Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   60 / 229
(#) Peter65 válasza fater0827 hozzászólására (») Ápr 24, 2011 /

Szia!
Félreértettél. Egy korábbi kérdésre válaszoltam, ahol a kollega TL494-es IC-vel vezérelte a kerékpárját sikertelenül. A kapcsolási rajzot is mellékelte. Na az a kapcsolás nem tartalmaz áramfigyelést.
(#) edima válasza fater0827 hozzászólására (») Ápr 24, 2011 /

Szia.
Köszönöm a segítséget, de kérdeznék még egyet.
Ahová ne írtál szint azokkal mi a helyzet velük mit kel csinálni?
Jelzem én amatőr vagyok ehhez csak próbálnék saját erőmből boldogulni.

Üdv.
(#) fater0827 válasza edima hozzászólására (») Ápr 24, 2011 /

Üdv Edima
Ott nincs vezeték azaz alaplapon össze van kötve a 3(+) és a 3(-) HALL -nál 5 vezetéket csak 5 helyre forrasztok .Valószínű nem láttad a festék alatt a fóliát .!
Üdv
(#) fater0827 válasza Poc hozzászólására (») Ápr 24, 2011 /

Üdv Poc
A HALL IC-kre menő piros és fekete vezetéken már mértem 10 - 12Volt feszt is és szépen ment a motor. Nagyobb probléma a színek sorrendje "színre színt mint a hamiskártyások" .Vicc félre van 2 féle motor jobb és bal oldali kivezetés a kétmotoros 3 kerekű esetén megfordítottam a kereket és vezetékei így alakultak. A HALL IC hez menőt cserélni mégpedig sárga - kék a másik 3 fix . Motor vastag -nál zöld és sárga csere (kékek fix ). De ha a motort valaki szétkapta akkor passz. A (#974480) Hsz ban leírtam a sorrendet .
Üdv
(#) edima válasza fater0827 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /

Szia.
Tovább bonyolítom a dolgot.
Az enyémbe nincs panel, az őt bejövő vezeték közvetlenül volt kötve a mágneses érzékelőkre.
Ha jól emlékszem a 9 érzékelő lából volt olyan hogy
3 szál őszévólt kötve és úgy ment az egyik ha jól emlékszem a piros kábelhez.
1=kék, 2=fekete, 3=-----, 4=-----, 5=------ 6=sárga, 7=zöld, 8=-----, 9=piros. Ezek közül 3, 4, 5, 8, valamelyik 3 közösre szálra viszi.
Az a baj hogy nem fényképeztem le mikor szét szettem.

üdv.