Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   377 / 1274
(#) nagy7702 válasza kadarist hozzászólására (») Nov 20, 2010 /

GPM 3915 tipusú a tévé háulján találtam.

Kábelon használom csak tegnap bolondult meg és azóta minden csatorna hején szinte 1adó van ritkán van még 1 és ritkán nincs semmi ha álitom akkor rádió féle szól vagy más adó de hanygyás ahogy mentem utánna megen az az egy adót fogja.
Ha valaki megoldást lát az részletesen írja a hibát, mert kezdő vagyok!!!
(#) kadarist válasza nagy7702 hozzászólására (») Nov 20, 2010 /

A "tuning procedure"-nál megtalálod a beállítás leírását. Leírás: kattints a Get Manual-ra

De nem az a baja mert tudom hogy kell beálítani csak úgy egyszer az lett a baja amit írtam és már próbáltam programozni és hába a sáv az osd-n nem egy hejen van csak minden hol 1 adót fog.

Akkor elszállt az EEPROM memória. Szakembert javaslok.

Hát ez biztos hogy az epron tartalom a baj? Azt még lehet én is át birom írni persze attól függ milyen az epron ic most nincs előtem a tévé de holnap azzal kezdem.
(#) attila93 hozzászólása Nov 20, 2010 /

Sziasztok!

Ma megjavítottuk OVP CTV 2028-as TV-t. A probléma az volt, hogy egyáltalán nem adott életjelet. A tápegységnél a FET-et vezérlő IC nem kapott elegendő feszültséget, mert egy kondenzátor zárlatos volt és lehúzta a feszt.
A kondenzátor csere után elsőre bekapcsolt, szépen működött. Viszont mintha szokatlanul hangosan sípolna, és mintha remegő hangot adna. Szerintetek mi lehet a baja?

A válaszokat előre is köszönöm!

A rajzban benne van az EEPROM. Ez egy ősrégi MN1220-as típus. Amikor ilyen memorizálási gondok vannak., akkor a memóriára kell gondolni. Van, hogy egy alapos portalanítás is segít.
(#) kadarist válasza attila93 hozzászólására (») Nov 20, 2010 /

Szia!
Cseréld ki a többi elkót is a tápegység körül. Lehet, hogy van még gyengélkedő példány.
(#) kadarist válasza feerke hozzászólására (») Nov 20, 2010 /