Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni. Meta M9-26 R.C. -hez kellene egy bekötési rajz
Sziasztok,kaptam egy bontott riasztó modult,neten csak ciril betűs bekötést találtam róla,de abbol semmit sem tudok kibogozni... ELVAR5B van a dobozára irva, esetleg valaki hallott már róla?
Üdv:Krisztián
Szia, itt van:
http://obrazki.elektroda.net/3_1265969624.gif Nekem csak a +- kellene meg 1 + ami a centrálzárt vezérli,a többi nem lényeg.
Ebből is ki lehet találni, de ha nem akarsz cirillezni, akkor elolvasod a feliratot a dobozon: APS-150, hopp, ezt kell beütni a google-ba. Kiderül, hogy egy Prestige APS-150-es és lesz hozzá angol nyelvű az első oldalon.
Üdv Inhouse
Sziasztok audi 100 92-es automba szeretnék riasztót bekötni.
Már csak egy dolog van hátra a központi zár vezérlés. Az auto pneumatikus komfort záras. A riasztobol 2 vezeték tartozik ehez -FEHÉR (Nyitás kimenet 300mA) -BARNA (Zárás kimenet 300mA) Ugy rémlik a gyári központi zárak negativval vannak vezérelve. Ötleteket tippeket várok esetleg kábel szineket.? U.I..:bocs a hosszért .,nem akarom emiatt a két vezeték miatt villamosság szerelőhöz vinni))
A pneumatikus záraknál kicsit más a helyzet, van az első ajtókban egy vezeték, amire ha negatívot ill. pozitívot kapcsolsz, akkor csuk ill. nyit. A riasztód ezt közvetlenül nem tudja, kell hozzá egy modul, vagy relékkel kell a riasztó által adott jeleket a központi zárnak megfelelően megfordítani.
köszi a választ, ugylátom ebböl mégiscsak villamoságis lessz.
Sziasztok. Vettem egy autó riasztót melynek a bekötése nem okozott nagy gondot a központi zárig. Mindent tökéletesen bekötöttem csak a központi zár, és az indítás gátlás maradt.
Volt nekem előzőleg egy eurcar eln. riasztóm melyhez nem volt relé, hanem maga az egység tudta a szakítást. A központi zárat is simán kezelte nem úgy mint a mostani. A mostani riasztónál már mindent megpróbáltam, ZÁRÁS van NYITÁS nincs. Segítsetek ha tudtok a központi zár ügyben és az indítás gátlásban. Az inítás gátló relé 4 lábú, 2 vég azonos színű vastagabb( gondolom ez szakít) 1 sárga 1fehér. Az autó Seat Cordoba (2001- évj) 2 ajtós gyári központival.
Minden bekötést próbáltam elvileg(néhány biztosíték rá is ment).
Az érdekes hogy az eurocár riasztóból kijött 2 db vezeték és simán vezérelte a központi zárat.
Piranha távirányítót mindig elfelejti a központ, de csak az egyiket.
A szerelő aki berakta seperc alatt mindig vissza tanítja a barátomnak. Gyujtásra teszi pár dolgot csinál és kész is. De nem árulja el, a folyamatot, és direkt gyorsan elfordulva teszi. Kérnék seígtséget tőletek, mondjátok meg hogy kella távot betanítani neki? Havonta egyszer ő is megtudja, ha tudja a folyamatot.
Ahogy ebből a kimondottan gyenge képből kitűnik, sima 2 relés váltóérintkezős kivezetése van, sokoldalúan köthető. 99%, hogy teste kell kapcsolni vele 2 szálra, az egyik nyit, a másik zár. Ha testre húzod egy pillanatra a kp zárból jövő 2 szálból az egyiket, majd a másikat, akkor nyit és zár?
Tanuljátok már meg, ha rajzot kell jó minőségben kis méretben feltenni, az legyen inkább gif. A jpg fotóra való... Üdv Inhouse
Ez hátha jobb lesz.
Köszi a segítséget.
Azt sikerült elérnem hogy lezárja a központit, csak nem nyitja ki. Hiába cserélem meg vagy elveszem a kábelt stb:
Egy másik helyen olvastam (hála az égnek én még nem találkoztam ilyennel), hogy Skodáknál a gyári KP zár vezérléséhez egy vezeték van. Az egyik irányba megy, ha testet kap, a másik iránynál 220ohm-al kell testre húzni...VW csoport ez is, próbálj ezen a vonalon tovább menni...
Skoda Fabia kp zár vezérlés Üdv Inhouse
Köszönöm a segítséget.
Remélem sikerülni fog.
üdv .. mindenkinek.. vetem egy használt piranha 802 sa típusú riasztót.. sajna bontott de valószínüleg működik., csak egy a gondom vele nem kaptam bekötéssel kapcsolatban semnien doc-t. keresgettem a neten is de semmi extra.. igaz némi kevéske leírás van hozzá de nem sokat segít.. a kérdésem tud valakli linket ajánlaniu vagy pdf formában elküldeni egy bekötést? megköszönném.. mail newlnyul@freemail.hu
csak még annyit.. moivel 4 t wartburgba lesz kpzár felejtős.. egyenlőre.. viszont. bekötöttem.. de nem autóba hanem asztalon 12 es tápegységgel. amit csinált.. a led villogott de gyorsan a kártyákra meg nem csinált semmit .. kötöttem rá hangyszórót de semmi..
üdv ismnét.. egyik ok megoldva.. elemcsere volt akeghe atávos cardnak.. de.. most azt csinálja hogy. ha sokáig nyomom a kártyán a műhold jelet akkor a led villogása megáll kb 5 másodpercre azt újra villog de .. nem lassan hanme gyorsan.. folyamatosan.. hangot nem ad ki. mi aproblem ?
Üdv.
Ugyanez a bicskakulcsos riasztóm van, meg 2001-es Ibizám. Szerintem az lesz a megoldás amit Inhouse mondott, földre kötve az egyiket zár, a másikat nyit. Összeérintve pedig állapotot vált mellesleg. A probléma a rajzzal van. Ha megnézed a 1-es kapcsolás negatív részének rajzát (C ábra) és összeveted a relés vázlattal rájössz mi a baj. Az alsó 2 vezeték rosszul van rajzolva, logikusan fölülről lefelé nemkapcs.-nyitás-test majd nemkapcs.-zárás-test lenne. Nekem így van kötve és minden ok. Csak az a furcsa, hogy nálad NYITÁS nincs, ZÁRÁS van. De egy próbát megér.
Működik?
Én is szívtam vele, de szerencsére hamar leesett a dolog. Vaterán rendeltem, de írtam akkor (tavaly szeptember-október?) az eladónak, hogy javítsák már ki. Ami még nincs benne, hogy a csomagtér nyitáshoz 3mp-ig kell nyomni a gombot.
Még nem tudtam megnézni, majd ha haza megyek Budapestről.
Sajna itt a ház előtt, nem igazán tudok szerelgetni. Amúgy én is a vaterán vettem. A riasztóhoz van egy gyári angol bekötési rajz is és azon látszik a tévedés. Nem tudom eddig miért nem néztem meg az angolt. Én is felhívtam ma az eladót, annyit mondott hogy azt szakember fordította és ő nem tud vele mit csinálni. Neked néha nem csinál olyat? Mikor beülsz Ráadod a gyújtást És 2szer csipog a riasztó Közben világít az irány jelző Lekötöttem a gyújtás utáni pluszt azóta tökéletesen működik. A relét nem kötöttem be mert az autóban alapból van blokkolás.
üdv ismét mindenkinek.. addig addig kutakodtam a neten amíg végre ráakadtam arra amit kerestem!!! megvan a kapcsolási és a használati utasítás .. komplett.. pdf formában akinek szüksége van rá az.. most megnézheti és letöltheti magának.. piranha 802sa mindenkinek jó barkácsolást!
Először nekem is csinált furcsa dolgokat, de betudtam annak, hogy barbár módszerekkel építettem be: drót végek szépen, igényesen összetekerve, vagy csak csatlakozóba beszorítva, profin tecsós szigszallaggal rögzítve. De mióta picit volt időm igazítani rajta, most már minden OK.
Nem lehet, hogy megnyomod rajta valamelyik gombot miközben ráadod a gyújtást? Vagy ha az ajtót nincs bekötve akkor visszazár 30mp után automatikusan. Annyiban szólhat bele ez a gyújtásos rész, hogy: -nyitott ajtónál az elakadásjelzőt nem villogtatja csak 5mp-ig, ha gyújtás van folyamatosan; -ha leveszed a gyújtást (nekem kulcskivételre) akkor nyitja a központit automatikusan; -meg talán fékre csak akkor zárja a központit ha rajta van a gyújtás. Talán nem nagy veszteség. Relén én is gondolkodtam sokat, majd lehet egyszer bekötöm. Egyébként jó kis riasztó ez, csak kevéssé testreszabható. Én például örülnék ha az elakadásjelző nem villogna folyamatosan. Amúgy én is a parkolóban barkácsolom az autót Szentendrén, de a nagyobb műveletekre jobb egy udvar vagy garázs.
Sziasztok.
Segítséget kérnék. Az autómban egy spal as80-as van, és ennek kellene nekem a bekötési rajza, valamint az, hogy ennek a kimenetére, ami 4 érintkezős, arra hogyan lehet egy 2 vezetékes kürtöt rákötni? Egyébként most is működik, vagyis nyitja zárja az ajtókat, de van még egy gomb rajta, azt hiszem aux output-ot olvastam egy helyen, ez mire is jó? Kicsit sokra sikerült a kérdések száma, bocs. Előre is kösz a segítséget.
Sziasztok!
Egy Alfa Romeo 156-ba szeretnék egy Mistral Max R2 riasztót bekötni. Ez az autó a műszerfalon visszajelzi egy kis piktogramm segítségével, hogy gyujtás és vagy menet közben, melyik ajtó van nyitva. Ezt ha minden igaz úgy csinálja hogy mindegyik ajtónak és a csomagtartónak is külön vezetéke van ami ha testre kerül akkor ugyebár visszajelzi hogy pl.: jobb első ajtó nyitva. Namármost ha a riasztó ajtónyitásérzékelő szálát rákötöm az ajókra (az összeset a test érzékelőre szálra) és az egyiket kinyitom a piktogrammon az összes ajtót nyitottnak mutatja.A riasztó működik de ez mégsem az igazi. Szeretném ha mindkettő megfelelően müködne együtt. A kérdésem az lenne hogy a viharba lehetne úgy megoldani a nyitásérzékelést hogy az úgy működjön hogy ne az összes ajtó legyen nyitva a piktogramm szerint?? Vagy ha valakinek van valamilyen tapasztalata ezzel az autótipussal akkor megoszthatná velem a tapasztalatait. U.I. : Gondoltam még arra hogy a belső világitásra kötöm de akkor a csomagtartó nyitásakor nem riaszt mivel akkor a belső világitás nem kapcsol be. De ez már lehet hogy blöd idea! Bocsi ha hosszú! Előre is köszönöm válaszokat!
Miért nem teszel mindenhová egy diódát?
Így ha egy ajtó nyitva van, akkor a többi ajtó szálába nem folyna vissza áram. Képet mellékeltem. |
Bejelentkezés
Hirdetés |