Fórum témák
» Több friss téma |
Az akkor 3 fázisú jeladó nélküli motor.A 3 szál vezetéken felváltva kap testet,tápot.A vezérlő találja ki mikor melyikre mit adjon
Nem hinném. Ikaruszban nem volt olyan. Inkább kétsebességes. Egy vezeték test, egy lassabb sebesség és egy gyorsabb. Mivel csak 50 W nem hiszem, hogy jó lesz.
Készítettem egy elvi rajzot egy másik ugyan ilyen motorral ezt még nem sikerült szétszedni de elvben ugyan így néz ki amint sikerül megtalálni megmutatom
Ez az csak rosszra kattintatom
így néz ki ha valakinek valami ötlet
"Az egyik szénkefe" feliratúra kapcsold a negatív pólust. "A másik" feliratúra a pozitívat. Ez lesz a gyorsabbik fordulata. Ha a "harmadik" feliratúra kapcsolod a pluszt az pedig egy lassabb fordulat lesz. A kettőre egyszerre ne adj pluszt. Ha fordított forgásirányt szeretnél a plusz mínusz cserélhető. Egyszerű kétsebességes fűtőmotor.
Tehát ha a kéket és a pirosat kötöm ősze akkor a leg gyorsabb és ha a pirosat és a sárgát lassabb
Igen, így gondolom. Bár a színekkel feliratozott rajzodon nem tudtam eligazodni.
Sziasztok! Egy barátom elektromos gépét javítgatom. 48volt 800wattos. új akkuk töltött állapotban. Üresben pörgetve szépen pörög veszi a fordulatot,de terhelésnél elszáll belőle az erő. Vezérlő vagy motor??
Vagy kontakt hiba,esetleg oxid ami ellenállásként viselkedik.Ez így elég kevés infó.Milyen akkuk?Hány ah?Egyszer csak ilyen lett,vagy fokozatosan gyengült?
Az új akksi BANNER 12v 18Ah AGV akkumlátor. A motorban lévő HALL jeladók jók. Terhelés alatt a feszültség nem esik le az akkumlátor küszöb feszültsége alá (10,5v vagyis 42v alá) Tehát az alacsony kisütés elleni védelem ha van ilyesmi benne nem tilthat le. A gázkar Hall érzékelő is jó a fordulat szabályozás jól működik.Vezetékek átforrasztva csatlakozók jók. Csatoltam a két fényképet a vezérlőről. A vezérlőből kijövő 3 fővezeték között azonos az ellenállás érték.A hiba hirtelen lett ilyen.
Pedig mindenképpen csatlakozásra gondolnék,mert üresben kisebb áram kell neki,és a gond akkor kezdődik,mikor nagy áramok akarnak elfolyni.Az akkukat összekötő vezetékeket is nézd meg,a csavarjaikat is.Valamint a 3 fázisvezeték ami a motorba megy,ha van rajta csatlakozó,akkor azokat is csiszold meg.
Csak egy megfigyelés nem tudom lehet hogy azok az ellenállások a kondi mellett kicsit feketék vagy csak a fényviszonyok mait van?
Csak a fényviszonyok. Semmilyen melegedés-sem látszik a panelen. Terhelés után néztük az alkatrészeket és a feteket "semmi"
Akkor nézd meg hogy terhelés alatt nem e esik a kimenti áram erősség vagy feszültség mert ha az aku stabilan adja és nem kontakt hibás akkor valószínű hogy a kimeneten nincs elég áram és ezért Lasul le terhelés hatására (hogy ezt hogyan tudod megnézni azt nem tudom ) de szerintem ez is egy hiba lehetőség
Segítséget szeretnék kérni!
Egy elektromos kerékpár motorvezérlőjébe kell bekötnom a gázkar vezetékeit. A motorvezérlő az alábbi érintkezőkkel rendelkezik: alsó sor balról jobbra (ezek már be vannak kötve): +36 be 0 Be Ki (kék) Ki (zöld) Ki (sárga) felső sor balról jobbra 1-től 6-ig: 1-2 4,3V 1-3 0 V 2-3 3,9 V 4-5 0....4,2 V 4-6 4,4 V 5-6 0.....4,7 V A gázkar vezetékei: zöld és barna egybe fogva: kapcsoló piros +5 V fekete -5V fehér 1-4 V zöld +36 V (Led) előre is köszönöm Péter
Van 3db Greenews elektromoskerékpár robogószerü járgányom a kettöben nem jó az akupak.Kérdésem az lenne hógy a 3-robogóm is megált szakadozva és nem is forog a hátsókerék.Gondolom szénkeféje elkophatot 3-éve ment folyamatosan.Menyi szénkefe lehet benne és nehéz e beszerelni az újat.Aki tudna érdemleges segitö választ adni megköszöném üdv mindenkinek Fuelope.
Szerintem nem kell kefét cserélned, mert ezek a motorok nem kommutátoros motorok hanem úgynevezett háromfázisú indukciós motorok (BLDC). Ha megnézed,hogy a motorra hány vezeték megy abból is megállapíthatod. Ha két vastag szál akkor lehet kefés de. ha három vastag és esetleg még öt vékony is akkor biztosan bldc motor van a járgányokban. A szaggatott üzem sok minden lehet először egy jó akkumulátor pakkal nézd meg hogy akkor is produkálja-e a hibát.
Köszi az infót kétszál megy a mótorhoz egy piros és egy fekete ez igy szénkefés,az aksik 4-évig birták pedig az elsö kinai széria, de mind három robógonak a hátsókereke nem forog 3-4 év útán még ez is szerencse hógy edig birta móst egy akupakkom jó, de a másikba is veszek karácsonyra akciózák ingyen beszereléssel,Van egy szerelöjük majd felveszem a kapcsolatot vele aki a bringás üzletbe szervizel,csak idegesitö hógy móstmár mind a három elektromosróbogom megadta magát igy kénytelen vagyók kempingel pedálózni kicsit elszóktam már töle.A diagnózis mindháromnál az vólt hógy pár másodpercig akadózot a mútató és zajós vólt kicsit és útána leált a kerék nemforog ezért gondolom hógy szénkeféje elkopot. Három elektromosom meg úgy let hógy aksihibával jútányosan átvettem a húgomtol és anyámtol aki háromkerekü robogot vett mivel nehéz neki fájó lába véget megtartani.Én nemigen fogom szétszedni a hátsókereket marad a szerelö aki 2000ft órabérben dolgozik inkáb rábizom,üdv mindenkinek Tibi.
Köszi a segitséget én is szénkefe próblémára gyanagodtam de pontosan nemtudtam hógy kettö vagy négy van benne,köszi a biztatást de párdolgot alkatrészt kimerek cserélni az elektromoson de a hátsókerék szétszedését nem merem válalni még nemcsináltam nehógy csapágyos legyen a szerelés véget inkáb válalom a költségeseb megoldást fizettek a szerelönek,mégegyszer köszönöm a gyórs reagálást a témára üdv Fuelope.
Sziasztok
DC 24v 500W Motorhoz keresek szabájzót. Előre is köszi.
Üdv, mindenkinek.
Nekem van egy ilyen elektromos rollerom, amiben rossz az elektronika a szabályzó. Ebben kellene nekem egy kis segitség hogy mit épitsek hozzá? Adatok a motor 24V DC és 250Wattos, két 12V-os zselés akkuról megyen. A segitséget előre is köszi mindenkitől.
Sziasztok.
Van vagyis volt egy üzemképes tornádó T- L 100-as aku töltőm. Feszültség alatt voltmérővel mértem volna hol mennyi Volt jön le. Sikerült egy rövidzárlatot csinálnom amivel elszállt 2db ellenállás és a biztosíték ami látható. Aki tud segítsen. Milyen értékű az "1"- "2" számú ellenállás ami elszállt. Ez lenne az első lépésem és remélve más nem ment tönkre benne. Ezt 3 napja írtam a "kezdő kérdések"oldalon. Azóta kaptam ellenállás értéket de nem megfelelőt és azóta elszállt más is.Nem vagyok szakmabeli csak ha megmondják mit cseréljek ki azt meg tudom tenni a csatolt kép alapján. Várom a segítségeteket! Köszi
Ugyanilyen töltőim vannak!a Tl100-as meg a másik.De a másik nekem még nem töltött soha 1.6A-el.1.23A volt a max amit kiadott.
Ha tudsz várni egy-két napot,akkor megnézem az ellenállás értékeket meg a kondiét is.
Szia!
Amit még veszteség listára kellene tenni 3842 ic, Fet, 1 Ohm 2W a hűtőborda előtt, Gate ellenállás, van ilyen panelem holnap küldöm az értékeket! Ja ez a TL-100 semmit nem jelent, ráírták minden féle szutyokra a típusa a nyákon van, YTDQ! Leiszt Jani
Szia!
A töltő áramot oda állítod ahová akarod! Mi az Ah kapacitás tizedére szoktuk! Leiszt Jani
2-es ellenállás 680 Ohm
1-es ellenállás 470 Ohm De amit a korábbi hozzászólásomban írtam mind csere! A gate ellenállás 15 Ohm 3 darab van a panelon mind nézd át, mert beültetési rajzról nézem, ott nem igen látszik melyik megy a gateről a 3842 6-os lábára! Leiszt Jani Ui: Remélem szerencsés vagy, mert szükség lesz rá! Minden ellenállást diódát mérj át a primer körben! Színkód alapján azonosít majd mér! A gate ellenállás valószínűleg szakadt! |
Bejelentkezés
Hirdetés |