Fórum témák
» Több friss téma |
Ennél egyszerűbb konstrukció nem létezik
Bővebben: Link
Jobb megoldásom van egy vacak elemnél!!!
Magát a villanymotormozgását alakítom forgássá és elektromossággá is egyben és az elektromosságot visszavezetem a vilanymotorba így sosem kell tölteni és nem merül le de ki lehet kapcsolni!!! Csak egy kezdőlöket kell neki!!!
Tarbur hozzászólására:Minek egy hátirepülő ha "játék helikopterrel" is elmehetsz a boltbaXD
Hehe, ilyen nekem is régebben eszembe jutott. Már próbálkoztam vele nekem nem igen sikerült
Amúgy ha ez a terved, jobb lenne Tesla akkumlátorral.
Csak ezzel az a gond,hogy akkor az azt jelentené,hogy több mint 100%-os a hatásfoka lenne a motornak és ennek ellentmond a fizika...
De ha tényleg elem nélkül akarod akkor már olyan szerkezetet kéne építened ami a környezetének az energiáját csapolja meg,de ezek sok pénzbe kerülnek és súlyuk is van(mellesleg azt is meg kell építeni)... Én inkább direkt az ilyen célokra kifejlesztett akkukat ajánlom. (elnézést ha kedvrontó vagyok,de ez az igazság,de attól még megpróbálhatod ha akarod)
Nem lehetetlenség a környezet energiáit kiaknázva a levegőbe emelkedni. Bővebben: Link Ha ötösöm lenne a lottón, talán bele is fognék egy ehhez hasonló szerkezet fejlesztésébe.
SEmmi de azért megpróbálom.
Na igen a probléma pont ez:
"Ha ötösöm lenne a lottón, talán bele is fognék egy ehhez hasonló szerkezet fejlesztésébe." De ha tényleg sikerül megcsinálnod(tomi) akkor arra is gondolj,hogy hogyan állítod majd le. :felkialtas:
Veszek egy-két alkatrészt távirányítós autómból is mad az egyik kapcsolót használom!
Nem akartam új topicot nyitni, de a kezembe került egy kinai szuper helikopter. Mindene működik, de néhány reptetési kísérlet után, a váz mechanikája összetört.Ahány próbálkozás annyi ujabb törés.
A távirányítóját és vevőjét gondoltam más célra hasznosítani. Két motort vezérel. Egyik a hátulsó toló motor, a másik az emelő motor. Ezt a két jelet gondoltam átalakítani úgy, hogy csónakot, vagy autót vezéreljek. A vezérlés aerodinamikai logikájába még nem folytam bele, ezért várok ilyen irányú hozzászólásokat.
Hali
hát szerintem ez így nem fog működni semmi képen nem akarlak lelelombozni meg nem akarom elvenni a kedved de esélytelen hogy levegőbe emelkedjen Meg honnan szedted ki a motort az a motor a saját súlyát nem fogja bírni felemelni nemhogy még egy kis elektronika meg aku súlyát meg azért ne nézzük már le a fizikát se. meg ha nem teszel még egy motort hátra akkor ha felemelkedik esetleg körbe körbe fog forogni a törzse meg a lapátok kialakítása is lényeges meg ha csak a motor tengelyére teszed a propellert akkor biztos hogy nem jó oda kellene egy fogaskerék áttét is mint a kocsiknál a váltó. na de ha sikerül akkor tévedni emberi dolog és egy képet vagy videót lökhetnél rolla.
oké
mondjuk ha mindenáron repülő valamit akarsz építeni mindenképp csak helikoptert szeretnél mert repülőt könnyebb sokkal. ott még az irányítást is meg lehet oldani de ha érdekel akkor kicsit részletesebben leírom az elkébzelést
Egyet értek. Egy helikopterhez elég bonyolult, és költséges elektronika szükséges, hogy képes legyen valamelyest kompenzálni a szelet, ezáltal stabilizálni a lebegést/repülést.
igen ez így igaz
repülőt könnyű könnyebb már nekem is majdnem sikerült egyszer csak pont akkor mondta be az unalmast a motor mikor nem kellett volna:S és így hagytam egy időre de majd egyszer megépítem még valahol terveim is voltak hozzá meg hogy miből és hogyan kéne összehozni azt hiszem depron a neve az anyagnak. de ha érdekel valakit akkor leírom az elkébzelést részletesen hogy mi hogy működött volna elég egyszerű.
Attól tartok nem fogsz lökni, legalábbis hosszú ideig nem.
Nagyon meglep, ha valaki a létező legbonyolultabb repülő szerkezetet (ez a helikopter) elektromos hajtással úgy akarja megépíteni, hogy sem az aerodinamikához nem ért, sem a villamosságtanhoz, és még az energiamegmaradás törvénye is idegen számára. Nézzük racionálisan: Amit propellernek nevezel, az valószínűleg egy repülőgép légcsavar (vagy ventilátor lapát?) teljesen alkalmatlan szabályozott függőleges emeléshez. A ciklikus állásszög-szabályozással rendelkező rotorszerkezetet házilag megépíteni egyszerűen lehetetlen, különösen ha kettős, koaxiális kivitelű. A főrotor reakciónyomatékának a farokrotorral történő kompenzálása igen kényes szabályozástechnikai feladat, 10 évesen megoldhatatlan, ha valaki segítő szándékkal odaülne melléd és éjt nappallá téve meg akarna tanítani mindenre, akkor is hosszú évekig tartana, a fórumban ugyan kaphatsz segítő morzsákat, de csodát ne várj! A végeredményről pedig annyit, hogy egy kész, már működő helikopter vezetése is nagyon nagy gyakorlatot igényel, ha meg akarod kímélni magad attól, hogy az első próbaindítás alkalmával rommá törd az egészet, várj vele! Hogy félre ne értsd, egyenlőre tényleg el akarom venni a kedved a repülő eszközöktől. Kezdésnek egy földi jármű (autó?) megépítése több eredménnyel kecsegtet, és a sikertelenség nem riaszt majd el a modellezéstől egy életre!
Hidd el igazán nem gond próbálkozom ha nem sikerül, akkor mással és kész enyyi!
Tiszteletre méltó lendület, de én csak arra próbáltalak rávenni, hogy az energiádat ne hiábavaló próbálkozásokra fordítsd.
Szia!
Azt mond meg, hogyan akarod vissza vezetni az áramot a motorba? Ráadásul úgy, hogy az még hajtsa is a repülődet?? 100% feletti hatásfok az érdekes... Ha ez működne, akkor minden jármű így menne, nem kellene az üzemanyag... Nekem van RC helikopterem (4 csatornás) de azt is nagyon nehéz vezetni, de még trimmelni is nehéz... A vevő is SMD... drága akku, motor, szervók vannak benne... Szóval nem akarom elvenni a kedved, de biztos, hogy nem sikerül. Ja és tennél fel egy képet róla? Kíváncsi vagyok hogyan haladsz az építéssel. Üdv: Tamas 88
A főmotor is elektromos? Hány percet repül egy feltöltéssel? Amikről én hallottam csupán 10-15 percet tudtak.
Feltételes módban beszéljünk már erről a szerzetről, ami még makettként, sőt tervként sem létezik, egyenlőre csak egy merész ötlet. Ha jól emlékszem szó sincs áramforrásról...
Én Tamas 88 létező RC helikopteréről érdeklődtem.
De visszatérve a repülési időre: 10-15 percig levegőben tartani egy ilyen gépet, - függetlenül az energiaellátástól - önmagában nem kis teljesítmény, 4 csatornát folyamatosan egymáshoz trimmelni nem kis megterhelés (mert a helikopter nem repül magától stabilan, mint a repülőgépek). Hibázni pedig csak kétszer lehet: először és utoljára.
Elektromos a főmotor is, 2 darab van belőle, mert úgy stabilizál, hogy 2 rotoros ellentétesen forog.
kb. 15 percet bír egy töltéssel. Az inkább a nehéz, hogy először be trimmeljem mind a 4 csatornát úgy, hogy ne törjem össze (persze már 1-2x sikerült ütközni vele.) Itt egy link a repülőről, innen rendeltem: http://pacomodell.hu/rc-modell/helikopter/expert_v2.php
na amiről beszéltem az az ötlet úgy keletkezett hogy volt egy PicooZ mini helikopterem ami egy kicsit megzavarodott tehát ha felszállt akkor csak körbe körbe keringett a tengelye körül valószínű a farokrotor legyengült és már nem volt képes olyan sebességgel forogni ezért gondoltam építek belőle egy repülőt amihez segítséggel egy nagyon jópofa kis tervet készíttetünk.
Úgy nézett volna ki hogy depronból készült volna a törzs mégpedig 3 depronból semmi merevítéssel a súj miatt a magasságkormány pedig a főrotor sebbeségváltozása oldotta volna meg csak a jobbra balra kanyarodással lett volna gond mert a farokrotor nem trimmelhető eléggé balra így ez halott ötlet volt ebből jött az hogy egy kétmotorost lehetne építeni az úgy nézett volna ki hogy két motor a szárnyon a magasságkormány ugyanúgy lett volna mint az előzőnél csak az oldalkormány pedig úgy lett volna hogy a két motor nem egyszerre forgott volna nem egy sebeségel és ez okozta volna a fordulást na ezt jól leírtam remélem értitek na mindegy nem építettem meg mert depront nem tudtam venni sehol (na jó ah nagyon akartam volna tudtam volna ) utána meg az elektronika is meghalt tehát azt is javítani kellet volna aztán pedig a motor is:S úgyhogy szépen elfogyott minden de egyszer lehet nekiállok és megpróbálom megépíteni csak az elektronikával lenne gond hogy minél könnyebb legyen meg kiegyensúlyozni szóval elég nehéz egy ilyet összerakni még ha konkrét elképzelésed is van rolla
Hello mindenki bocsi hogy ilyen sokáig nem írtam csak nyaraltam és sajna nem, jutottam túl sokszor géphez a mégis akkor meg más dolgaimat kellett intéznem bocsi.
Ööö lehet hogy mégis jobb lenne inkább repcsivel kezdeni úgyhogy inkább akkor ebben kérném a segítségeteket! !!! Bővebben beszámolok élményeimről holnap!
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy frissen vásárolt V-Max Helikopterem ilyen :Bővebben: Link csináltam vele vagy két kört a lakásba (zuhanással együtt),aztán most nemrég mikor indítottam újra elég furán viselkedik mert mikor kezd felpörögni fordul meg a saját tengelye körül és dob egy hátast. Néztem mindkét propeller ép nincs eltörve,megrepedve és tökéletesen forognak(csak mikor nagyobb gázt adnék neki hogy szálljon föl akkor megpördül vagy kétszer oldalra dől a és fejre áll.Szerintetek mi baja lehet?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |