Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   28 / 338
(#) antalautovill válasza mardal hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Szia!
Tisztázni kellene 1-2 dolgot. kp. zár motorokat szereltél be
az első 2 ajtóba 5 vezetékest a hátsókba 2 vezetékest vezérlővet távirányítással, vagy kulccsal működtetthetőt?
(#) potyo hozzászólása Okt 14, 2009 /
 
Tud valaki olyasmiről, hogy autóba (járműbe) való automatabiztosíték? Olyan kellene, mint a házban a kismegszakító, csak egyenáramra, meg lehetőleg kisebb méretben.
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Fordokban használtak(nak?) ilyt az ablaktörlöhöz. A normál késes biztositék mérete, ugyanugy beilleszthetö annak a helyére, Fordban is a rendes biztitáblában van a többi normál bizti között.Ha kiold, pár mp után magátol kattan vissza.
Ezenkivül régi ruszki technikákban volt ilyen hökioldos bizti, azt viszont kioldás után meg kellett nyomni, és ujra vezetett. (UAZ, régi Moszkvics, GAZ, KrAZ, stb.)
(#) potyo válasza akos70 hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Tudsz valami beszerzési forrást rá?
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Még sosem kellett ilyet vennem, a Fordét talán autosboltban meg lehet rendelni, a ruszkit esetleg használtan lehetne beszerezni valahonnan.
Még egy eszembe jutott, a régi Ladák ablaktörlömotorjában is volt egy bimetálos biztositék, a fekete müanyag fedél alatt. De nem mindegyikben volt, csak most azt meg nem tudnám mondani, hogy a Bakonyt gyártották-e ilyennel, vagy a ruszkit.
(#) antalautovill válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Mire használnád? Ha valamelyik körben zárlat van, akkor az okát kell megtalálni, szerintem a gyári megoldások nem véletlenül alakultak így.
(#) mardal válasza antalautovill hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Távirányítós központi zárat szereltem be,az bal első ajtóba 5 vezetékest a többi háromba 2 vezetékes a motor.
(#) akos70 válasza mardal hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Vagy te nyomod meg tudtodon kivül a nyitogombot, vagy véletlenül a szomszéd távirányitoja is müködteti. Probálgasd a tiéddel a közelben állo autokat kinyitni, talán meglesz, ki nyitogatja az autodat.
(#) potyo válasza antalautovill hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Nem nekem kell, tőlem is csak kérdezték, de egyébként két okból: egyrészt ne kelljen cserélni, elég legyen visszakapcsolni javítás után, mert mezőgazdasági gépeknél, kapcsolható eszközöknél viszonylag sűrűn előfordul, hogy valami meghibásodik, beázik, becsípődik, stb. A másik, hogy olyan valami kellene, ami a rezgéstől sem esik ki könnyen, és az egyszerű olvadóbiztosító a mostani ócska tartókban képes magától kiesni.
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Akkor neked a ruszki kellene.
1. Az nem kapcsol vissza, zárlatnál jobb is igy ,mert különben állandoan ki-be kattog.
2.Ahogy a régi(!) ruszki technikáknál megszokhattuk, atombiztos. Csavaros csatlakozások, stb..
(#) antalautovill válasza mardal hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Akkor a bal első ajtónál lehet beállítási hiba. A k.p. zár rudazatát kell egy kicsit módosítani, hogy a motorban lévő kapcsoló érintkezői az ajtózár rudazatához pontosabban illeszkedjenek. A "nyit" és "zár" egyforma elmozdulásra történjen, mert lehet hogy a "nyit"- hoz van közelebb a beállítás. Nem tudom, hogy érthető volt-e, ha nem, akkor mivel egy városban lakunk nézz be hozzám, ha gondolod.
(#) VIM válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Helló!
Ilyet lehet kapni, de ezt sem a szárazföldi közlekedésbe építik be.Bővebben: Link
(#) antalautovill válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Trakrtoroknál, nagyobb fűnyítóknál én általában késes biztosítékot használok olyan tartóban, amiket egymásba lehet pattintani és zártak. Ezek rázódásra sem hullanak szét. És mindenképpen a kötegeket karban illik tartani: újrabandázsolni és rögzíteni időnként, ha szükséges. A bimetálos biztik jók, ha mindenképpen ragaszkodik hozzá a kérdeződ, de én a "zárlatmenttességre" törekednék elsősorban a lehetőségekhez képest.
(#) potyo válasza VIM hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
A normális árat szorozd meg tízzel, akkor megkapod ugyanazt hajós boltban... 48500Ft egy hangyányit sok érte, ennyiért vehet néhány marék biztosítékot. De azért kösz az igyekezetet
(#) VIM válasza potyo hozzászólására (») Okt 14, 2009 /
 
