Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Műszaki rajzasztal készítése házilag
Lapozás: OK   1 / 1
(#) Danis hozzászólása Okt 1, 2010 /
 
Hali!
Üvegező asztalt szeretnék csinálni házilag csak nem tudom hogyan fogjak hozzá, bár nem tűnik bonyolultnak. Az asztal lényege h van egy üveglap (65X50 cm) ami alulról meg van világítva. Ha a másik oldalára ragasztunk egy kész rajzot és arra egy üres lapot akkor a rajz átlátszik és könnyen másolható. Olyat szeretnék aminek állítható a fényereje. Olyan fényforrás kéne ami több vastagabb lapot is átvilágít rendesen. Haverom erre monitorból kiszerelt fénycsövet használt. Az lenne a kérdésem h h kéne összerakni a konektortól az égőig mert sajna nagyon kezdő vagyok. És psze az is érdekelne h mennyibe kerülne?
(#) Georgee válasza Danis hozzászólására (») Okt 1, 2010 /
 
Szerintem egyszerűbb lett volna a kezdő kérdése témába irni. Monitor fénycsőhöz (ccfl) inverter kell, de annak is megvan a maga témája. Ha meg nem nagyon értessz az elektronikához, akkor először nézz át pár alapkapcsolást, addig fölösleges belefogni!
(#) Medve válasza Danis hozzászólására (») Okt 1, 2010 /
 
Használj izzókat, és vásárolj hozzá egy fényerőszabályozót (dimmert).
(#) _JANI_ válasza Danis hozzászólására (») Okt 14, 2010 /
 
Szia! Gondolom valami hasonló rajzasztal készülne. (Bővebben: Link)
Szerintem névválasztás sajnos nem lett túl szerencsés!
A " Kopírozó asztal készítése - megvilágítása " kevésbé lenne félrevezető. Bár te csak a megvilágítást szeretnéd megoldani...
( A másoló asztal keresésére a barátunk sok rossz találatot hozott. )
Az én kopírozómba fénycsövet építettem be. ( Igaz csak egyet mert kis rajzokat kellett csak készíteni. S ahhoz a munkához nekem elég fényt adott, s fényerőszabályzás nem kellett. ) A te munkafelületedre KB: 4BD de inkább 6DB 20W-os fénycső kellene. Hasonlóan elhelyezve, mint ahogy az '' UV-s NYÁK-levilágító készítése házilag '' (Bővebben: Link)-ban megtalálható.