Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 138
(#) VRubenX válasza réparugó hozzászólására (») Nov 8, 2010 1 /
 
Hibakód kivillogtatás nem mond semmi hibát?
(#) réparugó válasza VRubenX hozzászólására (») Nov 9, 2010 /
 
Nem az nem jelez semmi szokatlant. De amikor hosszú út után nem indul akkor semmit sem csinál. Nem nyöszörög az önindító, megh sem nyikkan és a műszerfal is tök sötét olyankor, pedig egy két dolog, gyújtásnál ki szokott villanni.
(#) VRubenX válasza réparugó hozzászólására (») Nov 10, 2010 /
 
Sajnos c20ne nem egy szerencsés motor, Nekem valami kontaktnak tűnik akku felől. Bár nem 100%.
Vagy esetleg gyújtáskapcsoló.
Nem tudom ,hogy ebben raktak e külön relét az önindítónak de a c18nz ben nem volt még és az elég gyakran elégette a gyújtáskapcsolóját.
(#) VIM válasza réparugó hozzászólására (») Nov 10, 2010 /
 
Idézet:
„De amikor hosszú út után nem indul akkor semmit sem csinál. Nem nyöszörög az önindító, megh sem nyikkan és a műszerfal is tök sötét”

Akkor a relé modult meg kellene nézni, mert a benne lévő "időzítővel" lehet valami gond, vagy a relé fegyverzete nem áll be alaphelyzetbe a gyújtás levétele után.
(#) nagyimre10 hozzászólása Nov 13, 2010 /
 
Üdv mindenkinek.Volna agy astra, c16nz motorkóddal.A probléma vele olykor olykor milyen kedve van vagy felpörög a motor,vagy leáll,de csak ha nem nyomok gázt,példa kanyar előtt visszaváltásnál,az alapjárati motort cseréltük.Hibakódot ad a 42.est,de ez azóta van mióta cseréltük a gyujtásmodult,a cserével az a probléma megszünt.Valakinek valami ötlete van szivesen fogadom.imi.
(#) VIM válasza nagyimre10 hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Szia!
Nem igazán értem mi is most a gond, de a 42-s hibakód elég összetett lehet. Talán nem lett kitörölve a hibatároló? Hiába cseréled ki rossz alkatrészt, ha nem törlődik a rossz érték az ECU-ból.
(#) nagyimre10 válasza VIM hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Szia.Tehát ha megyek akkor minden rendben van,de ha kanyar lőtt lelasitok kiemelt kuplungnál akkor vagy leáll,vagy felpörög a motor,ez városban igazán zavaró,ha lámpánál áll le.
(#) VIM válasza nagyimre10 hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Idézet:
„mióta cseréltük a gyujtásmodult,”

Sajnos ebben van a főtengely jeladó is.

CKP.JPG
    
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
A szívócsőnyomás és fordulat érzékelő kapcsolata a "porlasztó házban".

MAP-TP.JPG
    
(#) Szalai5656 válasza roby890329 hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Hello.
Test kábeleket nézd meg a motortérben, mer eloxidálás is okozhat ilyet, ha valami nem kap rendesen testet.
(#) Jozsi72 hozzászólása Nov 28, 2010 /
 
Sziasztok.De jo,hogy ratalaltam erre az oldara.Nagy a baj.Reggel indult az Opel (Astra F 95-os)5 perc utan lealt,es nem indult tobbet.Amit sikerult megallapitanom,az csak annyi,hogy nem kap aramot a benzin ponpa.Sajnos nem tudom,hogy hol keressem.Bennetek minden remenyem.Koszonom sziasztok.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
A ponpát? Alul, a tank előtt találod, két vezeték megy rá, a barna test, a másik ha jól emlékszem kék-piros, ott ha ráadod a gyújtást, 1-2 mp-ig van áram. Szikra van?
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
A ponpa a hatso ules alatt van a szalak ugy vannak ahogy mondod,test van ,de aramot nem kap hiaba adom ra a gyujtast sajnos,szikra is van.
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
A reléje jobb elől, a küszöbburkolat elülső része alatt van. Nézd meg azt is.
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
hogy hol van?a kuszob burkolat alatt?,vagy a kormany alatt bal felol?
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Neked a kormány jobb oldalon van? Mondom jobb oldalon, elől a küszöbburkolat alatt.
(#) Jozsi72 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Nem nem, a kormany az baloldalt van,de nem gondoltam hogy az auto jobb oldalan talalhato a releje.de koszi maris megyek az ellemlanpaval es megnezem,mert ol a kivancsiskodas.koszi megegyszer
(#) Jozsi72 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Na megvan,ki is vettem a relle mukodik,de a helyen nem katan.Szerintem a relle sem kap aramot vmitol
(#) akos70 válasza Jozsi72 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Ha összenyomod a relét, működik, beindul? A relét a motorvezérlő kapcsolja.
(#) barnalaszlo hozzászólása Nov 28, 2010 /
 
Sziasztok ! Van egy Opel Omegám V6.-os 2500 cm3.-es 1996.-os gyártású. A bajom, hogy az automata váltója egy nap alatt tönkre ment . A jelenség a következő volt Kb 10 elindulás alatt egy napon egyre nehezebben indult el. A motor forgott de az autó nem indult el. Most már csak áll egy helyben.
A szervizben azt mondták, hogy nincs csak pesten szakszervíz és a javítás nagyon drága 2-5 száz ezer Ft. és ha nem kérem a javítást ki kell fizetni a vizsgálat díját ami kb 60000 Ft. Ha valakinek van valamilyen ötlete ami használható kérem segítsen, mert most áttértem gylogra és buszra.
(#) akos70 válasza barnalaszlo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Nem kifejezetten ideillő probléma, de én először megnézném, van-e benne elég olaj.
Ha van, akkor lehet kezdeni gyűjtögetni.
(#) barnalaszlo válasza akos70 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Nem vagyok autószerelő de nem ilyedek meg semmilyen munkától de tudnál segíteni, hogy hol találom az olajszint ellenőrző csavarját, mert nézegettem alulról de nem találtam meg.
(#) akos70 válasza barnalaszlo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Nem ismerem az Opel automata váltóját, de nívópálca szokik lenni a motortérben, a motoréhoz hasonlóan.

Ha nem is vagy ijedős, azért ne kezdj automataváltó javításába, ha nem tudod, hol kell szintet ellenőrizni. Amit azért rendszeresen illene.
(#) barnalaszlo válasza akos70 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Javításba azért nem de egy nívó elllenőrzést el merek végezni, amúgy nem volt ell.-ve de nem trehányság miatt hanem azért mert enm volt hol ellenőrizni. a motor olajat rendszeresen ellenőriztem.
(#) akos70 válasza barnalaszlo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Általában járó motornál kell ellenőrizni, egyes tipusoknál D-be rakva (persze kézifékkel)

A trehányság akkor is trehányság, ha nem tudod, hogy kell. Erre könnyen rámegy a váltó.
(#) zolika60 válasza barnalaszlo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Ha csak az a baj, hogy kevés az olaj, (bár ehhez nagy szerencsédnek kell leni)Akkor egy olajcserét mindenképp javaslok a váltóban szűrővel együtt.
(#) nagyimre10 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Ez talán segiteni fog.http://forum.omegaforever.info/docu/Opel_Omega_B_Szerelesi_kezikonyv_%28eng%29.pdf
(#) Sergei válasza barnalaszlo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
(#) liderces válasza nagyimre10 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
nagyimre10 hello! Érdeklődnék 4-es golfhoz ilyen szerelési kézikönyved nem lenne e véletlenül? köszönettel üdv
(#) nagyimre10 válasza liderces hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Sajnos nincs.imi.
Következő: »»   2 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem