Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Adott egy malaguti f12 robogó! Bal felső sarokban a trafós CDI,középen a zöld tiltás mentes cdi. De mi az a fém menetes valami? Az is rá van kötve a zöld cdi-re.
Úgy néz ki mint egy mágnesszelep. Gondolom az üzemanyagot zárná el, ha nem megy a moci. Persze csak ha a helyén lenne.
![]()
Pár napja vettem a mocit!
Meglepődtem,hogy mi az a zöld elektronika. Hisz más f12 motorokban nem láttam ilyet. Ez a fémes menetes valami csak lógott a levegőben.. Helyére tenném,de még nem tudom hova! ![]()
Itt van hozzá szervizleírás. Talán ebből kiderül.
![]()
Köszi!
De sajnos nem tudtam meg semmit! Gyárilag még se lenne benne ilyen kütyü? Itt a képen nincs:
A karburátorban van. Valahol a vége felé van a leírásban. A 277. oldalon a 2-es számú alkatrész.
A hozzászólás módosítva: Jún 29, 2017
Az a automata szivató! Az most is benne van a karbiba!
Ez valami teljesen más, miért is van egy elektronikának ilyen fém valamilye!?
Ez egy Euro2-es motorral szerelt változat, gyárilag ez a karbiban van, ez szabályozza az alapjárati keverék minőségét. Lehet már nem gyári a karbi és ezt nem szerelték bele. A zöld elektronika is a motor Euro2 minősítése miatt van benn. Elég ritka az ilyen motor. Zöld elektronikával óvatosan elég drága ha elromlik.
sziasztok! Sikerült életrekeltenem az aprilia sr 50 -et ! de viszont volna vele egy kis gond!Úgy sikerült beinditani hogy a főtengelyből kivettem az éket és ék nélkül elkezdtem rakosgatni a lendkereket egyszer fogta magát és beindult de 50 fokkal arrébb mint az ékelés van! Most kérdezunék egy érdekesset töletek: a főtengelysonkában eltud e fordulni a központi tengely mivel benne van nem látom hogy egybe van e öntve a sonkával vagy bele van préselve esetleg heggesztve valaki akinek van kiszedve főtengely nézze már meg nekem hogy hogyan van összerakva??????? A máisk lehetőség a lendkerékben a mágnes elfordulása lenne de abba se látok bele viszont 50 fokot nem hiszem hogy eltudott volna fordulni! a szegecselés ép az se hiszem hogy elfordult volna! akkor meg mi a picsa történhetett?
A főtengely sonkába biztos, hogy nem tud elfordulni a tengely.
Inkább az alaplap lett eltéve és azért nem indul be.
Az alaplapot nem lehet eltenni mindennek fix felfogatása van! rosszul nem is lehet összerakni mert nem fér bele!
Helló mindenki!
Egy kérdésem lenne, van egy Daelim S3-am és beindítás után nem kapcsol be a tompított fényszóró se a nappali menetfény, de reflektor,hátsófék,irányjelzők működnek. Mitől lehet ez? (Akku feltöltve,biztosítékok jók,H4 hibátlan) Előre is köszönöm a válaszokat.
Lehet testhiba, kontakt hibák a relénél. Biztosíték doboznál a csatlakozásokra is érdemes ránézni.
Jó lenne kideríteni hogy a reléhez jut e áram. Valamint ha jut, akkor a kimenő ágát is megnézni, hogy ott is van e áram. Gondolom gyújtásnál már alapból megy a tompított + a menetfény is.
Igen alapból kéne kapcsoljon a tompított és a menetfény.Köszi a segítséget akkor ebből szerelő lesz mert nem vagyok egy szaki
![]()
Sziasztok!
Yamaha Jog robogómban tönkrement az akku. Természetes elhasználódásnak gondolom, kb. 4 éves. Nézelődtem a neten, de ahol kinéztem, azt írja: "fektetve nem használható". Akkor mégis hogyan kellene használni, ha gyárilag az ülés alatti sisaktároló alá van kialakítva a helye?Bővebben: Link Szívesen venném a tanácsokat.
Ne ólom savas akkumulátorokat nézzél bele hanem zselés akkumulátort, azt beteheted fektetve is.
![]() ![]()
Gyárilag fektetve az akkumulátor? Most milyen típusú akkumulátor van benne?
Ha a mostani gondozásmentesnek van írva és normál savas, érdemes felpattintani a műanyagot róla, és felönteni deszt. vízzel szintig. Mondjuk valószínű már nem sokat fog érni, de hátha.
Köszi, ezt a turpisságot már elkövettem. Meglepett, hogy március óta eddig bírta. Csupán meglepett a figyelmeztetés. AGM-nek írják a linkelt oldalon.
Igazán nincs mit
![]() Ezen az oldalon sok mindent megtudhatsz az akkukról ha bele akarod kicsit ásni magad a témába ![]()
Ami neked jó lenne az az UPS akku ami a szünetmentes tápokban van, de azt leginkább arra tervezték hogy folyamatos áramerősséget tudjanak leadni.
Uncsim a quadját (110ccm) anno sorbakötött NiMH akkuval indította de csak indította, utána visszatette a táskába ![]() A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2017
Sziasztok!
Egy egyedi építésű 50 ccm motornál leltem problémát. Nem égett az első és a hátsó lámpa valamint nem volt töltés. Azt az infót kaptam hogy ez a feszültség szabályozó tönkremenetele miatt van. Ki lett cserélve viszont a probléma továbbra is fenn áll. Ilyenkor mi a teendő? Miért van ez? Válaszokat előre is köszönöm! Dani
Elősorban azt kellene megnézni, hogy a feszültség szabályzóig megy e egyáltalán áram.
Nem mindegyik feszültségszabályzó kompatibilis a másikkal. Meg kell nézni továbbá hogy emelt fordulatszámon az akku saruknál növekszik e a feszültség. 13.5v körülit szoktam mérni az enyémnél ha jól emlékszek. Gondolom az izzókat, és a csatlakozásokat megnézted hogy jók e kontaktilag.
Köszönöm a hozzászólást!
Természetesen meg lett nézetve, autószerelő is rálesett ő mondta a fesz szabályozót. Eztán viszont közölte nem ért hozzá. Itt a környéken egy hely van amiről tudok de ott kb fél évre vállalnák... Tudtok esetleg szakembert Heves megyében?
Esetleg még a tekercsekre lehetne ránézni ( töltő és gyújtás ), vagy ha van egy cseredarab kipróbálni azzal. Ritkán szoktak elromlani de hátha az a baja.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Injektoros piaggio nrg-t kellene átalakítani karbisra. Karburátor rajta van csak a gyújtással kadtak bajok. Azt írták hogy kell hozzá egy dc cdi és így akkor aksiról megy a gyújtás (persze a lendkereket is módosítani kell). A kérdésem az lenne hogy hogyan kössem be?
Addig el jutottam hogy vettem hozzá egy 4 pólusú dc cdi-t. A jeladó egyik ága testre másik pedig a cdi be. Gy. trafó egyik ága test másik a cdi be. A testet és a 12v-t is be kötöttem a cdi be. De nincs szikra. Mi lehet a baj?
Sziasztok
Segítség kellene robogó gyújtásban. Meg tudja valaki mondani hogy kell működnie a képen látható gyújtásnak? Köszönöm a segítséget. |
Bejelentkezés
Hirdetés |