Azt hittem azt akarod mondani, hogy ha ilyet akarsz venni, szóljak Neked, hogy a körzeti orvos még nem látott ma.
(#) mardal válasza antalautovill hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Köszönöm a válaszod,megfogom nézni mert elég nehezen lehetett annál az ajtónál a rudazatot megcsinálni,gondolom azért csinálja csak néha mert van amikor jól beáll a rudazat valamikor kicsit másképp áll be.
(#) SzervízMacska válasza potyo hozzászólására (») Okt 15, 2009 /
 
Nem tudom, segít-e valamit, de az Ikarus gyár is többnyire ezeket a csere-mentes biztosítékokat építette a buszokba, normál késes kivitelben. Kioldás után, a közepén a kis pöcköt vissza kell nyomni, és megint jó. Csak feltételezem, hogy hazai gyártmány... Van is itthon egy példány belőle, ereklye gyanánt, de sajnos nem találom. :hide:
(#) mardal válasza antalautovill hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Észrevettem a hibát,egy bevásárlóközpontnál épp megálltunk lezártam a kocsit egy másik kocsiban is épp lezárták ésaz eyém kinyílt,leheséges az hogy az vezérelje,a másik kérdésem meg hogy lehet az a baj hogy a rádió pozitív száljára van bekötve és azon keresztül felvesz valami jelet és aért nyitja ki.Melyik pontra volna érdemes rákötni a pozitívnál?
(#) akos70 válasza mardal hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
1. lehet
2. nem lehet.
Bármilyen stabil, állando pluszra rá lehet kötni, attol nem nyithat hat ki, ha a rádiotol loptál neki áramot.
(#) Krisz03 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Viszont ott indítózásnál általában megszűnik a tápfesz. Ez nem okozhat hibát a zár tekintetében?
(#) potyo válasza Krisz03 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Indítózáskor lehet, de akkor már úgyis benne ül vagy a tulaj, vagy a tolvaj, szóval akkor már szerintem mindegy. De szerintem nem szűnik meg indítózáskor sem, mert akkor a rádió elveszítené a beállításokat...
(#) Krisz03 válasza potyo hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Csak gondoltam, hogy a pillanatnyi kimaradás valami hibát generál. De akkor nem valószínű.
A rádióknak van egy külön, kifejezetten a memóriához való tápellátása is.
(#) akos70 válasza Krisz03 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Miért szünne meg? A 30-ason állando áram van. Ha megszünne, minden inditás után programozhatnád ujra a rádiot.
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Elkéstem.
(#) akos70 válasza Krisz03 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Az inditáskori pillanatnyi kimaradást 2 dolog idézheti elö:
- A rádio másik pozitiv tápja, ami a gyujtáskapcsolotol jön, inditási állásban megszünik
- vagy egyszerüen csak olyan sok áramot harap az indito, hogy a tápfesz lecsökken az alá a határérték alá, ahol még üzemel a rádio.
(#) Krisz03 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
Az első eset áll fenn azoknál a kocsiknál, amelyeknél ilyet tapasztaltam.
(#) akos70 válasza Krisz03 hozzászólására (») Okt 16, 2009 /
 
A második is létezö dolog, olyannyira, hogy hideg téli reggeleken, pláne ha kicsit fáradtabb az aksim, az enyémben már az izzitás alatt ki-kikapcsol.
(#) SzervízMacska válasza akos70 hozzászólására (») Okt 17, 2009 /
 
[OFF]Erre mondják, hogy a cipész cipője... :hide:
(#) antalautovill válasza mardal hozzászólására (») Okt 17, 2009 /
 
Az nem gond, hogy a rádiótól vetted a tápot. Viszont, ha bebizonyosodott, hogy egy idegen távirányító működtette, akkor érdemes lenne egy legolcsóbb ugrókódos riasztóval kicserélni a kp. vezérlőt, még ha nem is használod ki a riasztó funkciót, csak kp. zárásra. Kb 6-7 eFt-ért hozzá lehet jutni.
(#) mardal válasza antalautovill hozzászólására (») Okt 17, 2009 /
 
Köszi a választ,nekem egy thunder ccl22es központizár szett van a kocsiban,tudsz ajánlani valami honlapot ahol lehet ehhez találni másik vezérlő egységet?
Következő: »»   28 / 338
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem