Szia!
Van még valami a bontott készülékből?
Pl a nagy hajtott fogaskerék, tengelye, jeladója, stb.
Úgy sokkal könnyebb újra munkára fogni.
Nagyhoho, 3kp!
Van olyan 3 fázisú motor, 1 fázisról,amibe a segédkondit is beletették.Egy német lapozós órában
találkoztam először ilyennel.Ott pontos volt az 50Hz.
Mostanába a kici occó kinai vitrin díszítésben láttam
ilyet, 6-12 Váltó kell neki.Persze alulról világít, szint vált,
forog, stb.Ott is az egyik döglött motor szétfeszegetése után derült ki a huncutság.A 3 tekercs
kivezetés, meg persze:"mit keres itt egy kondenzátor"- alapján
.
Boy
Még valami:
Alapos ellenörzés, ha megforgatod milyen feszt ad ki?
Mert a kép alapján nincs benne "fazék" kommutátornak hely.De!Régebbi PICO vasútmodell
motorokban volt "homlok" kommutátoros is.
Sajna a tapasztalat, hogy azok jobbára golyóscsapágyasok voltak, "fél tám csapágy",
akkor nem tudtam összerakni.
Próbáltam rákeresni,de ez szerintem dc motor.
Van még valami a bontott készülékből?
Pl a nagy hajtott fogaskerék, tengelye, jeladója, stb.
Úgy sokkal könnyebb újra munkára fogni.
Nagyhoho, 3kp!
Van olyan 3 fázisú motor, 1 fázisról,amibe a segédkondit is beletették.Egy német lapozós órában
találkoztam először ilyennel.Ott pontos volt az 50Hz.
Mostanába a kici occó kinai vitrin díszítésben láttam
ilyet, 6-12 Váltó kell neki.Persze alulról világít, szint vált,
forog, stb.Ott is az egyik döglött motor szétfeszegetése után derült ki a huncutság.A 3 tekercs
kivezetés, meg persze:"mit keres itt egy kondenzátor"- alapján
.
Boy
Alapos ellenörzés, ha megforgatod milyen feszt ad ki?
Mert a kép alapján nincs benne "fazék" kommutátornak hely.De!Régebbi PICO vasútmodell
motorokban volt "homlok" kommutátoros is.
Sajna a tapasztalat, hogy azok jobbára golyóscsapágyasok voltak, "fél tám csapágy",
akkor nem tudtam összerakni.