzet állt elő, hogy ha bekapcsolom akár csak a helyzetjelzőt is, a rádióm kikapcsol! Ha lekapcsolom a világítást, újra megy a rádió. Eközben mérve a feszültséget, szinte semmit nem változik, 1-2 tized voltot csak (a 12V-hoz képest). A + tápfesz direktben jön az akkuról, mind a sárga (fix 12V), mind a piros (vezérelt 12V) tápbemenetre. Szkópom sajnos nincs, de ha csak egy impulzus miatt kapcsolna ki a rádió, utána vissza tudnám kapcsolni, de nem ez a helyzet.. Egyébként próbáltam szűrni is a tápfeszt egy 470µF/16V kondival, de semmi hatása nincs. A rádió egy noname 5k-s cucc, a kocsi meg egy ősi Galant. Any ideas?
SZia!
Szerintem a testet nézd meg! Ha a +12V direktben van az akkun csak az lehet a gond. vagy húzd azt is direktben, vagy valami nagyon biztos pontról. Lehet, hogy a világítás áramkörére van kötve a test, akkor csinálhat ilyet. Üdv.: T. |
Bejelentkezés
Hirdetés |