Fórum témák
» Több friss téma |
Van neve is annak a szettnek??
Sziasztok!
Igen : Radix 4T - csak el kellett szaladnom a gép elől: Bővebben: Link Tudom, hogy be is kötik, de amióta a 0km-es céges Toyotát láttam hogyan szedték szét, inkább én szeretném megoldani.... Annyit tudok róla ami a leírásban szerepel, meg amit menet közben tapasztaltam, amíg kínlódtam vele kb 1 órányit. Maga a riasztó tök jó, a távirányító is szuper, ráadásul nekem csak a centrálzár működtetése kell, meg az index villogtatás, mert a többi funkció semmit nem ér - szerintem. Bővebben: Link
Szívesen! Most szereltem egy ugyanilyet, megszivatott a világítás kimenet, nem volt egyértelmű a rajzon a bemenet, hogy azt kapcsolja a kimenetre, amit oda kötsz...a rajz elég káosz, amit hozzá adnak...
Üdv Inhouse
Ha van benne 5 vezetékes motor, akkor vezérlőnek is lennie kellene. Meg kell nézni, hogy az 5 vezetéken van-e állandó 12V, elvileg 4 lábon is az lesz alap esetben, mivel azt kapcsol a motorokra nyugalmi állapotban (vagy 3db +12V lesz). Ha le tudod húzni a motort, akkor megméred melyik a motor 2 szála, ott a kettő között néhány ohmot fogsz mérni, nem rövidzárat. A maradék 3 egy mikrokapcsoló; vagy az egyik (NO), vagy a másik szálra (NC) zárja a COM szálat. Az a 2 "játszószál" (NO és NC) kell a vezérléshez. Vagy az egyikre, vagy a másikra kapcsolsz testet (ha azt kapcsol eredetileg (ez 90%), de ha 12V-ot, akkor azt).
Üdv Inhouse
Sziasztok! Lehet hogy buta kérdés de, szerintetek hol a legideálisabb elhelyezni egy ütésérzékelőt??
Üdv.
Középtájon merev dologhoz rögzítve erősen. Ha lötyög, vagy libegős dologhoz lesz rögzítve megkeseríti a te és szomszédaid életét, ha nagy a forgalom az utcában...
Üdv Inhouse
Hát gondoltam hogy nem a wunder baumhoz a visszapillantó tükörhöz. Csak gondoltam van valami jól bevált hely, ahol minden irányból érkező rezgést elég jól vesz.
Üdv. chip01
Minden autó más. A rezgésérzékelők sem egyformák. Kibelezett kipufogó, tüzijáték, dB bajnok autó nem barátja...mármint szegény áll az út szélén és kiabálni fog...ha lejjebb veszed meg csak akkor fog, ha baltával bontják...
Üdv Inhouse
Szia Inhouse!
Köszönöm, amint lesz egy kis időm megnézem.
A
Idézet: helyesen: „(vagy 3db +12V lesz)” Idézet: .„(vagy 4db +12V lesz)” 1. Maga a kapcsolt dolog, COM 2. A NC láb ua. 3-4. Általában a motor 2 lábán is ugyanaz van, mindig csak az egyiket rakja ellentétesre... Üdv Inhouse
Sziasztok! Van egy Thunder CA103-as riasztóm egy új Swiftben. Van rajta ablakemelő kimenet, az autóban meg ablakemelő. Ezt be lehet valahogy kötni, vagy kell hozzá ablakemelő modul?
Másik kérdésem, hogy adott egy ultrahangos érzékelő, ami még egy korábbi riasztóból maradt a kocsiban. Ezt rá lehet kötni erre a riasztóra? Az érzékelőből egy kéteres kábel jön ki, míg a központon egy három eres csati van. Elnézést a valószínűleg dilettáns kérdésekért.
Sziasztok!
Van egy "Thunder CCL23" központi záram. Működik a nyitás-zárás része, ezzel nincs gond. A működése során lehet hallani az index vezérlő reléket is, de bekötni nem tudom (merem), mert nincs hozzá rajzom. A topic-ban láttam egy rajzot, ez ennél nem teljes, mert a vezérlőből nálam 4 vezetékkel több jön ki. Tud valaki segíteni esetleg, Köszönöm szépen.
És milyen autóba kéne?
És nincs meg a rajza?
Pattintsd, vagy csavarozd szét és nézd meg, hogy 3 relé van-e benne! Ha csak kettő, akkor nincs benne index villogtatás, ha három, akkor igen. Nézd meg a 3. relé bekötését, valószínű, hogy +12V-ot kapcsol 2 diódán keresztül 2 kimenetre. A másik 2 plusz lehet a riasztóhoz szánt bemenet, mostanában nem külön rész az elektronikában, hanem a fehér és barna vezetékek vannak ide is kivezetve. Üdv Inhouse
Szia!
Köszi. A jövő héten megnézem, és jelzek. Előre is köszi.
Sziasztok !Egy kis segítségre lenne szükségem. Vettem egy központ zár szettet távvezérlővel ami be is lett építve az autóba.Az a gondom, hogy a bekötésnél vmi nem lett jó, és amióta a távvezérlő modul rá lett kötve a központi vezérlőjére, azóta kulccsal nem nyitja az összes ajtót, hanem csak egyet. Távirányítóval működik minden rendesen, de az lenne az igazi, ha minden ajtót nyitna.
A távvezérlő egységből a 6 vezeték lett valószínűleg elkötve, csak azt nem tudom melyik és mivel.Van egy narancs, fehér,sárga, narancs-fekete,fehér-fekete és sárga-fekete.A központi vezérlőjéből pedig egy fehér és egy barna. Valaki meg tudná mondani,hogy mit hová kössek? please help
Csupán pár lényegtelen infót hagytál ki a litániából. Gondolok itt például az autó és a zár szett típusára. Így vakon lehet javasolni, mindent mindennel cserélj, így vagy jobb lesz, vagy rosszabb. Ez 100%.
Igazad lehet
A távvezérlő típusa VICTOR VT-500tf, bicskakulcsos.A motorok, és a vezérlő típusát sajnos nem tudom, csak annyit, hogy 2db 5vezetékes van elől és 2db 2 vezetékes van hátul. Együtt vettem őket, tehát gondolom nem inkompatibilitási probléma van:S
Ja igen, nissan micra k11....
Tehát adott volt egy kp zár szett beépítve az autóba, ami működött, és vettél egy távvezérlőset, amit beleépítettél, és azóta nem megy a kulccsal zárás?
- Mi történt a régi vezérlővel? Kivetted? - Ha nem, mit kötöttél és hova? Könnyen előfordulhat, hogy a bicskakulcsos cucc csak arra jó, ahogy most működik, csak a távirányítóval. Ezért kell meghagyni a régi vezérlőt, és az újjal csak testet (99%) kapcsolni az egyik 5 vezetékes motor 2 játszószálára. Üdv Inhouse
Sziasztok!
Ha nem is szedtem szét, azért felfedeztem a két diódát a sárga színű kábelben. Bekötöttem, működik az index villogtatás. De így is van még 3 használaton kívüli vezetékem.
Sziasztok!
Vettem egy riasztót innen : http://www.bicskakulcs.hu/ Beszereltem, de a riasztó programozásához nem kaptam leírást. Ki szeretném kapcsolni, hogy az indexek villogjanak, amikor kinyitom az ajtót. Engem eléggé idegesít. A gyártó kínai oldalán sem találtam semmilyen hasznos infót. A távirányítót be tudtam tanítani. (fékpedál benyom, reset gomb benyom, majd gyújás 8-szor) Tudna valaki egy programozási leírást adni?
Az index villogást kikötni tudod...ha ez az a fajta, amire gondolok, kevés dolog állítható...
Üdv Inhouse
hali a kérdésem a következö adott egy pneumatikus központi zár a riaszto vezérli rendesen 3.5mp re a zárásal nincs gond csak a nyitással ha nyitom az ajtokat kinyitya rendesen hallom hogy bug a kompreszor de hagy egy kis szünetet és megin bug olyan 1mpig és ez allat vissza zár a két elsö ajtom ez miért lehet lehet ezen valamit álitani vagyis a kompreszoron?
ja és ha egy kicst meritem az aksit és bekapcsolok egy pár fogyasztot akkor nem termel anyi levegöt és nm zár vissza ugyhogy lehet hogy azt kéne hogy ne kapjon akkor a feszültséget csak ezt mivel lehet meg csinálni
bővebben: müködött ez valamikor jól?
1 ha igen --szökik a levegő 2 ha nemk akkor rosszul van bekötve és ezért szeretnek sok pénzt kérni a szakszervizekben vagyis a tudásért!!
1. ha szökik a levegő, akkor nem zár be, ill. nem nyit ki, és a kompresszor zúg kb. egy percig.
2. stimmel.
Sziasztok !
Adott egy működő központízár /nem távvez./ Rászeretném kötni egy Radix T4 riasztóra.A riasztóból kijön 3 ér nyitás/3 ér zárás. A központi zár kontrolerjéböl is jön egy nyitás és egy zárás ér. A kérdésem az lenne hogy betudom e kötni úgy a riasztóba hogy csak a központi zár két erét használom föl müködtetésre vagy teljessen át kell kötni a riasztó ereire :help:
Gyakori kérdés itt, úgy minimum 2 oldalanként biztos van rajzzal kiegészitett válasz. Lapozz vissza, megtalálod.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |