Fórum témák
» Több friss téma |
Hát igen mert egy fűtőszál nem 500 wattos
![]() ![]() ![]()
Tudna esetleg dobni egy linket ahol viszonylag olcsón tudnák kapni számomra megfelelő töltésvezérlőt
![]() ![]()
Az 500 wattos szélerőműved már fel van állítva? Mert ha nincs, és te a töltésvezérlőn töröd a fejed, az olyan, mintha a a méhészkedni vágyó, legelőször pörgetőt vásárol.
Háttt őőő igazad van.
![]() ![]() ![]()
Tudni kellene,hogy hány milliamper az önkisülése!
Ha fölé mész,már töltöd is! XD Pár wattal is megelégszik egy akksi. A kérdés,hogy mennyit akarsz belőle KIVENNI! Mert teljesen lemeríteni nem szabad,nem szeretik az akksik...
"Tudni kellene,hogy hány milliamper az önkisülése!
Ha fölé mész,már töltöd is! XD" Ezt hogy érted : Önkisülése..? ![]() Bocs hogy hülyeségeket kérdezek ![]() ![]()
Írtad, hogy már készítettél egy szélerőművet. Írjál róla pár mondatot. Így jobban beskatulyázhatunk, mert megkönnyíti a segítségnyújtást.
Minden feltöltött akkumulátor lemerü legyszer!
A vadi új is. Attól függően,hogy mennyi az önkisülése. Akkumulátor típustól függően változik. Így értettem.
A a szélerőmű olyan mind ha ott sem lenne
![]() ![]() ![]()
óhhh kösz igy már értem.
![]()
És milyen átmérőjű a szélkerék?
Lehet-e nagyobb "generátort" rá akasztani,vagy teljesen új gépet fogsz építeni?
Áhh nem ere nem nagyon lehetne nagyobbat tenni. Ez csak gyerekjáték
![]() ![]()
A vezeték ami "kijön belölle" az a tetőn elhelyezett napelemekből jön ami rásegít a "szélerőműnek" , az átlátszó doboz alatt pedig led világít este
![]() ![]()
Nekem tetszik.
![]() Igazi low-cost project. A motorról részletek? Rádióban mikor volt motor???
Motorol paszz nem volt ráírva semmi. Nagyobb szélben 3-4 volt ot mértem rajta. Még egy régi 30 éves kazettásmagnóból szedtem ki a motort
![]()
Tisztelt Uram
Sajnálattal közlöm Önnel, mint ahogy a mellékelt fényképe is mutatja, meg van fertőzve az „ Ingyenenergia“ vírusával.
Nagyon szépen köszönöm, ezt bóknak veszem
![]() ![]() Olvastam korábbi írásait és minden tiszteletem az öné, remélem én is olyan sokat fogok tudni az elektronikáról mind őn! ![]()
Bóknak is szántam, és megállapításnak, meg egy kis humornak. Én is úgy voltam vele, hogy az első siker és soha nem szabadul az ember a gondolattól, hogy egyre jobb gépet építsen. Bár sok tényező befolyásolja az építésre szánt időt, de a gondolat az ember fejébe, szinte mindig ott van. Tudja, hogy soha nem térül meg a befektetett idő, munka és pénz, de ez kit érdekel. De az építéssel szerzett tapasztalat felbecsülhetetlenül értékes. A fényképről azt látom, hogy van helyed kísérletezni, ha letörik egy lapát, mert letörik, de ezt be kell számítani, nem tesz kárt senkiben és semmiben. A következő gépednél jó nagy lapátokat készíts, nagyobb generátort tud működtetni és a veszteségek után is marad valami. Amennyiben nem kísérletezni akarsz, hanem inkább áramot termelni, olvass vissza és építsd meg a Hugh Piggott generátort neodímium mágnesekkel. Amúgy a fórumon a tegező társalgás van használatban, kortól és képzettségtől függetlenül.
A legnagyobb problémával a generátor vagyok mert fogalmam sincs hogy képes lennék e elkészíteni ... jelenleg szerintem biztos hogy nem, minden más szerkezeti elem , oszlop, lapátok meg minden menne csak a generátor nem
![]()
Már azon gondolkoztam hogy vennem kellene egyet készen, vagy megkérni hogy valaki készítse el és kifizetném, de egyenlőre ráérek és okosodok és talán valami menne, mert autó generátorból simán menne dehát az nem a legjobb megoldás amint azt ti is mondtátok. De lehet hogy egyenlőre azzal fogok csak csinálni és majd ha tapasztaltabb leszek akkor majd készítek egy generátort házilag.
![]()
Neten lestem van olyan könyv hogy: Szélturbina készítés kézikönyve.... valakinek esetleg nincsen meg
![]() Légyszi valaki ![]()
Szia Westhorses !
A hozzászólásodból jutott eszembe: megpróbált már valaki normál ceruza elemet tölteni, akarom mondani regenerálni? Tudom….. de megy, amíg ki nem szárad, vagy ki nem lyukad ez elem.
Sima elemet, nem tölthetőt........azt nem próbáltam
![]()
Sok fajta generátor van. Olyan is, amit a mellékletben leírnak. Ráadásul pici módosítással igen érdekes szerkezet jönne ki belőle.
Nekem a 98-as LX fékkar műanyag csapágyperselyeken mozgott, és a bovden vége is műanyagban van megfogva, a változtatható áttétel miatt. Az a festett Cr-Mo kormányon felszerelve többszörösen nem vezetett át áramot, a kormánycsapágy pedig nem tolerálta, hiába a kb 2x 40 golyó, a kis "fordulatszám" és a nagy terhelés.
A futófelület hullámos, a golyók krumpli alakúak lettek.
Nem csak a kilyukadással van probléma, regeneráláskor mivel nem tudjuk irányítani az áramot, mindig a legkisebb ellenállás felé halad a szárazelemen belül, és nagyon könnyen híd épül a porózus szigetelőtesten keresztül a sarkok között. AccuCell néven forgalmaztak 1,5V-os tölthető szárazelemet is, (nagyon vastag szigetelő réteggel) de nem terjedt el.
Egy ismerősöm próbálgatta régen...Melegítette,hűtötte,én sosem hittem benne,és most sem.
4 KW állandómágneses generátor az E-bay-en.
Olvasta már valaki ezt a könyvet? Patay István A szélenergia hasznosítása
A 4 kW-os:
Ha magas fordulatszámon lehet járatni, jó lehet. Alacsony fordulatszámon -az én eladó Siemens-emhez hasonlóan- nem várnék tőle sokat. Talán 500/ perc mellett 1kW-ig terhelhető, de hogy 100V alatti feszültségre érdemes lenne használni, az szinte kizárt. A nagy rézveszteségeket, és az e-miatti rossz hatásfokot elkerülendő csak kis áramok mellett, alig terhelve érhet valamit. A szürke: A nálam található Siemens állandómágneses szinkron szervó sorozat tagja, de magasabb fordulatszámú, és 250 euróért több mit hússzoros áron adják, bár kétségtelenül sokkal jobb állapotú. |
Bejelentkezés
Hirdetés |