Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Most a ledet kérdezed, vagy a tfdu vevőt?
Lehet azt is alkalmazni, de én áttértem a lézerdiódára SPL_LL90
azt láttam műkődni.döfi volt.hogy vezérled?
16 bites PIC-kel szinkron mód, 50ns meghajtási idő
Légyszi használd már a shift gombot a mondat elején! Köszi!
Próbáltad már élőben az spl-t? Blokkolt?
Igen, de nem jött össze
Kérlek olvasss vissza. Ott vannak a részletek
10 Megás kvarcom nincsen csak 12-es amivel nem ment,de a 7,5 megással blokkolt.10 megással próbáltad már?
Sracok, esetleg azt nem tudja valamelyikotok, hogy az SCS103 infravetoje (az ejszakai felvetelekhez) mekkora hullamhosszon sugaroz?
Lehet ne erre gondoltál, de még egy kérdés:
Mi van ha a kamerát vakítják el? Lehetséges ez? Mert akkor ugye sok képet nem tudnak készíteni, már ami igazolja, hogy gyorsan mentem, és talán egyszerűbb is lehet a jel blokkolásánál. Ehhez már csak egy érzékelő kell, ami szól, így lassíthatunk, majd normál tempóban elmegyek a sünkirakat előtt.
Ezen jar az agyam, de ez csak rendorbosszanto megoldasnak, mert a nappali felvetel keszites ellen nem segit, csak az ejszakai ellen
Éjszakai ellen sem jó - mivel egyedül a 103-as tud éjszakai módot,akkor viszont IR szürö van a kamera elött . Maximum egy fényes pontot látnál a felvételen ,de nem vakitaná el. Egyébként ma volt nálam a rendör barátom és beszélgettünk a gyakorlatról - hiába van éjszakai mód a 103ban , 30-40 m-ig tud akkora fényeröt produkálni,ahol még felismerhetö az autó. A rendszám sokkal távolabbról is olvasható ,de mivel a mozgás és az alacsony zársebesség miatt elmosodott lesz a kép, simán támadható . Amennyiben a rendszám és az autó nem látszik tökéletesen a fotón,nem megy ki a feljelentés
?? Az SCS-ben levo IR szuro pont hogy atengedi az infrat, mert az infra tartomanyban kesziti a kepet ejszaka. Ezert is van rajta es sokledes infra veto.
Szerk: sot a blokkolok infraja is nagyon szepen latszik a kamera felvetelen.
..és ezen kivül semmi más . Itt egy video arról,hogy mi látszik éjszaka :SCS103 éjszaka
Egyébként a szürö azért van rajta,hogy a saját IR vetöje ne vakitsa el a kamerát .
Az eleg szep lenne, ha a sajatja el tudna vakitani magat. A sima kameraknal sem raknak femlapot a lencse ele, hogy ne vakitsa el a sajat kameralampaja...
Az infra (atereszto) szuro azert van, hogy csak infra feny jusson be a kameraba, es igy kevesbe tudja elvakitani az auto fenyszoroja. Az infraveto meg azert van hogy megvilagitsa vele az autot es igy a rendszamtablat is. Szerk. a videon is ez latszik amit linkeltel. Az auto lampajanak fenysurusege kb akkora mint a zavaroe, es mivel latszik a zavaro fenye ezert biztos hogy atengedi az infrat. Tehat nyilvan infra atereszto szuro van. Amugy valahol lattam rola sunokkel interjuk es mutatja, hogy le kell ele hajtani a szurot, ami egy tok fekete plexidarab volt, tehat egyertelmu, hogy a lathato tartomanyt nem engedi at.
Na Itt van egy kep az SCS103 elejerol. A jobb felso sarokban lathato negyzet alaku IR szurot kell lehajtani az alatta talalhato kamera ele, ha ejszakai felvetel van.
Na kerdesednek hala annyi keresgeltem, hogy veletlen rabukkantam az en kerdesem valaszara is. 146db 850 nm-es infraled van benne
Ismerem a méröt - sokáig kizárólag ezt tudtam boncolgatni -igaz csak napközben . De hidd el,hogy nem tud értékelhetö képet csinálni éjszaka néhány 10m-töl távolabbról -szerintem ez a videon is látható -igy nem tudom mi értelme van elvakitani
Azt elhiszem, hogy nem tud nagy tavolsagbol kepet csinalni. Csak ha korberakom a rendszamtablat leddel, akkor kozelrol sem tud majd
DE azzal mennyivel vagy elörébb ? Ha zavarod,ugysem tud mérni ,sem a fama 3 ,sem az scs103 nem tartozik az igazán nehezen zavarható müszerek közé .Egyébként ha bármi kérdés lenne a 103 gyakorlati alkalmazásával kapcsolatban,akkor kéretik feltenni. A rendör barátom jön hozzám holnap is - az elmult évben kizárólag az njl kft müszerével dolgozott . Müszaki témában nem,de gyakorlati alkalmazásban elég jó
Nem kozvetlen a zavaro temabol indultam ki. Azt akarom tesztelni a teli napokon, hogy infrakamera+infravetovel mennyivel lehet jobban latni kodben, mint szabad szemmel, es gondoltam, hogyha mar ugyis van osszekotnem a kettot.
Ez egy érdekes téma. Gondolod,hogy az infra fény nem csillan vissza a ködröl ?
De biztos visszacsillan, viszont minnel nagyobb a hullamhossz, annal kisebb a diszperzio, es a toresmutato is.
Mondjuk az a nehez az egeszben, hogy a vizmonekulanak, 156 abszorpcios vonala van, es olyan hullamhosszt celszeru talalni, ami a leheto legnagyobb ablakban van.
Szevasz.Te merre tudnál scs 103-mat mérni?
Hát... Lehet, hogy nálam vannak szövegértési gondok. Úgy kb. a második vesszőig még értettem. Egyébként érdekes téma, már én is gondoltam ilyesmire.
Mint látom felmerültek már hasonló ötletek is, bár nálam más célból indult meg a képzeletem. Én arra gondoltam, hogy mehetne úgy az egész, hogy ha a rendszámtáblát "befedem" az infrafénnyel, akkor nem látják este, így nincs bünti. Természetesen, mint írtátok ez netán este működhet, de így is legalább egy esetleges biztonsági húzás az esti büntik ellen. Pl nemrég volt, hogy az M5 levezetőnél, a szervíz úton kaptak el, mert addig lehet menni 70el, majd mikor lejöttem a szervízútra, ott már csak 50 a megengedett, és 60 valamennyivel megbírságoltak. Ez máris 30 rugó... Továbbá ahogy olvasgatom a topicot néha, azt látom, hogy nagyon kísérleteztek, hogy kinek mi jön be, milyen kitöltési tényező, milyen messziről, meddig, meg miegyéb, de sajnos ez már ugye mind magasabb szintű technológia (pic\AVR) És én ezekhez fikarcnyit se konyítok. Ezért is lenne jó ha esetleg egy detektálóra kötve működtetném az egyedi "rendszámtábla világítást". Ezt még talán én is könnyebben meg tudnám csinálni. Szóval mi a véleményetek? Elképzelhető ez így? Nem lehet esetleg valahogy a "nappali képek" ellen is valami hasonló választ kitalálni? mondhatni, hogy egy közvetett fapados blokkoló... |
Bejelentkezés
Hirdetés |