Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gépjármű tuning
 
Témaindító: kralikandras, idő: Feb 22, 2009
Lapozás: OK   1 / 1
(#) kralikandras hozzászólása Feb 22, 2009 /
 
Üdv mindenki!
Az egyik gk.tuningos oldalon a szívotorok elött egy 60-70mm-átmérőjű kb ugyanolyan hoszú hengert iktatnak a levegőáramlásba-erre a hengerre egy tekercs van készítve,nemtudom hány kivezetéssel.Kitud a szerepéről,működéséről-gondolom nem véletlenül teszi a kocsituningosok!
/elektrikus a multszázadból/
(#) tiggersoft válasza kralikandras hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Talán ultrahangos porlasztás?
(#) nikovics hozzászólása Feb 22, 2009 /
 
Esetleg fűtik a levegőt a tekercsekkel?
(#) tilde válasza kralikandras hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Feltennél egy linket ahol ezt láttad, már én is kíváncsi lettem. Szerintem nem porlasztó, mert levegőn nem nagyon van mit porlasztani, szerintem. Meg én fűteni se nagyon fűteném, bizonyos turbós motoroknál direkt hűtik intercooler -el.

Mondjuk az megeshet, hogy egy rezonátoros rásegítő a levegő áramoltatására, pl turbó helyett, vagy lehet kamu is, valaki kereshet rajta.
(#) pako válasza kralikandras hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Hali!
Szerintem az csak egy légáramlás-mérő. Ha az, akkor úgy működik, hogy felfűtik a tekercset, és mérik az ellenállását. Minél melegebb, annál nagyobb az ellenállása. A befelé áramló levegő hűti, tehát az ellenállása fordítottan arányos a légárammal. Elég sok kocsiban van gyárilag légáram mérő (pl. Ford Scorpio - 1991-es évjárat), a motorvezérlő elektronika ezt is figyelembe veszi a keverék kiszámításánál.
Talán csak a gyári érzékelő helyett tették be, hogy átverve a számítógépét, nagyobb teljesítményt hozzanak ki.
(#) kralikandras válasza pako hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Nem fűtés volt mert közvetlen a szívótorokra volt csatlakoztatva és vol hozzá két gumicső is a szettben- ionizátornak van értelme tutihogy emel valamit a teljesítményen,nememléksem holvolt.
(#) szarvaspeti válasza kralikandras hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Az ún. MAF szenzor lehet csak ott ami magyarúl légtömegmérőt jelent!Manifold air flow rövidítése és úgy működik ahogy Pako írta egy platina vagy más ellenálláshuzalt előfűtenek és a légáram hűti valamennyire ,ennek mérik az ellenállását és azt dolgozza fel az ECU
(#) kralikandras válasza szarvaspeti hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Elfogadom,hogy levegőmenyiséetmér de akkor minek van tekercs jólláthatóan a külsején és valami utángyártott kisszériás termék???
(#) watt válasza kralikandras hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Keresd meg hol volt, mert anélkül ez az egész felesleges szócséplés...
(#) kralikandras hozzászólása Feb 28, 2009 /
 
Elnézést nemtalálom az oldalt,vagy levették-egy hirdetési oldal volt!
/elektrikus/
(#) Joshua válasza kralikandras hozzászólására (») Márc 16, 2009 /
 
Az valószínűleg egy sima rezonátor lehetett ami meggyorsítja a levegő beáramlását.
(#) pako válasza Joshua hozzászólására (») Márc 16, 2009 / 4
 
Szerintem a levegő beáramlásán egy "KKK" turbó többet gyorsít...
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem