Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   84 / 229
(#) Poc válasza sanykaraj hozzászólására (») Nov 26, 2011 /
 
Az akkor 3 fázisú jeladó nélküli motor.A 3 szál vezetéken felváltva kap testet,tápot.A vezérlő találja ki mikor melyikre mit adjon
(#) zolika60 válasza Poc hozzászólására (») Nov 26, 2011 /
 
Nem hinném. Ikaruszban nem volt olyan. Inkább kétsebességes. Egy vezeték test, egy lassabb sebesség és egy gyorsabb. Mivel csak 50 W nem hiszem, hogy jó lesz.
(#) sanykaraj válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 27, 2011 / 1
 
Készítettem egy elvi rajzot egy másik ugyan ilyen motorral ezt még nem sikerült szétszedni de elvben ugyan így néz ki amint sikerül megtalálni megmutatom
(#) sanykaraj válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Nov 27, 2011 /
 
Ez az csak rosszra kattintatom

bekötés.JPG
    
(#) sanykaraj válasza sanykaraj hozzászólására (») Nov 27, 2011 /
 
így néz ki ha valakinek valami ötlet
(#) zolika60 válasza sanykaraj hozzászólására (») Nov 27, 2011 /
 
"Az egyik szénkefe" feliratúra kapcsold a negatív pólust. "A másik" feliratúra a pozitívat. Ez lesz a gyorsabbik fordulata. Ha a "harmadik" feliratúra kapcsolod a pluszt az pedig egy lassabb fordulat lesz. A kettőre egyszerre ne adj pluszt. Ha fordított forgásirányt szeretnél a plusz mínusz cserélhető. Egyszerű kétsebességes fűtőmotor.
(#) sanykaraj válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 28, 2011 /
 
Tehát ha a kéket és a pirosat kötöm ősze akkor a leg gyorsabb és ha a pirosat és a sárgát lassabb
(#) zolika60 válasza sanykaraj hozzászólására (») Nov 28, 2011 /
 
Igen, így gondolom. Bár a színekkel feliratozott rajzodon nem tudtam eligazodni.
(#) fefe65 hozzászólása Dec 2, 2011 /
 
Sziasztok! Egy barátom elektromos gépét javítgatom. 48volt 800wattos. új akkuk töltött állapotban. Üresben pörgetve szépen pörög veszi a fordulatot,de terhelésnél elszáll belőle az erő. Vezérlő vagy motor??
(#) Poc válasza fefe65 hozzászólására (») Dec 2, 2011 /
 
Vagy kontakt hiba,esetleg oxid ami ellenállásként viselkedik.Ez így elég kevés infó.Milyen akkuk?Hány ah?Egyszer csak ilyen lett,vagy fokozatosan gyengült?
(#) fefe65 válasza Poc hozzászólására (») Dec 3, 2011 /
 
Az új akksi BANNER 12v 18Ah AGV akkumlátor. A motorban lévő HALL jeladók jók. Terhelés alatt a feszültség nem esik le az akkumlátor küszöb feszültsége alá (10,5v vagyis 42v alá) Tehát az alacsony kisütés elleni védelem ha van ilyesmi benne nem tilthat le. A gázkar Hall érzékelő is jó a fordulat szabályozás jól működik.Vezetékek átforrasztva csatlakozók jók. Csatoltam a két fényképet a vezérlőről. A vezérlőből kijövő 3 fővezeték között azonos az ellenállás érték.A hiba hirtelen lett ilyen.
(#) Poc válasza fefe65 hozzászólására (») Dec 3, 2011 /
 
Pedig mindenképpen csatlakozásra gondolnék,mert üresben kisebb áram kell neki,és a gond akkor kezdődik,mikor nagy áramok akarnak elfolyni.Az akkukat összekötő vezetékeket is nézd meg,a csavarjaikat is.Valamint a 3 fázisvezeték ami a motorba megy,ha van rajta csatlakozó,akkor azokat is csiszold meg.
(#) sanykaraj válasza fefe65 hozzászólására (») Dec 3, 2011 /
 
Csak egy megfigyelés nem tudom lehet hogy azok az ellenállások a kondi mellett kicsit feketék vagy csak a fényviszonyok mait van?
(#) fefe65 válasza sanykaraj hozzászólására (») Dec 3, 2011 /
 
Csak a fényviszonyok. Semmilyen melegedés-sem látszik a panelen. Terhelés után néztük az alkatrészeket és a feteket "semmi"
(#) sanykaraj válasza fefe65 hozzászólására (») Dec 3, 2011 /
 
Akkor nézd meg hogy terhelés alatt nem e esik a kimenti áram erősség vagy feszültség mert ha az aku stabilan adja és nem kontakt hibás akkor valószínű hogy a kimeneten nincs elég áram és ezért Lasul le terhelés hatására (hogy ezt hogyan tudod megnézni azt nem tudom ) de szerintem ez is egy hiba lehetőség
(#) peter52 hozzászólása Dec 4, 2011 /
 
Segítséget szeretnék kérni!
Egy elektromos kerékpár motorvezérlőjébe kell bekötnom a gázkar vezetékeit. A motorvezérlő az alábbi érintkezőkkel rendelkezik:
alsó sor balról jobbra (ezek már be vannak kötve):
+36 be
0 Be
Ki (kék)
Ki (zöld)
Ki (sárga)

felső sor balról jobbra 1-től 6-ig:
1-2 4,3V
1-3 0 V
2-3 3,9 V
4-5 0....4,2 V
4-6 4,4 V
5-6 0.....4,7 V

A gázkar vezetékei:
zöld és barna egybe fogva: kapcsoló
piros +5 V
fekete -5V
fehér 1-4 V
zöld +36 V (Led)

előre is köszönöm

Péter
(#) fuelope hozzászólása Dec 6, 2011 /
 
Van 3db Greenews elektromoskerékpár robogószerü járgányom a kettöben nem jó az akupak.Kérdésem az lenne hógy a 3-robogóm is megált szakadozva és nem is forog a hátsókerék.Gondolom szénkeféje elkophatot 3-éve ment folyamatosan.Menyi szénkefe lehet benne és nehéz e beszerelni az újat.Aki tudna érdemleges segitö választ adni megköszöném üdv mindenkinek Fuelope.
(#) fefe65 válasza fuelope hozzászólására (») Dec 6, 2011 / 1
 
Szerintem nem kell kefét cserélned, mert ezek a motorok nem kommutátoros motorok hanem úgynevezett háromfázisú indukciós motorok (BLDC). Ha megnézed,hogy a motorra hány vezeték megy abból is megállapíthatod. Ha két vastag szál akkor lehet kefés de. ha három vastag és esetleg még öt vékony is akkor biztosan bldc motor van a járgányokban. A szaggatott üzem sok minden lehet először egy jó akkumulátor pakkal nézd meg hogy akkor is produkálja-e a hibát.
(#) fuelope válasza fefe65 hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Köszi az infót kétszál megy a mótorhoz egy piros és egy fekete ez igy szénkefés,az aksik 4-évig birták pedig az elsö kinai széria, de mind három robógonak a hátsókereke nem forog 3-4 év útán még ez is szerencse hógy edig birta móst egy akupakkom jó, de a másikba is veszek karácsonyra akciózák ingyen beszereléssel,Van egy szerelöjük majd felveszem a kapcsolatot vele aki a bringás üzletbe szervizel,csak idegesitö hógy móstmár mind a három elektromosróbogom megadta magát igy kénytelen vagyók kempingel pedálózni kicsit elszóktam már töle.A diagnózis mindháromnál az vólt hógy pár másodpercig akadózot a mútató és zajós vólt kicsit és útána leált a kerék nemforog ezért gondolom hógy szénkeféje elkopot. Három elektromosom meg úgy let hógy aksihibával jútányosan átvettem a húgomtol és anyámtol aki háromkerekü robogot vett mivel nehéz neki fájó lába véget megtartani.Én nemigen fogom szétszedni a hátsókereket marad a szerelö aki 2000ft órabérben dolgozik inkáb rábizom,üdv mindenkinek Tibi.
(#) fuelope válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Köszi a segitséget én is szénkefe próblémára gyanagodtam de pontosan nemtudtam hógy kettö vagy négy van benne,köszi a biztatást de párdolgot alkatrészt kimerek cserélni az elektromoson de a hátsókerék szétszedését nem merem válalni még nemcsináltam nehógy csapágyos legyen a szerelés véget inkáb válalom a költségeseb megoldást fizettek a szerelönek,mégegyszer köszönöm a gyórs reagálást a témára üdv Fuelope.
(#) bartalus válasza peter52 hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Ez az? Hol szerezted?
(#) abika8303 hozzászólása Dec 7, 2011 /
 
Sziasztok
DC 24v 500W Motorhoz keresek szabájzót.
Előre is köszi.
(#) demcar hozzászólása Dec 7, 2011 /
 
Üdv, mindenkinek.

Nekem van egy ilyen elektromos rollerom, amiben rossz az elektronika a szabályzó. Ebben kellene nekem egy kis segitség hogy mit épitsek hozzá?
Adatok a motor 24V DC és 250Wattos, két 12V-os zselés akkuról megyen.
A segitséget előre is köszi mindenkitől.
(#) peter52 válasza bartalus hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Igen, ez az!
Szabó Csabától Pápáról.
(#) dravecz hozzászólása Dec 14, 2011 / 1
 
Sziasztok.
Van vagyis volt egy üzemképes tornádó T- L 100-as aku töltőm.

Feszültség alatt voltmérővel mértem volna hol mennyi Volt jön le. Sikerült egy rövidzárlatot csinálnom amivel elszállt 2db ellenállás és a biztosíték ami látható.
Aki tud segítsen. Milyen értékű az "1"- "2" számú ellenállás ami elszállt.
Ez lenne az első lépésem és remélve más nem ment tönkre benne.
Ezt 3 napja írtam a "kezdő kérdések"oldalon.
Azóta kaptam ellenállás értéket de nem megfelelőt és azóta elszállt más is.Nem vagyok szakmabeli csak ha megmondják mit cseréljek ki azt meg tudom tenni a csatolt kép alapján.
Várom a segítségeteket!
Köszi
(#) Poc hozzászólása Dec 14, 2011 / 1
 
Ugyanilyen töltőim vannak!a Tl100-as meg a másik.De a másik nekem még nem töltött soha 1.6A-el.1.23A volt a max amit kiadott.
Ha tudsz várni egy-két napot,akkor megnézem az ellenállás értékeket meg a kondiét is.
(#) (Felhasználó 5823) válasza dravecz hozzászólására (») Dec 14, 2011 / 1
 
Szia!

Amit még veszteség listára kellene tenni 3842 ic, Fet, 1 Ohm 2W a hűtőborda előtt, Gate ellenállás, van ilyen panelem holnap küldöm az értékeket! Ja ez a TL-100 semmit nem jelent, ráírták minden féle szutyokra a típusa a nyákon van, YTDQ!

Leiszt Jani
(#) (Felhasználó 5823) válasza Poc hozzászólására (») Dec 14, 2011 / 1
 
Szia!

A töltő áramot oda állítod ahová akarod! Mi az Ah kapacitás tizedére szoktuk!

Leiszt Jani
(#) (Felhasználó 5823) válasza dravecz hozzászólására (») Dec 15, 2011 / 1
 
2-es ellenállás 680 Ohm
1-es ellenállás 470 Ohm

De amit a korábbi hozzászólásomban írtam mind csere! A gate ellenállás 15 Ohm 3 darab van a panelon mind nézd át, mert beültetési rajzról nézem, ott nem igen látszik melyik megy a gateről a 3842 6-os lábára!

Leiszt Jani

Ui: Remélem szerencsés vagy, mert szükség lesz rá! Minden ellenállást diódát mérj át a primer körben! Színkód alapján azonosít majd mér! A gate ellenállás valószínűleg szakadt!
(#) Poc válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Dec 15, 2011 / 1
 
Találtam kínai fórumot,ahol sokféle töltőről le vannak írva okoságok,pl. hogyan kell a 36V-osból 48 vagy akár 60V-osat csinálni,de a töltőáramról nem találtam rajta írást.Ezen pl melyik ellenállatka figyel?
Következő: »»   84 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem