Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Logitech Formula Force RX -kormány jostichoz kuplung ?!
Témaindító: Csabi14, idő: Aug 24, 2010
Témakörök:
Hello
Tehát a kérdésem az lenne hogy a Logitech Formula Force RX kormány josticomba hogyan leletne beleszerelni +1 pedált kuplungnak ? Van még 2 régebbi tipusu Logitech kormányom , amiből ki tudom venni a pedált és az érzékelőjét .. csak azt nem tudom, hogy hova kössem a plusz pedált :S meg még a szoftware -t se tudom hogy hogy lehetne átalakítani .. előre is kösz a válaszokat !
A kormányba nemhiszem hogy menne , Építs valami áramkört amivel usb vel a gépedbe kötöd a pedált.
Ha tudsz avr-t programozni akkor USB EXPLORER -rel szarintem menni fog.
Hát csak azzal van bajom hogy nagyon kezdő vagyok és nem is tudok programozni :S de azért köszi !
bocs de nem tudom hogy mi az a game port !
De szerintem az USB EXPLORER -rel meg lehetne oldani ! mert végülis csak 1 potmétert (vagyis szerintem így hívják a pedálba az érzékelőt) kell rákötni USB re , és még 1 program (de lehet hogy pl a Logitech G35 nek a szoftware -vel meg is lehet oldani mert annak 3 pedálja van !
A géped hátuljában ilyen csatlakozó:Game port
hát szerintem van .. de hát a kormányom USB -s !
Az előbb azt írtad hogy nem tudsz programozni az USB EXPLORER-hez meg szükség van rá eléggé. Egyébként Game port ha van a gépedben az tényleg csak annyi hogy a pedálban levő potméter három vezetékét bekötöd a csatlakozóba. Ahhoz nem kell usb.
amugy a kormányba is ilyesmi csatlakozó van .. ahova bedugom a pedálokat .. csak kevesebb rajta a lyuk !
Az ilyen nem? Bővebben: Link
amugy sztem van a gépembe game port csak lehet hogy már foglalt ..(de a gépemet ki kéne bányászni hogy a hátuljához lássak de az most nem megy .. de ha usb -re ugyanugy rákötöm az nem ugyanolyan ? bocs ha hülyeséget írok !
NEM ! ilyen a régi 2őbe van ! ennek már olyan gameport szerű !
ezen a képen látni is a csatlakozó ! :Bővebben: Link