Fórum témák
» Több friss téma |
ÓÓÓÓÓ....
Köszi a hiperszuper gyors választ! Megyek és ki is próbálom. Esetleg nem emlékszel rá mekkora a teljesítménye? Nem fontos, csak jó lenne tudni. Köszi mégegyszer!
KB 60W-s és gyorsan melegszik, nekem kettő is van. Rövid üzemre tervezett motor .
Idézet: „nem egyről beszélünk ..” Jó, hogy te mindent tudsz! Előszedtem az egyiket! Íme: P= 220V*0.27A ~ 60W
4 - 6 W motorhoz, miért kellene 8µF -s kondi? Másik, hogy 4-6W-s motor az akkora, mint egy mikrohullámú tányérforgató motor, 1kg-nál nehezebb motor vicces, ha csak 4-6 W-s lenne.
Szia!
Köszi hogy te is utána néztél! Beüzemeltem, és valóban melegszik! 20 perc üresjárat után nem nagyon kell taperolni olyan forró!
Úgy érzem elég erős lesz, mert kézzel sehogyan se bírtam lefogni még csak lassítani se.
Az áttétel szerencsére pont jó, mert 63-as fordulaton pörög, és amit hajtani fog, annak meg ez a 60 körüli fordulat az optimális. Egészen pontosan apám konkolyozóját fogja kergetni. A jobb hűtést meg majd a téli hideg szolgáltatja! Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!
Sziasztok!
A 380V-os 4KW-os motor kb mekkora áramot vesz fel induláskor?
Mekkora fordulatú?
Az indulási áram 3-6-szorosa is lehet az üzeminek. Nagyobb fordulatú motor nagyobb áramot és hosszabb ideig vesz fel, mint a kisebb fordulatú.
Nem elektronikai hanem mechanikai lenne a kérdésem villanymotorral kapcsolatban. mégpedig a csapágyait a képen látható aszinkron motornak kell e olajozni vagy karbantartani, továbbá hogyan férek hozzá. a másik kérdésem az lenne hogy az ékszíjtárcsa hogyan távolítható el a motor tengelyéről a kötést lefotóztam:
22-25 A között várható a maximális induló áram.
Néha nem árt bezsírozni, különösen hosszabb állás után, vagy ha nem ismered az előéletét. Az ékszíjtárcsát lehúzóval lehet levenni. Pajszerral, feszítővasakkal nem célszerű kísérletezni, mert a vékony öntött pajzs hamarabb törik. A hátsóhoz könnyű hozzáférni, mert a ventillátort, hátsó pajzsot könnyű levenni, de nem az viszi a terhelést.
Ezek közül válassz egyet és azzal lejön biztosan. A pajzsokat először jelöld össze! (a klasszikus egy-egy pont a tárcsa felől, kettő-kettő a venti felől). A 6000-s sorozatú csapágyak sokat kibírnak, ezért ha nem lötyögnek kimosott állapotban, akkor csak újrazsírozni és mehet össze.
Köszi a válaszokat! Csapágylehúzó van kéznél több méretben is csak nem tudtam hogy azzal le lehet kapni az ékszíjtárcsát. A motor gyárilag egy nagy egyetemes esztergában volt amit bezúztak. Onnan mentettem meg. Előttem még csak a kapocsfedelet sem vette le róla soha senki, viszont elég sokat futhatott. Lötyögni nem lötyög a csapágyazás csak gondoltam jó is lenne ha ez így maradna, ezért gondoltam arra, hogy kaphatna némi új kenést. 1987es motor, szóval ami zsír valaha benne volt az már csak a kora miatt sem ér semmit.
Egy mini porszívót szertnék építeni, kb olyan 12 voltosat, és olyan 20 centiset max! Tudom, hogy lehet kapni, de azért építeni csak más.
Szia!
Miért mondasz ilyet hogy: "....de azért építeni csak más." ? Ezért a jóvágású készülékért csak 1500-t kérnek. Csak azt ne mond, hogy....., de Te tudod. Három tábla csoki nem sok érte.
Miért?
A morzsa szívó nem jó, Azt könnyebb át alakítani.
Lehet hogy hülyeséget kérdezek de ezt fázisonként veszi fel,vagy összesen?
Szóval pl: 3x16A kismegszakító elbírná?
Sziasztok! Tud valaki segíteni nekem abban, hogy egyfázisú 1100 W-os villanymotorhoz milyen üzemi kondenzátor kell?
Előre is köszi!
Hali! Van rá egy ökölszabály hogy 1kW-onként 70µF kapacitás kell a segédfázisra, tehát neked kb. 77µF kell. Ehhez a legközelebbi szabványos motorkondenzátor a 80uF, a Lomexben 1600+áfáért meg is kapod ha esetleg boltot is keresnél.
Szia! Köszönöm! Nagyon sokat segítettél!
Jó napot!
Azt szeretném kérdezni,hogy megtudná - e valaki mondani hogy milyen kapcsolat van a motor kW-beli teljesítménye ,és az áramfelvétele (Amperben) között. Van erre egy táblázat csak sehol nem találom.. (3 fázisu aszinkron motorokról van szó) üdv
Szia!
Itt megtalálod a keresett diagramot (Figure 4.).
kösz,és melyik vonalat kell nézni?Ha még a kevesebbiket is nézem,azt jelentené hogy egy 5 kW-os motor 30 Ampert vesz fel? Biztos helyes ez az ábra?
Ott van a magyarázat a kép jobb oldalán. Ez egy 55kW-os motor áramfelvételét és teljesítménytényezőjét mutatja változó tengelyterhelés mellett.
jó és mi az a power factor meg current,
de én azt szeretném megtudni hogy ha nő a kw-om(nézek egy 3,5,10,15,20,25 kW-os motort pl.),akkor hogy megy fel Amper.
tehát x tengelyen van a kW, az y-on meg az Amper.És közte milyen kapcsolat van.
Valami ilyesmi görbét képzelj el: Bővebben: Link
meg magyarul nem tudsz vagy mi van?
Ne idegeskedj! az 500W és nem 500kW. Nézd meg egy motorgyártó terméklistáját és csinálj belőle táblázatot. Egyik tengelyen az amper, a másikon a kilowatt. Szépen megcsinálod magadnak.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |