Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   12 / 157
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Én meg a diódákat mérném ki.
(#) csaplarzs válasza akos70 hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
JO MEGMEREM AZTAN KOZLOM AZ EREDMENYT HOGY IS KELL MERNI?
(#) akos70 válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Hát, először is szétszedet a generátort, lekötöd a diódahídról az állórész kivezetéseit, aztán az ott található 9 db diódát oda-vissza kiméred multiméterrel vagy próbalámpával. Valószínűleg 1 beteg lesz.
(#) sumilaci válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Én akksi feszultséget, mérnék, ha nincs 14,4 akkor megmérném a generátoron az állandó pozítívot, hogy ott meg van e 14,4V.

A múltkor egy opel astrával jártam így hogy parázslott, és csak 13 V-ot mértem az akksinál, de a generátoron 14,4-et.

Volt egy toldás a generátor és az akksi közötti kábelon.
Nem kicsit oxidos, szigetelő szalagos, csavargatós tunning kötéssel......
(#) csaplarzs válasza sumilaci hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
AZ UGY LESZ HA AZ ASZONY LETESZI A KOCSIT SZET TUDOM SZEDNI JOVOHET SZOMBATON TALAN AZTAN MAJD JOVOK IDE TUDAKOLNI HOGYAN TOVABB ADIG IS KOSZONOK MINDENT
(#) potyo válasza sumilaci hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Idézet:
„A múltkor egy opel astrával jártam így hogy parázslott, és csak 13 V-ot mértem az akksinál, de a generátoron 14,4-et. Volt egy toldás a generátor és az akksi közötti kábelon. Nem kicsit oxidos, szigetelő szalagos, csavargatós tunning kötéssel......”


A gyári vezeték is elég gyengén van méretezve, ha minden fogyasztót bekapcsol az ember, simán előfordulhat, hogy csak 13V marad az akkun... Meg persze a negatív oldalon is le kell ellenőrizni a kötéseket, ott is lehet probléma.
(#) potyo válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Vajon miért esik nehezére egyre több "ember"-nek a helyesírás?
(#) pallasj hozzászólása Márc 22, 2009 /
 
sziasztok.
nekem egy olyan problémám van, hogy van egy golfIII om és mikor beindítom nagyon melegszik az akksi pozitívja, mi lehet a baj, az akksim rossz vagy valami más?
(#) meslac válasza pallasj hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Próbáld meg megpucolni, az aksisarut.
(#) pallasj válasza meslac hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Már megtettem de rosszabb lett, megy egy vastagabb piross kábel a sarutol és az melegszik de nagyon.
(#) VIM válasza pallasj hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Nézd meg, hogy hová megy a piros kábel és válaszd le míg nagyobb baj nem lesz! Nem az önindító az ami nem választódik le indítás után? Alaphelyzetben is melegszik?
(#) pallasj válasza VIM hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
megnéztem és a gyújtáskapcsolóhoz megy a kábel, csak akkor melegszik ha beindítom ha rajta a gyújtás akkor nem.
azt honnan tudom meg hogy az önindító nem válik le indítás után?
(#) csaplarzs válasza potyo hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
a helyesiras? nalam a klaviatura ekezetnelkuli angol, jo ez igy tul maceras felesleges ekezetek vannak a magyarban remelem egyszerusodik az evek soran.de ha ekezetes klaviaturam lenne,szivesen irnak helyesen
(#) csaplarzs válasza pallasj hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
ha esetleg beragad az onindito daralo hangja van es nagyon hamar le is fog egni,
(#) csaplarzs válasza pallasj hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
a kabel melegedes lehet csatlakozasi problema miatt is,ez diesel?mert ha diesel meg az izzitas is ha beragad melegszik a kabel
(#) SzervízMacska válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Ezt a hülye dumát az angol klaviatúráról felejtsétek már el! Magyar billentyűzet kiosztás esetén azon is minden betű ott van, ahol a magyarnál. Ha komplikált számodra a billentyűzet-térkép fejben tartása, filccel rárajzolhatod a betűket a gombokra. Persze, ha a tiéd az a speckó angol billentyűzet, amiről a kétoldali shift billentyű is hiányzik, a space meg gyárilag kontakthibás, akkor egy szót sem szóltam. Teszek ide Neked pár mondatkezdő nagybetűt, ráadásul ékezeteseket, hogy barátkozhass velük. Közéjük meg beszúrok néhány üres karaktert, ezek meg a szavak elválasztására szolgálnak egyébként.

Á É Í Ó Ö Ő Ü Ű


Erőltesd meg magadat, és próbáld a fentieket szisztematikusan alkalmazni, ugyanis egy magyar fórumon regisztráltál, ha eddig nem vetted volna észre. Ha nem tetszik az ötlet, nyugodtan átköltözhetsz egy angol nyelvű fórumra!
(#) potyo válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Nekem is angol billentyűzetem van, angol operációs rendszerem, sőt még nemis Magyarországon vagyok és mégis használok ékezetes betűket, mondatkezdő nagybetűt és írásjeleket. Na erre varrj gombot. Te egyszerűen lusta és öntelt vagy...


Én meg ütközök a fórumszabályzattal de megkockáztatom a dolgot.
(#) csaplarzs válasza potyo hozzászólására (») Márc 23, 2009 /
 
angol vist van a gepen acer5630,ha tudtok segiteni hogy allitsam at az jo volna,hivatalos levelet sem tudok irni mindig 1 masik gephez kell ulnom
(#) potyo válasza csaplarzs hozzászólására (») Márc 23, 2009 /
 
Na látod, ez már más. Nekem nincs Vista, de kollégának van, amint elérhető lesz, megkérdezem tőle.
(#) SzervízMacska válasza potyo hozzászólására (») Márc 23, 2009 /
 
Szerintem, nem fogjuk tudni úgy beállítani a Vistát sem, hogy magától nagybetűvel kezdje a mondatokat és írásjeleket, szóközöket használjon...
(#) csaplarzs válasza SzervízMacska hozzászólására (») Márc 23, 2009 /
 
akkor mi van most?marad minden ugy ahogy volt?
(#) Danikaaa hozzászólása Márc 28, 2009 /
 
Sziasztok!

Van egy Renault 19 típusó 1.9 diesel autóm, amiben generátort cseréltem, mert csapágyas volt és zörgött, ám azóta egy érdekes jelenség áll fenn... járó motornál ha ég a lámpa, vagy ablakfűtés megy és felhúzom az elektromos ablakot akkor mikor felér az ablak kigyullad a töltésjelző, ezt a régi generátornál nem csinálta. Valeo gyártmányú 70 A-s. Az akksit tölti mert megnéztem és megvolt a kellő fesz.

Ha tudtok kérlek segítsetek, köszönöm. Dani
(#) csaplarzs válasza Danikaaa hozzászólására (») Márc 28, 2009 /
 
valami el van kotve az tuti vagy test hiba is lehet vegig kell menni a csatikon es majd meglatjuk
(#) inborn válasza potyo hozzászólására (») Márc 29, 2009 /
 
„Nekem is angol billentyűzetem van, angol operációs rendszerem, sőt még nemis Magyarországon vagyok és mégis használok ékezetes betűket, mondatkezdő nagybetűt és írásjeleket. Na erre varrj gombot. Te egyszerűen lusta és öntelt vagy...”

Meglepődnék, ha tudna valamilyen nyelven is.
(#) inborn válasza Danikaaa hozzászólására (») Márc 29, 2009 /
 
Be kellene határolni, hogy tényleg nincsen töltés, vagy csak a töltés visszajelzés hibás.
Bekepcsolod a fényszórókat és alapjáraton feszültséget mérsz az aksin. Utána feszültségmérés. Kb. 2000ford/perc.
Ha, most megvan 14,5V akkor a töltés visszajelzés körben a probléma.
(#) csaplarzs válasza inborn hozzászólására (») Márc 29, 2009 /
 
figyelmesen elolvasod irja,a,toltes,megvan,.csak a .toltes;lampa[vilag]it?/
(#) csaplarzs válasza Danikaaa hozzászólására (») Márc 29, 2009 /
 
a csapagy csere minimalis energia raforditassal orvosolhato,,,csereld ki es rakd vissza az eredeti gencsit,
(#) benőke hozzászólása Ápr 12, 2009 /
 
Help!
Sziasztok. Megane I. parkolóban nem indul, fél éves akku lemerülve. Bebikáz, gond nélkül hazamegy, majd ismét nem indul. Akku kapocsfesz 11.5V. Töltő rátéve, beindul, kapocsfesz alig nő, generátor kimenete 11.6 V.
A szabályzó beépített. Egy vastag piros vezeték M6 csavarra, meg egy vékony sarus ami kijön a generátorból.
Mi lehet rossz? Szénkefék, fesszabályzó esetleg mindkettő? Levehetem a vastag vezetéket és mérjem meg mi van üresjáratban a generátoron (akkuról beindítvaa kocsit) ?
(#) akos70 válasza benőke hozzászólására (») Ápr 12, 2009 /
 
Nem veheted le, generátort nem járatunk aksi nélkül.
Töltésvisszajelzö mit mutat?
Ékszij gondolom rendben.
Lehet kefe, feszszab, meg még pár dolog. (csuszogyürük, diodák, állorész, forgorész.)
Milyen tipusu generátor van rajta?
(#) benőke válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 12, 2009 /
 
A visszajelző jól működik, a motor beindulása után elalszik. Ékszíj kb féléve cserélve. Bosch generátor.
A generátor 12 V-nál kevesebb feszt ad le tehát nem terhelheti túl a fogyasztókat vagy az injektort. Akkor sem szabad akku nélkül járatni rövid diőre sem? Mi károsodhat?
Következő: »»   12 / 157
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem