Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gépkocsi elektronika
 
Témaindító: mazsipapa, idő: Szept 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   11 / 16
(#) akos70 válasza bignath hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Biztik:
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
még1:
(#) bignath válasza akos70 hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Köszönöm, erre gondoltam! Üdv.
(#) conetro hozzászólása Dec 14, 2009 /
 
Hello mindenki.Segitség kellene.Van egy renault kangoo tipusu autom és olyan problémám van hogy a hátsóablak fütés egyfolytában megy.Nem lehet a kapcsolóval kikapcsolni.Probáltam megkeresni a reléjét,hátha az van beégve,de a robantott rajzon ahol jelöli,nekem ott nincsen rellé.Viszont amikor néha kikapcsol hallani lehet a kattanást.Összesen két rellé van az autoban,de egyiksem az ablakfütéshez.Kérlek segitsetek ha tudtok.
Eléggé zavaró hogy holyamatosan világit a viszajelzőlámpa,ráadásul ilyen hidegekben nem hiszem hogy tulzotta használ az aksinak hogy hidegmotornál(mert hogy csillaggarázsom van) rögtön szivja az aksit.
A segitséget előre is köszönöm.
(#) potyo válasza conetro hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
Az akku és a generátor számára teljesen lényegtelen, hogy hideg a motor, és amint a motor jár, onnan már a generátor látja el a fogyasztókat, az akkudat nem veszi igénybe a hátsóablak fűtése.

Próbáld kihallgatni, hogy honnan jön a kattanás. Esetleg a relétábla mögött bekötve is nézd meg, hátha nem volt ugyanolyan relé, és másmilyennel oldották meg a hibás cseréjét.
(#) Krisz03 válasza potyo hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
Ez így nem teljesen igaz. Persze nem kötözködni akarok, csak a tapasztalataimat írom. Tehát ha dízel motorról van szó, akkor ott bizony nem csak az önindító kíván nagy áramot, hanem az izzítás is. Aztán ha beindul, még mindig van (egyes típusoknál) utóizzítás, ami eltart 1-2 percig, szintén elég magas árammal. A mi Kangoonk akkuja ilyenkor még 12V alatt van picivel, és csak ezután kezdi feltornászni a generátor.
Megjegyezném, ennek a kocsinak is csillaggarázs jutott, de szerencsére én legalább elláttam egy 1A-es töltővel, ami ebben a hideg időben nagyon hasznos.
(#) akos70 válasza conetro hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
R9-et keresd.

névtelen.JPG
    
(#) Krisz03 válasza Krisz03 hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
Tényleg, ha már szóbahoztam a dízeleket. Van valami házi módszer a porlasztócsúcsok tesztelésére? Mondjuk egy bontott adagoló beszerzése után.
Elvinnénk mi a szakértőhöz, nincs is messze, de csak hiteget minket, hogy mikor menjünk, aztán mikor eljön az idő, azzal jön, hogy nem tud fogadni, mert elfoglalt...
Ja, ami miatt szükség lenne a tesztre: Szabálytalan időközönként olyat produkál, mint amikor pár munkaütem kimarad, és csak rángat, nem gyorsul. Üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve, nem igazán javult, megmaradt a jelenség.
(#) potyo válasza Krisz03 hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
Igazad van, az utóizzítás tényleg elég durván terhel. De ettől függetlenül én úgy vagyok vele, hogy ha már jár a motor, ott sok gond nem lehet a terhelés miatt. Az akkunak az a dolga, hogy felvegye majd leadja az energiát, amikor szükség van rá...
(#) laca20 hozzászólása Dec 19, 2009 /
 
Sziasztok!

Az alábbi gondom lenne!!

A golf 4-esem generátor illetve szíjfeszítő csapágyai eléggé kikoptak! Gondoltam nem nagy cucc, pénzbe sem kerül szinte kicserélem őket!
Minden sikerült is leszedtem a generátor a feszítőt is, csapágy kuka új csapágy belerak!
Vissza raktam a generátort mindent frankón!

És a következő a hiba:
kinyitom a kocsi ajtót és mind a 4 index villog folyamatosan, ha becsukom akkor kb 1 perc múlva abba is hagyja! Ez még nem is lenne olyan hatalmas probléma de amint gyújtást adok rá akkor már nem marad abba a villogás folyamatosa villog amég ki nem veszem a kulcsot!! Ezzel együtt villog a riasztó ledje is az utastérben, ami eddig sosem villogot (mikor vettem az autót a régi tulaj azt mondta hogy a riasztója valószínű nem is jó)!!

Mi lehet a gond?
Köszi a válaszaitokat!!
(#) zsoltsrác hozzászólása Dec 19, 2009 /
 
Sziasztok Nekem Bosh jármüvillamossági táblázat kellene ha jol irtam le a nevét.Már probáltam sokhelyen de az égvilágon sehol nem tudom megszerezni jolenne ha valahonnan megszerezhetném vagy letölthetném köszi.
(#) akos70 válasza laca20 hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Gondolom, levetted az aksisarut, visszarakásakor meg automatikusan aktiválodott a riaszto, ahogy kell. Viszont kikapcsolni nem tudod, mert nem jo a távirányitoja.
Megoldás: vagy megjavitani, vagy kikötni az egészet.
(#) akos70 válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Az + mi??
(#) Saggitarius válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Ez igy egy kisse tag megfogalmazas. Rengeteg kocsiban hasznalnak Bosch elektronikat.
Mirol irtad le? Milyen jellegu tablazat, mely alkatresz(ek)re?
(#) conetro válasza akos70 hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Nincsen benne r9 rellé.
(#) zsoltsrác válasza Saggitarius hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
konkrétan arra gondolok amiben szerepel a 31,B+,51,15,D+,Df,1,31a és még sok számjelzés a csatlakozok mellet feltüntetve
(#) akos70 válasza conetro hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Akkor ki kéne hallgatozni, honnan hallod néha kapcsoláskor a kattanást. Talán valamit átkötöttek benne.
(#) attrax válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
(#) zsoltsrác válasza attrax hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Talán valami rosszat irtam vagy csak nemvágod?
(#) akos70 válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Nemrég linkeltem be talán pont ebbe a topikba egy ilyen oldalt, de nem találom. Talán 2-3honapja lehetett.
(#) laca20 hozzászólása Dec 19, 2009 /
 
Igen valóban így történt, ugyanis akkor kezdte a butaságot a vas, amikor a saru vissza lett rakva az aksira, abban a pillanatban be is indult a villogás!
Ha esetleg további segítséget is tudnál nyújtani a kikötéshez (ugyanis nincs rá szükségem eddig is megvoltam nélküle) az nagyon frankó lenne!!

Köszönöm!!
(#) akos70 válasza laca20 hozzászólására (») Dec 19, 2009 /
 
Hallasz kattogást a müszerfel alol, mikor villog az index, ugye? A kattogás forrását kell megkeresned, az lesz a riaszto elektronikája. A rá csatlakozo vezetékeket megnézed, hol lettek rákötve a gyári vezetékekre. Ezeket lekötöd, leszigeteled.
(#) zsoltsrác hozzászólása Dec 19, 2009 /
 
Szoval várom az ötleteket a számjelzések táblázatának megszerzésére
(#) akos70 válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 19, 2009 / 1
 
Ha visszaolvasni lusta vagy, javaslom, hogy telepits a gépedre egy Google nevü programot.
Nagyon hasznos tud lenni!
Forditooldalakat is találhatsz a segitségével, ha szükséges.
(#) sufni-tunning válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 29, 2009 /
 
Szia!
Kicsit pontosítanád mit is keresel?
Járművillamosságba sok minden besorolható. Pl. világítás, vezérlő elektronika, elektromos eszközök, kapcsolási rajzok.

Légyszi írd meg mit keresel, lehet nem pont Bosch táblázat, de más akadhat.
(#) sufni-tunning válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 29, 2009 /
 
Ilyesmire gondolsz?

30 Akkumulátor pozitív pólus
31 Akkumulátor negatív pólus
15 Gyújtáskapcsoló gyújtás áram
1 Megszakító és tafó közötti vezeték (Trafó 1-es jelű kivezetés, 15 trafó másik kivezetés)
50 Indítómotor behúzótekercs - Gyújtáskapcsoló
49 Kormánykapcsoló - Index Relé

és néha én is figyelhetnék egy kicsit.
(#) zsoltsrác válasza sufni-tunning hozzászólására (») Dec 29, 2009 /
 
Köszi ezeket pont tudtam de nekem a teljes táblázat kellene
(#) aflmor válasza zsoltsrác hozzászólására (») Dec 29, 2009 /
 
Szerited akos70 mit linkelt be?
Köszi is neki érte!
(#) Tomylee hozzászólása Jan 12, 2010 /
 
Minden új autóba elhalványodik a fény ha becsukját az ajtaját. Nekem 97-es opel astra f-em van. szeretnék bele 3 nagyobb fényerejű led sort, kettőt előre, egyet hátra.
A sorok jó lenne ha nem csak 4 led-ből állnának. hogy tudnám kivitelezni? Előre is THX
(#) teren56 hozzászólása Jan 12, 2010 /
 
Jó estét mindenkinek.Utolsó esélyként fordulok e fórum olvasóihoz.Van egy 2001es évjáratú 1,8 Vectra B opelem.A motorkódja Z18Xe.A műszerfala csuda dolgokat művel.Röviden: A motorhőmérséklet mutató műszer kb.10c fokkal többet mutat mint a valóság./Kb 100foknál van mikor nyit a termosztát/.Termosztátcsere, távadó csere, műszerfalcsere megtörtént, a hibajelenség továbbra is fenn áll.Melléjött egy másik hiba is.A műszerfal világítás egyik pillanatról a másikra kb. az eredetihez képest csak fél fénnyel világít.A javítás rajz nélkül nem megy. Van-e valakinek a fenti tipusú opelhez kapcsolási rajza.Sok linket megpróbáltam megnyitni de sajna valami miatt nem ment.Előre is köszönöm a segítséget.
Következő: »»   11 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem