Fórum témák
» Több friss téma |
Én mérnék feszültséget a műszerfal gnd-je és az akku minusz között.
Lehetséges hiba. Ki a fene gondolta volna, hogy mire van az a többlet anya. Leesett a műszerfal gndja
Nekem olyan is volt már, hogy a csatiban csúszott hátra egy érintkező és megbolondult minden kijelzés rajta. Pl: távfény ráadásakor elment a háttérvilágítás, stb.
Köszönöm a tippet,de ezeken a dolgokon már túl vagyok.Ezért kellene a rajz, hogy szisztematikusan lehesssen hibát keresni.
egy kerdesem lene ehez a rajzhoz amit meg atal es pedig az hogy katalusba neztem a MOS-Fetet es nem ez volt a lab kiosztasa ha a rajz alapjan kotom be akor fen al a veszej hogy el duran a FET ha feszulcsag ala hejezem neked mi a velemenyed erol?es elore meg koszonom a segitseget es ezt azer mondom mert a D es a S kozt van egy dioda a FET-ben
Az a véleményem, hogy majd ha normálisan írsz, akkor talán kapsz segítséget.
kosz a semit csak velemenyt kertem hogy hejes e a fet bekotese a rajzon
Sziasztok!!
Tudom hogy nem témába vág a kérdés, Golf4-esem a következőt produkálja! Szinte csak mikor hideg van akkor jön elő a jelenség, jobb időben még nem tapasztaltam! Egyszóval valami nagyon sikít a motortérben! Olyan mintha a hosszbordás szíj hangja lenne, mintha csúszna de a műszerfalon nem jelez semmit, nyilván ha csúszna a szíj, akkor nuku töltés! Kanyarodáskor, vagy ha a fűtés be van kapcsolva akkor érzékelem, sajnos nem kis hanggal van! Mi lehet a gond? Gondoltam a szervó olajra mivel mikor a kormány ki van tekerve csumára akkor szokta kezdeni! Illetve a szervó-olaj tartály körül szokott lenni olaj! Megnézettem egy nálam okosabb emberrel azt mondta elvileg nincs vele gond, de a olajtartály sapkája azt mutatja hogy korábban az előző tulaj igen sokat levehette, meg nagyon ki van kopva a nyitója! Másik eset meg a ventillátor/fűtés dolog! De ilyenkor ritkábban szokott csikorogni! Teljesen tanácstalan vagyok, a hosszbordás szíj új vezérlés, vezérműszíj új, csapágyak újak (Generátor, szíjfeszítő)! Várnám építő ötleteiteket! Köszi
Azért ez nem digitálisan működik, hogy csak két állapota lenne: vagy csúszik és akkor nem hajt semmit, vagy nem csúszik egyáltalán. Mindig van egy kis csúszása, ami a terhelőnyomatéktól függ. Kis fordulatnál nagy a generátor nyomatékigénye, emiatt csúszik többet. Szervószivattyúnak szintén nagyobb lehet a nyomatékigénye kis fordulatnál. Próbálj meg a szíjon feszíteni, valószínűleg nem elég feszes. Ha van rugós feszítője, akkor esetleg azt erősebbre húzni (ha lehet).
Nagyon ugy tünik, hogy csuszik a szij. Lehet törni a föt nagyobb hibákon is, de minek?
(fütöventillátornál nagyobb a generátor terhelése - megcsuszik a szij. Alátekert kormánynál nagyobb a szervoszivattyu terhelése - megcsuszik a szij. Mivel ilyenkor se áll a generátor, csak joval lassabban forog, azt ne várd, hogy a visszajelzö világitson.)
Sziasztok nekem ugyan nincs citroenem de hobbibol javítok,most pl egy 93'-as xantiát de nem találok hozzá sehol az automata klima+fűtés kapcsolási rajzot mert ebben a típusban már a tranzisztoros fordulatszám szabályozós fűtőmotor van a régi 3-csatis elektonikával,és sajna ilyet sehol sem találtam.Segitségeteket előre is köszönöm!!!
Szia! Pl.: ADC3 , perszakkoriban éppen hatféla motorral gyártották. Üdv!
Bocsi de mi az :ADC3 nem igazán szoktam topikozni segítenél köszi?!
Szia! AutóDataCD! Valamelyik szervízben talán megengedik a betekintést/nyomtatás/. A fájlt küldeni nemengedi, nyomtatni lehet, de a motorkód ilyen kérdésekkor is lényeges!
Sziasztok
Nekem egy Ford Mondeo Ghina 2001 évjáratu autóm van, tudna valaki elektronikai rajzot hozzá? Köszönöm
Kedves Listatársak!
Peugeot406-os kocsim van. Időnként a kocsi sebessége magától lecsökken és rángat a kocsi, de nem áll le. Mi lehet a gond? Esetleg a benzinnel lehet gond? Szűrővel van gond? Hosszu távnál nagyobb sebességnél nem jön elő, inkább városi forgalomban, amikor 2-es, 3-as fokozatra kapcsolok. Üdv. umea
Szia! Egy motorkód, vagy több infó kellene!
A DIN 72552 szerint táblázatban van de így is több oldal. Komplett vagy csak valamelyik részegység kapcsolási táblázata kellene?Üdv!
Szia! Sajnos én ekkora adatmennyiséget elküldeni nemtudok! Talán torrent , amelyik a témával foglalkozik, onnant letöltögethető! 2001-ben a Mondeo 6féle motorral készült! Egy DVD-nyi anyag küldése nekem kapacitás hiány miatt lehetetlen! Üdv!
Hi guliver83!
Konkrét rajzot nem tudok csatolni, de e-mailbe küldök egy nyomot. Nekem bevált.
Sziasztok!
Esetleg tudna valaki segíteni egy IAW 4U2 Fiat Tempra 2.0 4WD ECU kapcsolási rajzba? Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Adott egy Audi A4-es autó amelynek az a problémája, hogy nem mindig olvassa be a gyári immobiliser a kulcsot. Olyankor kiveszem és fordítva bedugom és néhány ilyen próbálkozás után engedélyezi az indítást (van egy sárga lámpa amely elalszik mikor jó). Gyári kulcsok, a fogadó rész is gyári. Azt mondták nagy tudós (vagy csak kis tudós) hozzáértők, hogy idővel elfárad az adó és azért bizonytalan a működés, komplett cserét javasoltak 40 ezerért+a kulcsok. Azt nem értem mi tud benne elfáradni. Gondolom egy sima transzponderes megoldás hiszen a kulcsban nincs elem, az egyik sarkában van a chip kiöntve műgyantával. Már arra is gondoltam, hogy valami autókomputeressel kiiktatom a gyári immobilisert, de azok is 20 ezreket kérnek érte és hát azért nem ártana ha megmaradna ez a védelem is. Találkozott-e már valaki hasonlóval? Feltúrtam a netet, de nem igazán találtam semmit a német Audis fórumokon sem. Tulajdonképpen a 40 ezret és a kulcscseréket akarnám megspórolni vagy jelentősen redukálni, de az is bosszant, hogy nem értem mi tud elromlani egy tekercsen. Mindkét kulccsal ugyan azt produkálja ezért gondolom az adó résszel van valami probléma, de vajon mi lehet?
sziasztok nem tudom mekkora a kérésem de nekem scenic I elektromos le írára lenne szügségem, hogy ki iktassam az immot.
köszönöm
Sziasztok!
Gondom a következő, Van egy1.5DCI renault scenic 2003-asom Az a gondom ,hogy ha kinyitom az ajtót le nulláz a köponti elektronika de olyat is csinál,hogy menetközben is kikapcsol és ki irja fault electronic !! Megköszönöm ,ha tuna valaki segiteni mi okozhatja ezt??
Első tippem valami tápellátási vagy testelési hiba az elektronikánál.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |