Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Logitech Formula Force RX -kormány jostichoz kuplung ?!
Lapozás: OK   1 / 1
(#) Csabi14 hozzászólása Aug 24, 2010 /

Hello
Tehát a kérdésem az lenne hogy a Logitech Formula Force RX kormány josticomba hogyan leletne beleszerelni +1 pedált kuplungnak ?
Van még 2 régebbi tipusu Logitech kormányom , amiből ki tudom venni a pedált és az érzékelőjét .. csak azt nem tudom, hogy hova kössem a plusz pedált :S
meg még a szoftware -t se tudom hogy hogy lehetne átalakítani ..
előre is kösz a válaszokat !
(#) Mtt591 válasza Csabi14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /

A kormányba nemhiszem hogy menne , Építs valami áramkört amivel usb vel a gépedbe kötöd a pedált.
Ha tudsz avr-t programozni akkor USB EXPLORER -rel szarintem menni fog.

Hát csak azzal van bajom hogy nagyon kezdő vagyok és nem is tudok programozni :S de azért köszi !
(#) VRubenX válasza Csabi14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /

Game portod van?

bocs de nem tudom hogy mi az a game port !

De szerintem az USB EXPLORER -rel meg lehetne oldani !
mert végülis csak 1 potmétert (vagyis szerintem így hívják a pedálba az érzékelőt) kell rákötni USB re , és még 1 program (de lehet hogy pl a Logitech G35 nek a szoftware -vel meg is lehet oldani mert annak 3 pedálja van !

A géped hátuljában ilyen csatlakozó:Game port
(#) Csabi14 válasza VRubenX hozzászólására (») Aug 24, 2010 /

hát szerintem van .. de hát a kormányom USB -s !

Az előbb azt írtad hogy nem tudsz programozni az USB EXPLORER-hez meg szükség van rá eléggé. Egyébként Game port ha van a gépedben az tényleg csak annyi hogy a pedálban levő potméter három vezetékét bekötöd a csatlakozóba. Ahhoz nem kell usb.

amugy a kormányba is ilyesmi csatlakozó van .. ahova bedugom a pedálokat .. csak kevesebb rajta a lyuk !

Az ilyen nem? Bővebben: Link