Fórum témák
» Több friss téma |
Hibakód kivillogtatás nem mond semmi hibát?
Nem az nem jelez semmi szokatlant. De amikor hosszú út után nem indul akkor semmit sem csinál. Nem nyöszörög az önindító, megh sem nyikkan és a műszerfal is tök sötét olyankor, pedig egy két dolog, gyújtásnál ki szokott villanni.
Sajnos c20ne nem egy szerencsés motor, Nekem valami kontaktnak tűnik akku felől. Bár nem 100%.
Vagy esetleg gyújtáskapcsoló. Nem tudom ,hogy ebben raktak e külön relét az önindítónak de a c18nz ben nem volt még és az elég gyakran elégette a gyújtáskapcsolóját. Idézet: „De amikor hosszú út után nem indul akkor semmit sem csinál. Nem nyöszörög az önindító, megh sem nyikkan és a műszerfal is tök sötét” Akkor a relé modult meg kellene nézni, mert a benne lévő "időzítővel" lehet valami gond, vagy a relé fegyverzete nem áll be alaphelyzetbe a gyújtás levétele után.
Üdv mindenkinek.Volna agy astra, c16nz motorkóddal.A probléma vele olykor olykor milyen kedve van vagy felpörög a motor,vagy leáll,de csak ha nem nyomok gázt,példa kanyar előtt visszaváltásnál,az alapjárati motort cseréltük.Hibakódot ad a 42.est,de ez azóta van mióta cseréltük a gyujtásmodult,a cserével az a probléma megszünt.Valakinek valami ötlete van szivesen fogadom.imi.
Szia!
Nem igazán értem mi is most a gond, de a 42-s hibakód elég összetett lehet. Talán nem lett kitörölve a hibatároló? Hiába cseréled ki rossz alkatrészt, ha nem törlődik a rossz érték az ECU-ból.
Szia.Tehát ha megyek akkor minden rendben van,de ha kanyar lőtt lelasitok kiemelt kuplungnál akkor vagy leáll,vagy felpörög a motor,ez városban igazán zavaró,ha lámpánál áll le.
Idézet: „mióta cseréltük a gyujtásmodult,” Sajnos ebben van a főtengely jeladó is.
A szívócsőnyomás és fordulat érzékelő kapcsolata a "porlasztó házban".
Hello.
Test kábeleket nézd meg a motortérben, mer eloxidálás is okozhat ilyet, ha valami nem kap rendesen testet.
Sziasztok.De jo,hogy ratalaltam erre az oldara.Nagy a baj.Reggel indult az Opel (Astra F 95-os)5 perc utan lealt,es nem indult tobbet.Amit sikerult megallapitanom,az csak annyi,hogy nem kap aramot a benzin ponpa.Sajnos nem tudom,hogy hol keressem.Bennetek minden remenyem.Koszonom sziasztok.
A ponpát? Alul, a tank előtt találod, két vezeték megy rá, a barna test, a másik ha jól emlékszem kék-piros, ott ha ráadod a gyújtást, 1-2 mp-ig van áram. Szikra van?
A ponpa a hatso ules alatt van a szalak ugy vannak ahogy mondod,test van ,de aramot nem kap hiaba adom ra a gyujtast sajnos,szikra is van.
A reléje jobb elől, a küszöbburkolat elülső része alatt van. Nézd meg azt is.
hogy hol van?a kuszob burkolat alatt?,vagy a kormany alatt bal felol?
Neked a kormány jobb oldalon van? Mondom jobb oldalon, elől a küszöbburkolat alatt.
Nem nem, a kormany az baloldalt van,de nem gondoltam hogy az auto jobb oldalan talalhato a releje.de koszi maris megyek az ellemlanpaval es megnezem,mert ol a kivancsiskodas.koszi megegyszer
Na megvan,ki is vettem a relle mukodik,de a helyen nem katan.Szerintem a relle sem kap aramot vmitol
Ha összenyomod a relét, működik, beindul? A relét a motorvezérlő kapcsolja.
Sziasztok ! Van egy Opel Omegám V6.-os 2500 cm3.-es 1996.-os gyártású. A bajom, hogy az automata váltója egy nap alatt tönkre ment . A jelenség a következő volt Kb 10 elindulás alatt egy napon egyre nehezebben indult el. A motor forgott de az autó nem indult el. Most már csak áll egy helyben.
A szervizben azt mondták, hogy nincs csak pesten szakszervíz és a javítás nagyon drága 2-5 száz ezer Ft. és ha nem kérem a javítást ki kell fizetni a vizsgálat díját ami kb 60000 Ft. Ha valakinek van valamilyen ötlete ami használható kérem segítsen, mert most áttértem gylogra és buszra.
Nem kifejezetten ideillő probléma, de én először megnézném, van-e benne elég olaj.
Ha van, akkor lehet kezdeni gyűjtögetni.
Nem vagyok autószerelő de nem ilyedek meg semmilyen munkától de tudnál segíteni, hogy hol találom az olajszint ellenőrző csavarját, mert nézegettem alulról de nem találtam meg.
Nem ismerem az Opel automata váltóját, de nívópálca szokik lenni a motortérben, a motoréhoz hasonlóan.
Ha nem is vagy ijedős, azért ne kezdj automataváltó javításába, ha nem tudod, hol kell szintet ellenőrizni. Amit azért rendszeresen illene.
Javításba azért nem de egy nívó elllenőrzést el merek végezni, amúgy nem volt ell.-ve de nem trehányság miatt hanem azért mert enm volt hol ellenőrizni. a motor olajat rendszeresen ellenőriztem.
Általában járó motornál kell ellenőrizni, egyes tipusoknál D-be rakva (persze kézifékkel)
A trehányság akkor is trehányság, ha nem tudod, hogy kell. Erre könnyen rámegy a váltó.
Ha csak az a baj, hogy kevés az olaj, (bár ehhez nagy szerencsédnek kell leni)Akkor egy olajcserét mindenképp javaslok a váltóban szűrővel együtt.
Ez talán segiteni fog.http://forum.omegaforever.info/docu/Opel_Omega_B_Szerelesi_kezikonyv_%28eng%29.pdf
nagyimre10 hello! Érdeklődnék 4-es golfhoz ilyen szerelési kézikönyved nem lenne e véletlenül? köszönettel üdv
Sajnos nincs.imi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |