Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gépkocsi elektronika
 
Témaindító: mazsipapa, idő: Szept 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   12 / 16
(#) potyo válasza teren56 hozzászólására (») Jan 12, 2010 /
 
Én mérnék feszültséget a műszerfal gnd-je és az akku minusz között.
(#) KTobi válasza potyo hozzászólására (») Jan 12, 2010 / 1
 
Lehetséges hiba. Ki a fene gondolta volna, hogy mire van az a többlet anya. Leesett a műszerfal gndja
(#) Ricsi89 válasza potyo hozzászólására (») Jan 12, 2010 /
 
Nekem olyan is volt már, hogy a csatiban csúszott hátra egy érintkező és megbolondult minden kijelzés rajta. Pl: távfény ráadásakor elment a háttérvilágítás, stb.
(#) teren56 válasza potyo hozzászólására (») Jan 13, 2010 /
 
Köszönöm a tippet,de ezeken a dolgokon már túl vagyok.Ezért kellene a rajz, hogy szisztematikusan lehesssen hibát keresni.
(#) kovi1 válasza potyo hozzászólására (») Jan 28, 2010 /
 
egy kerdesem lene ehez a rajzhoz amit meg atal es pedig az hogy katalusba neztem a MOS-Fetet es nem ez volt a lab kiosztasa ha a rajz alapjan kotom be akor fen al a veszej hogy el duran a FET ha feszulcsag ala hejezem neked mi a velemenyed erol?es elore meg koszonom a segitseget es ezt azer mondom mert a D es a S kozt van egy dioda a FET-ben
(#) potyo válasza kovi1 hozzászólására (») Jan 28, 2010 /
 
Az a véleményem, hogy majd ha normálisan írsz, akkor talán kapsz segítséget.
(#) kovi1 válasza potyo hozzászólására (») Jan 28, 2010 /
 
kosz a semit csak velemenyt kertem hogy hejes e a fet bekotese a rajzon
(#) kovi1 válasza potyo hozzászólására (») Jan 28, 2010 /
 
promlema meg oldva!
(#) laca20 hozzászólása Feb 5, 2010 /
 
Sziasztok!!

Tudom hogy nem témába vág a kérdés, Golf4-esem a következőt produkálja!

Szinte csak mikor hideg van akkor jön elő a jelenség, jobb időben még nem tapasztaltam! Egyszóval valami nagyon sikít a motortérben! Olyan mintha a hosszbordás szíj hangja lenne, mintha csúszna de a műszerfalon nem jelez semmit, nyilván ha csúszna a szíj, akkor nuku töltés!
Kanyarodáskor, vagy ha a fűtés be van kapcsolva akkor érzékelem, sajnos nem kis hanggal van!
Mi lehet a gond?

Gondoltam a szervó olajra mivel mikor a kormány ki van tekerve csumára akkor szokta kezdeni! Illetve a szervó-olaj tartály körül szokott lenni olaj! Megnézettem egy nálam okosabb emberrel azt mondta elvileg nincs vele gond, de a olajtartály sapkája azt mutatja hogy korábban az előző tulaj igen sokat levehette, meg nagyon ki van kopva a nyitója!

Másik eset meg a ventillátor/fűtés dolog!
De ilyenkor ritkábban szokott csikorogni!

Teljesen tanácstalan vagyok, a hosszbordás szíj új vezérlés, vezérműszíj új, csapágyak újak (Generátor, szíjfeszítő)!

Várnám építő ötleteiteket!

Köszi
(#) potyo válasza laca20 hozzászólására (») Feb 5, 2010 /
 
Azért ez nem digitálisan működik, hogy csak két állapota lenne: vagy csúszik és akkor nem hajt semmit, vagy nem csúszik egyáltalán. Mindig van egy kis csúszása, ami a terhelőnyomatéktól függ. Kis fordulatnál nagy a generátor nyomatékigénye, emiatt csúszik többet. Szervószivattyúnak szintén nagyobb lehet a nyomatékigénye kis fordulatnál. Próbálj meg a szíjon feszíteni, valószínűleg nem elég feszes. Ha van rugós feszítője, akkor esetleg azt erősebbre húzni (ha lehet).
(#) akos70 válasza laca20 hozzászólására (») Feb 5, 2010 /
 
Nagyon ugy tünik, hogy csuszik a szij. Lehet törni a föt nagyobb hibákon is, de minek?
(fütöventillátornál nagyobb a generátor terhelése - megcsuszik a szij. Alátekert kormánynál nagyobb a szervoszivattyu terhelése - megcsuszik a szij. Mivel ilyenkor se áll a generátor, csak joval lassabban forog, azt ne várd, hogy a visszajelzö világitson.)
(#) TONY73 hozzászólása Ápr 21, 2010 /
 
Sziasztok nekem ugyan nincs citroenem de hobbibol javítok,most pl egy 93'-as xantiát de nem találok hozzá sehol az automata klima+fűtés kapcsolási rajzot mert ebben a típusban már a tranzisztoros fordulatszám szabályozós fűtőmotor van a régi 3-csatis elektonikával,és sajna ilyet sehol sem találtam.Segitségeteket előre is köszönöm!!!
(#) barany165 válasza TONY73 hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Szia! Pl.: ADC3 , perszakkoriban éppen hatféla motorral gyártották. Üdv!
(#) TONY73 válasza barany165 hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Bocsi de mi az :ADC3 nem igazán szoktam topikozni segítenél köszi?!
(#) barany165 válasza TONY73 hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Szia! AutóDataCD! Valamelyik szervízben talán megengedik a betekintést/nyomtatás/. A fájlt küldeni nemengedi, nyomtatni lehet, de a motorkód ilyen kérdésekkor is lényeges!
(#) TONY73 válasza barany165 hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
Köszi
(#) guliver83 hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
Sziasztok
Nekem egy Ford Mondeo Ghina 2001 évjáratu autóm van, tudna valaki elektronikai rajzot hozzá?

Köszönöm
(#) umea hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
Kedves Listatársak!
Peugeot406-os kocsim van. Időnként a kocsi sebessége magától lecsökken és rángat a kocsi, de nem áll le. Mi lehet a gond? Esetleg a benzinnel lehet gond? Szűrővel van gond? Hosszu távnál nagyobb sebességnél nem jön elő, inkább városi forgalomban, amikor 2-es, 3-as fokozatra kapcsolok.
Üdv. umea
(#) barany165 válasza guliver83 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Szia! Egy motorkód, vagy több infó kellene!
A DIN 72552 szerint táblázatban van de így is több oldal. Komplett vagy csak valamelyik részegység kapcsolási táblázata kellene?Üdv!
(#) guliver83 válasza barany165 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Ami van minden.
Köszönöm
(#) barany165 válasza guliver83 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Szia! Sajnos én ekkora adatmennyiséget elküldeni nemtudok! Talán torrent , amelyik a témával foglalkozik, onnant letöltögethető! 2001-ben a Mondeo 6féle motorral készült! Egy DVD-nyi anyag küldése nekem kapacitás hiány miatt lehetetlen! Üdv!
(#) macera2 válasza guliver83 hozzászólására (») Jún 16, 2010 /
 
Hi guliver83!
Konkrét rajzot nem tudok csatolni, de e-mailbe küldök egy nyomot. Nekem bevált.
(#) lancia hozzászólása Jún 16, 2010 /
 
Sziasztok!

Esetleg tudna valaki segíteni egy IAW 4U2 Fiat Tempra 2.0 4WD ECU kapcsolási rajzba? Előre is köszönöm!
(#) akos70 válasza lancia hozzászólására (») Jún 16, 2010 /
 
Вот:

névtelen.JPG
    
(#) lancia válasza akos70 hozzászólására (») Jún 16, 2010 /
 
Köszönöm
(#) minmax hozzászólása Jún 17, 2010 /
 
Sziasztok!
Adott egy Audi A4-es autó amelynek az a problémája, hogy nem mindig olvassa be a gyári immobiliser a kulcsot.
Olyankor kiveszem és fordítva bedugom és néhány ilyen próbálkozás után engedélyezi az indítást (van egy sárga lámpa amely elalszik mikor jó). Gyári kulcsok, a fogadó rész is gyári. Azt mondták nagy tudós (vagy csak kis tudós) hozzáértők, hogy idővel elfárad az adó és azért bizonytalan a működés, komplett cserét javasoltak 40 ezerért+a kulcsok. Azt nem értem mi tud benne elfáradni. Gondolom egy sima transzponderes megoldás hiszen a kulcsban nincs elem, az egyik sarkában van a chip kiöntve műgyantával. Már arra is gondoltam, hogy valami autókomputeressel kiiktatom a gyári immobilisert, de azok is 20 ezreket kérnek érte és hát azért nem ártana ha megmaradna ez a védelem is.
Találkozott-e már valaki hasonlóval? Feltúrtam a netet, de nem igazán találtam semmit a német Audis fórumokon sem. Tulajdonképpen a 40 ezret és a kulcscseréket akarnám megspórolni vagy jelentősen redukálni, de az is bosszant, hogy nem értem mi tud elromlani egy tekercsen. Mindkét kulccsal ugyan azt produkálja ezért gondolom az adó résszel van valami probléma, de vajon mi lehet?
(#) cooperbabes hozzászólása Jún 17, 2010 /
 
sziasztok nem tudom mekkora a kérésem de nekem scenic I elektromos le írára lenne szügségem, hogy ki iktassam az immot.
köszönöm
(#) kajo hozzászólása Júl 1, 2010 /
 
Sziasztok!
Gondom a következő,
Van egy1.5DCI renault scenic 2003-asom
Az a gondom ,hogy ha kinyitom az ajtót le nulláz a köponti elektronika de olyat is csinál,hogy menetközben is kikapcsol és ki irja fault electronic !!
Megköszönöm ,ha tuna valaki segiteni mi okozhatja ezt??
(#) potyo válasza kajo hozzászólására (») Júl 1, 2010 /
 
Első tippem valami tápellátási vagy testelési hiba az elektronikánál.
(#) Hansa1 hozzászólása Szept 10, 2010 /
 
Help!
Szeretnék segítséget kérni kapcsolási, bekötési rajzzal kapcsolatban. Nevezetesen egy 1992-es Playmouth Voyager SE 3.3 benzines V6-oshoz lenne szükségünk ilyenre. Előre is köszönöm!
Következő: »»   12 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem