Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Lézeres radar, traffipax jelző
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Lapozás: OK   111 / 147
(#) treshold válasza bobesz hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Most a ledet kérdezed, vagy a tfdu vevőt?
(#) bobesz válasza treshold hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
a ledet.
(#) treshold válasza bobesz hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Lehet azt is alkalmazni, de én áttértem a lézerdiódára SPL_LL90
(#) bobesz válasza treshold hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
azt láttam műkődni.döfi volt.hogy vezérled?
(#) treshold válasza bobesz hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
16 bites PIC-kel szinkron mód, 50ns meghajtási idő
(#) Moderátor hozzászólása bobesz hozzászólására (») Nov 13, 2010
 
Légyszi használd már a shift gombot a mondat elején! Köszi!
(#) bobesz válasza treshold hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Próbáltad már élőben az spl-t? Blokkolt?
(#) treshold válasza bobesz hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
Igen, de nem jött össze
Kérlek olvasss vissza.
Ott vannak a részletek
(#) bobesz válasza treshold hozzászólására (») Nov 13, 2010 /
 
10 Megás kvarcom nincsen csak 12-es amivel nem ment,de a 7,5 megással blokkolt.10 megással próbáltad már?
(#) treshold válasza bobesz hozzászólására (») Nov 14, 2010 /
 
Én más PIC-ket használok
(#) Reggie hozzászólása Nov 14, 2010 /
 
Sracok, esetleg azt nem tudja valamelyikotok, hogy az SCS103 infravetoje (az ejszakai felvetelekhez) mekkora hullamhosszon sugaroz?
(#) lewi válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Lehet ne erre gondoltál, de még egy kérdés:
Mi van ha a kamerát vakítják el? Lehetséges ez?
Mert akkor ugye sok képet nem tudnak készíteni, már ami igazolja, hogy gyorsan mentem, és talán egyszerűbb is lehet a jel blokkolásánál. Ehhez már csak egy érzékelő kell, ami szól, így lassíthatunk, majd normál tempóban elmegyek a sünkirakat előtt.
(#) Reggie válasza lewi hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Ezen jar az agyam, de ez csak rendorbosszanto megoldasnak, mert a nappali felvetel keszites ellen nem segit, csak az ejszakai ellen
(#) hbfj válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Éjszakai ellen sem jó - mivel egyedül a 103-as tud éjszakai módot,akkor viszont IR szürö van a kamera elött . Maximum egy fényes pontot látnál a felvételen ,de nem vakitaná el. Egyébként ma volt nálam a rendör barátom és beszélgettünk a gyakorlatról - hiába van éjszakai mód a 103ban , 30-40 m-ig tud akkora fényeröt produkálni,ahol még felismerhetö az autó. A rendszám sokkal távolabbról is olvasható ,de mivel a mozgás és az alacsony zársebesség miatt elmosodott lesz a kép, simán támadható . Amennyiben a rendszám és az autó nem látszik tökéletesen a fotón,nem megy ki a feljelentés
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
?? Az SCS-ben levo IR szuro pont hogy atengedi az infrat, mert az infra tartomanyban kesziti a kepet ejszaka. Ezert is van rajta es sokledes infra veto.

Szerk: sot a blokkolok infraja is nagyon szepen latszik a kamera felvetelen.
(#) hbfj válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 1 /
 
..és ezen kivül semmi más . Itt egy video arról,hogy mi látszik éjszaka :SCS103 éjszaka

Egyébként a szürö azért van rajta,hogy a saját IR vetöje ne vakitsa el a kamerát .
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Az eleg szep lenne, ha a sajatja el tudna vakitani magat. A sima kameraknal sem raknak femlapot a lencse ele, hogy ne vakitsa el a sajat kameralampaja...
Az infra (atereszto) szuro azert van, hogy csak infra feny jusson be a kameraba, es igy kevesbe tudja elvakitani az auto fenyszoroja. Az infraveto meg azert van hogy megvilagitsa vele az autot es igy a rendszamtablat is.

Szerk. a videon is ez latszik amit linkeltel. Az auto lampajanak fenysurusege kb akkora mint a zavaroe, es mivel latszik a zavaro fenye ezert biztos hogy atengedi az infrat. Tehat nyilvan infra atereszto szuro van. Amugy valahol lattam rola sunokkel interjuk es mutatja, hogy le kell ele hajtani a szurot, ami egy tok fekete plexidarab volt, tehat egyertelmu, hogy a lathato tartomanyt nem engedi at.
(#) Reggie válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Na Itt van egy kep az SCS103 elejerol. A jobb felso sarokban lathato negyzet alaku IR szurot kell lehajtani az alatta talalhato kamera ele, ha ejszakai felvetel van.
(#) Reggie hozzászólása Nov 15, 2010 /
 
Na kerdesednek hala annyi keresgeltem, hogy veletlen rabukkantam az en kerdesem valaszara is. 146db 850 nm-es infraled van benne
(#) hbfj válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Ismerem a méröt - sokáig kizárólag ezt tudtam boncolgatni -igaz csak napközben . De hidd el,hogy nem tud értékelhetö képet csinálni éjszaka néhány 10m-töl távolabbról -szerintem ez a videon is látható -igy nem tudom mi értelme van elvakitani
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Azt elhiszem, hogy nem tud nagy tavolsagbol kepet csinalni. Csak ha korberakom a rendszamtablat leddel, akkor kozelrol sem tud majd
(#) hbfj válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
DE azzal mennyivel vagy elörébb ? Ha zavarod,ugysem tud mérni ,sem a fama 3 ,sem az scs103 nem tartozik az igazán nehezen zavarható müszerek közé .Egyébként ha bármi kérdés lenne a 103 gyakorlati alkalmazásával kapcsolatban,akkor kéretik feltenni. A rendör barátom jön hozzám holnap is - az elmult évben kizárólag az njl kft müszerével dolgozott . Müszaki témában nem,de gyakorlati alkalmazásban elég jó
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Nem kozvetlen a zavaro temabol indultam ki. Azt akarom tesztelni a teli napokon, hogy infrakamera+infravetovel mennyivel lehet jobban latni kodben, mint szabad szemmel, es gondoltam, hogyha mar ugyis van osszekotnem a kettot.
(#) hbfj válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Ez egy érdekes téma. Gondolod,hogy az infra fény nem csillan vissza a ködröl ?
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
De biztos visszacsillan, viszont minnel nagyobb a hullamhossz, annal kisebb a diszperzio, es a toresmutato is.
(#) Reggie hozzászólása Nov 15, 2010 /
 
Mondjuk az a nehez az egeszben, hogy a vizmonekulanak, 156 abszorpcios vonala van, es olyan hullamhosszt celszeru talalni, ami a leheto legnagyobb ablakban van.
(#) bobesz válasza hbfj hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Szevasz.Te merre tudnál scs 103-mat mérni?
(#) slowhand válasza Reggie hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Hát... Lehet, hogy nálam vannak szövegértési gondok. Úgy kb. a második vesszőig még értettem. Egyébként érdekes téma, már én is gondoltam ilyesmire.
(#) lewi hozzászólása Nov 15, 2010 /
 

Mint látom felmerültek már hasonló ötletek is, bár nálam más célból indult meg a képzeletem.
Én arra gondoltam, hogy mehetne úgy az egész, hogy ha a rendszámtáblát "befedem" az infrafénnyel, akkor nem látják este, így nincs bünti. Természetesen, mint írtátok ez netán este működhet, de így is legalább egy esetleges biztonsági húzás az esti büntik ellen. Pl nemrég volt, hogy az M5 levezetőnél, a szervíz úton kaptak el, mert addig lehet menni 70el, majd mikor lejöttem a szervízútra, ott már csak 50 a megengedett, és 60 valamennyivel megbírságoltak. Ez máris 30 rugó...
Továbbá ahogy olvasgatom a topicot néha, azt látom, hogy nagyon kísérleteztek, hogy kinek mi jön be, milyen kitöltési tényező, milyen messziről, meddig, meg miegyéb, de sajnos ez már ugye mind magasabb szintű technológia (pic\AVR) És én ezekhez fikarcnyit se konyítok. Ezért is lenne jó ha esetleg egy detektálóra kötve működtetném az egyedi "rendszámtábla világítást". Ezt még talán én is könnyebben meg tudnám csinálni. Szóval mi a véleményetek? Elképzelhető ez így? Nem lehet esetleg valahogy a "nappali képek" ellen is valami hasonló választ kitalálni?
mondhatni, hogy egy közvetett fapados blokkoló...
(#) Reggie válasza slowhand hozzászólására (») Nov 15, 2010 /
 
Ez tortenik, ha sokat szerkesztgetim a szoveget es megunjom a vegere. Emiatt persze a vegen mar nem ellenorzom.
Következő: »»   111 / 147
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem