Fórum témák
» Több friss téma |
Biztik:
Hello mindenki.Segitség kellene.Van egy renault kangoo tipusu autom és olyan problémám van hogy a hátsóablak fütés egyfolytában megy.Nem lehet a kapcsolóval kikapcsolni.Probáltam megkeresni a reléjét,hátha az van beégve,de a robantott rajzon ahol jelöli,nekem ott nincsen rellé.Viszont amikor néha kikapcsol hallani lehet a kattanást.Összesen két rellé van az autoban,de egyiksem az ablakfütéshez.Kérlek segitsetek ha tudtok.
Eléggé zavaró hogy holyamatosan világit a viszajelzőlámpa,ráadásul ilyen hidegekben nem hiszem hogy tulzotta használ az aksinak hogy hidegmotornál(mert hogy csillaggarázsom van) rögtön szivja az aksit. A segitséget előre is köszönöm.
Az akku és a generátor számára teljesen lényegtelen, hogy hideg a motor, és amint a motor jár, onnan már a generátor látja el a fogyasztókat, az akkudat nem veszi igénybe a hátsóablak fűtése.
Próbáld kihallgatni, hogy honnan jön a kattanás. Esetleg a relétábla mögött bekötve is nézd meg, hátha nem volt ugyanolyan relé, és másmilyennel oldották meg a hibás cseréjét.
Ez így nem teljesen igaz. Persze nem kötözködni akarok, csak a tapasztalataimat írom. Tehát ha dízel motorról van szó, akkor ott bizony nem csak az önindító kíván nagy áramot, hanem az izzítás is. Aztán ha beindul, még mindig van (egyes típusoknál) utóizzítás, ami eltart 1-2 percig, szintén elég magas árammal. A mi Kangoonk akkuja ilyenkor még 12V alatt van picivel, és csak ezután kezdi feltornászni a generátor.
Megjegyezném, ennek a kocsinak is csillaggarázs jutott, de szerencsére én legalább elláttam egy 1A-es töltővel, ami ebben a hideg időben nagyon hasznos.
Tényleg, ha már szóbahoztam a dízeleket. Van valami házi módszer a porlasztócsúcsok tesztelésére? Mondjuk egy bontott adagoló beszerzése után.
Elvinnénk mi a szakértőhöz, nincs is messze, de csak hiteget minket, hogy mikor menjünk, aztán mikor eljön az idő, azzal jön, hogy nem tud fogadni, mert elfoglalt... Ja, ami miatt szükség lenne a tesztre: Szabálytalan időközönként olyat produkál, mint amikor pár munkaütem kimarad, és csak rángat, nem gyorsul. Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, nem igazán javult, megmaradt a jelenség.
Igazad van, az utóizzítás tényleg elég durván terhel. De ettől függetlenül én úgy vagyok vele, hogy ha már jár a motor, ott sok gond nem lehet a terhelés miatt. Az akkunak az a dolga, hogy felvegye majd leadja az energiát, amikor szükség van rá...
Sziasztok!
Az alábbi gondom lenne!! A golf 4-esem generátor illetve szíjfeszítő csapágyai eléggé kikoptak! Gondoltam nem nagy cucc, pénzbe sem kerül szinte kicserélem őket! Minden sikerült is leszedtem a generátor a feszítőt is, csapágy kuka új csapágy belerak! Vissza raktam a generátort mindent frankón! És a következő a hiba: kinyitom a kocsi ajtót és mind a 4 index villog folyamatosan, ha becsukom akkor kb 1 perc múlva abba is hagyja! Ez még nem is lenne olyan hatalmas probléma de amint gyújtást adok rá akkor már nem marad abba a villogás folyamatosa villog amég ki nem veszem a kulcsot!! Ezzel együtt villog a riasztó ledje is az utastérben, ami eddig sosem villogot (mikor vettem az autót a régi tulaj azt mondta hogy a riasztója valószínű nem is jó)!! Mi lehet a gond? Köszi a válaszaitokat!!
Sziasztok Nekem Bosh jármüvillamossági táblázat kellene ha jol irtam le a nevét.Már probáltam sokhelyen de az égvilágon sehol nem tudom megszerezni jolenne ha valahonnan megszerezhetném vagy letölthetném köszi.
Gondolom, levetted az aksisarut, visszarakásakor meg automatikusan aktiválodott a riaszto, ahogy kell. Viszont kikapcsolni nem tudod, mert nem jo a távirányitoja.
Megoldás: vagy megjavitani, vagy kikötni az egészet.
Ez igy egy kisse tag megfogalmazas. Rengeteg kocsiban hasznalnak Bosch elektronikat.
Mirol irtad le? Milyen jellegu tablazat, mely alkatresz(ek)re?
konkrétan arra gondolok amiben szerepel a 31,B+,51,15,D+,Df,1,31a és még sok számjelzés a csatlakozok mellet feltüntetve
Akkor ki kéne hallgatozni, honnan hallod néha kapcsoláskor a kattanást. Talán valamit átkötöttek benne.
Talán valami rosszat irtam vagy csak nemvágod?
Nemrég linkeltem be talán pont ebbe a topikba egy ilyen oldalt, de nem találom. Talán 2-3honapja lehetett.
Igen valóban így történt, ugyanis akkor kezdte a butaságot a vas, amikor a saru vissza lett rakva az aksira, abban a pillanatban be is indult a villogás!
Ha esetleg további segítséget is tudnál nyújtani a kikötéshez (ugyanis nincs rá szükségem eddig is megvoltam nélküle) az nagyon frankó lenne!! Köszönöm!!
Hallasz kattogást a müszerfel alol, mikor villog az index, ugye? A kattogás forrását kell megkeresned, az lesz a riaszto elektronikája. A rá csatlakozo vezetékeket megnézed, hol lettek rákötve a gyári vezetékekre. Ezeket lekötöd, leszigeteled.
Szoval várom az ötleteket a számjelzések táblázatának megszerzésére
Ha visszaolvasni lusta vagy, javaslom, hogy telepits a gépedre egy Google nevü programot.
Nagyon hasznos tud lenni! Forditooldalakat is találhatsz a segitségével, ha szükséges.
Szia!
Kicsit pontosítanád mit is keresel? Járművillamosságba sok minden besorolható. Pl. világítás, vezérlő elektronika, elektromos eszközök, kapcsolási rajzok. Légyszi írd meg mit keresel, lehet nem pont Bosch táblázat, de más akadhat.
Ilyesmire gondolsz?
30 Akkumulátor pozitív pólus 31 Akkumulátor negatív pólus 15 Gyújtáskapcsoló gyújtás áram 1 Megszakító és tafó közötti vezeték (Trafó 1-es jelű kivezetés, 15 trafó másik kivezetés) 50 Indítómotor behúzótekercs - Gyújtáskapcsoló 49 Kormánykapcsoló - Index Relé és néha én is figyelhetnék egy kicsit.
Köszi ezeket pont tudtam de nekem a teljes táblázat kellene
Szerited akos70 mit linkelt be?
Köszi is neki érte!
Minden új autóba elhalványodik a fény ha becsukját az ajtaját. Nekem 97-es opel astra f-em van. szeretnék bele 3 nagyobb fényerejű led sort, kettőt előre, egyet hátra.
A sorok jó lenne ha nem csak 4 led-ből állnának. hogy tudnám kivitelezni? Előre is THX
Jó estét mindenkinek.Utolsó esélyként fordulok e fórum olvasóihoz.Van egy 2001es évjáratú 1,8 Vectra B opelem.A motorkódja Z18Xe.A műszerfala csuda dolgokat művel.Röviden: A motorhőmérséklet mutató műszer kb.10c fokkal többet mutat mint a valóság./Kb 100foknál van mikor nyit a termosztát/.Termosztátcsere, távadó csere, műszerfalcsere megtörtént, a hibajelenség továbbra is fenn áll.Melléjött egy másik hiba is.A műszerfal világítás egyik pillanatról a másikra kb. az eredetihez képest csak fél fénnyel világít.A javítás rajz nélkül nem megy. Van-e valakinek a fenti tipusú opelhez kapcsolási rajza.Sok linket megpróbáltam megnyitni de sajna valami miatt nem ment.Előre is köszönöm a segítséget.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |