Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 230 V-os pákához hőfokszabályzó házilag
Lapozás: OK   1 / 1
(#) sbazsi94 hozzászólása Ápr 26, 2007 /

Hy! Az lenne a problémám,hogy van egy 220 V-os sima pákám amit át szeretnék alakítani hőfokszabályzósra,mivel a hőfokszabályzósra jelenleg nem futtya.Tehát a kérdés:Lehet 220-V-os pákába egy hőfokszabályzót beépíteni?

Várom a válaszokat,segítségeket: Balázs
(#) tungsram hozzászólása Ápr 26, 2007 / 4

Bármelyik pisztolyfúrógép szabályozója amit kis csavarantyúval lehet állitani az megfelelne. ha ez nincs egy fali fényeröszabályózó ( nem szenzoros) megteszi. Ez a két legegyszerűbb megoldás ha épiteni nem akarsz bár szerintem nem sok értelme van.
(#) Isti válasza tungsram hozzászólására (») Ápr 26, 2007 /

gyorsabb voltál...

(#) sbazsi94 válasza tungsram hozzászólására (») Ápr 26, 2007 /

És a fényerőszabályzót közvetlenül a 220-as vezetékbe kössem?(elég kezdő vagyok az elektronikában) és kösz a gyors válaszokat.
(#) sbazsi94 hozzászólása Ápr 26, 2007 /

Most látom mekkora hülyeséget kérdeztem az előbb.Még jó hogy a 220-as vezetékbe kell kötnöm.
(#) oldman válasza tungsram hozzászólására (») Ápr 27, 2007 /

Hőfok szabályzó?
Ezzel a megoldással csak a felvett teljesitményt lehet állítani, tehát vezérlésről van szó! A szabályzás a szabályzott értéket (Ez esetben hőmérsékelt) a beállított étéken tartja. Itt erről nincs szó a hőmérséklet változni fog a feszültség, környezeti hőmérséklet, hőelvétel függvényében.
(#) PCB válasza oldman hozzászólására (») Ápr 27, 2007 /

Szia !

persze nincs, maximum nem 2 perc alatt fűt fel a páka, hanem 5 perc alatt.

Ez ugyanis nem egy fúrógép

Üdv!
(#) peti17 hozzászólása Máj 21, 2007 /

Van egy forrasztópákám, de túlmelegedett. Azóta nem melegszik. Hogy lehetne bele életet lehelni?
(#) Georgee válasza peti17 hozzászólására (») Máj 22, 2007 /

Kövesd a példámat. Vegyél ujat. nekem is megfeküdt...
(#) Dióda válasza sbazsi94 hozzászólására (») Okt 20, 2007 /