Fórum témák
» Több friss téma |
Van egy nyitott, és felette egy zárható tartó is. Az alsó és a kárpit közé még be tudok nyúlni, de ott nincs semmi. A kárpit alá pedig ennyire már nem lehet benyúlni, és annak lebontásához is több dolgot le kell szedni.
Nem lehet kiszedni a kesztyűtartót, szinte egyben van az egész műszerfalborítással (ajtótól ajtóig). A napokban mégegyszer nekilátunk majd.
Hoppá, érdekes dolgot találtam...
Az ábra szerint az ellenállás, amit keresünk, nem a fütömotor mellett van, hanem elöl a motortérben. (a 321. sz. alkatrész) Csak az a kérdés, hegy nem-e a klimás autok motortérben találhato hütöventillátorának az ellenállásárol van szo. Nem egyértelmü számomra. Mindenesetre nézz szét ott is.
No, ezt akkor holnap meg is fogom nézni. Köszi!
Úgy látom, Te nagyon értesz ezekhez. Lehetne mégegy kérdésem, ha már a motortérről raktál be egy képet? Mire való a piros nyomógomb/kapcsoló a bal oldali teleszkóp mellett (927-tel jelölt)? Nem piszkáltuk, csak kíváncsiak vagyunk.
A francia autokat nem igazán ismerem (nem a kedvenceim, finoman szolva...)
Az alighanem a "boruláskapcsolo" lesz . Erösebb ütközésnél kikapcsol, ezáltal elzárja az üzemanyagot, leáll a motor. Csak be kell nyomni, kattan, és ujra be van kapcsolva. Elöfordult már, hogy egy erösebb fékezésnél kioldott.
Erre nem is gondoltam. Bár valami vészleállítóra tippeltem, de úgy, hogy én nyomom meg, és akkor áll le.
Épp ellenkezöleg. Kioldani nem is tudod kézzel. (Illetve mégis, ha megütöd valamivel, ki kell kattannia.)
Inkább békén hagyom. Majd ha tényleg kell, akkor remélhetőleg ellátja a feladatát, de erre inkább ne kerüljön sor.
Hali.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy van e olyan megoldás amivel megvalósítható az, hogy 0-és 2V közötti feszűltségből 0,2V-al nagyobb feszt csináljak, de ha a bemenet 0, akkor a kimenet is 0 legyen. 5v-os táp áll rendelkezésre. Előre is köszi a segítséget
Ha a megfelelö helyen kérdeznéd, még talán választ is kapnál rá.
Valószínűleg Lambda szondát vagy egyéb érzékelőt akar becsapni, csak nem fejtette ki, pontosabban mire kellene, és anélkül nehéz segíteni....
bocsi a pontatlan írásért, turbónyomás jeladó jelét kéne becsapni.
Nem kötekedésböl irtam, hanem azért, mert nem kimondottan autos kérdés (még ha mint kiderült van is valami köze hozzá), és jobb eséllyel találsz hozzáértöt egy megfelelöbb topikban, mint itt. Hogy melyikben - fusd végig a listát, és biztosan találsz ilyet. Ha mégsem, nyithatsz ujat. Biztos kapsz választ a kérdésedre.
Sziasztok!
A problémám a következő: vettem egy törött, kulcs nélküli Seat Cordoba II-öt (2001), vettem egy kulcsot immodobozzal, a kettő együtt nem mükődik. Mit lehet csinálni hogy müködjön? Köszi
Meg kellett volna venni az ecu-t is az immo dobozhoz.
Ha a motorvezérlőre gondolsz ami a szélvédő elött van akkor a válaszom avval sem müködik.Egyébb ötlet?
Sziasztok!
Van egy 2.0 DOHC motoros ford scorpióm. 94-es évjárat, De még a régi, 1-es scorpió. Nemrég vettem Szóval. Szegénykém baromi sokat eszik. Kicseréltem a lambdaszondát. Jobb lett a teljesítmény. Egyenletesebb, de még mindig iszonyatosan sokat eszik. Kb 16-20 liter. Most a végét rúgja az elektromos AC-m is. Már egy ideje hasonlít a hangja a kávédarállóra. Most 500méterenként kell újra inítani, mert leáll. De így mondhatni korrekt a fogyasztás. Hihi, nem azért, mert leáll és a fele távot gurulva teszem meg... Létezik, hogy az ac befolyásolja a komputert (nincs meg a megfelelő nyomás) és többet adna injektorokna , vagy nyaljam át az üzemanyag rendszert, nincs-é valahol repedésem..? Előre is Hálás köszönet...
Hali.
Nekem is van egy scorpiom, csak az enyém öregebb, 85-ös meg az nem dupla tengelyes. Az biztos, hogy az AC nem befoyásolja a vezérlőegységet, ha pedig repedt lenne valameyik üzemanyagcsöved és szivárogna a benzin akkor azt éreznéd a szagán. Szerintem ami befolyásolhatja a fogyasztást az első körben a hőmérséklet szenzor lehet, mindig hidegnek érzi a motort és ezért igyekszik dús keveréket adni neki. Én nagyon sokat küzdök az enyémmel, de benzinnel nem akar jó lenni. Mondjuk az én legnagyobb gondom, hogy a motorvezérlő nem teljesen belevaló, ezért nem lesz soha tökéletes...minyá megnézem a Tiedben van-e egyáltaán u.a.nyomás szenzor...
Szia Tgaben!
Nagyon köszönöm a válaszod.. Hogy van-e benne, sajnos ezt nem tudom, de van benne reáció, amit mondasz. Az üzemenyag szivárgásra azért mertem gondolni, mert anno volt egy sierrám és ez volt a baja. Zabált, mint a barom és nem tudott senki rájönni, hogy mitől. Amikor is véletlenül vettem észre, hogy gázadásnál mellé spriccel a benzin. A hülye ezt pont a kipufogóra tette, így el is illant. Se szaga, se nyoma nem maradt. Jelenleg, hogy a tápszivattyúm játszik, és nem eszik annyit erre gondoltam. De minden esetre utánna nézek, annak, amit írtál. Mégegszer nagyon köcce! Burkolatok, fürdőszobák
Hali
Találtam valami szervízleírást a Te fajta gépedhez, és nem taláok benne semmi utalást arra hogy bármi is figyené az ü.a.nyomást. Szerintem az a hőgomba nem drága 1-2ezer ft, de egy multiméter segítségéve le is lehet eenőrizni, csak vigyázz mert kett is van benne, egy adja a jelet a vezérlőegységnek, egy meg a műszerfanak. Van egy oldal http://forum.fordscorpio.hu/ itt sok tapasztalt scorpios tud válaszolni a kérdéseidre, sokszor jó tippeket adnak (néha hüyeséget is, de hát hol nincs ilyen)
Szia!
Nagyon köszönöm a gyors választ. Utánna jártam és a hőfokfigyelő (állítólag) jó, amúgy az alapjáratom játszana, nem lenne a sok benzintől, erős, szúrós szaga lenne a kipufogónak. Elvileg holnap feltolják padra és körbeellenörzik. Ha megvan a gond, akkor jövök és közlöm, hátha másnak is lesz ilyen problémája. Ha nem, akkor marad a gyufa..
Sziasztok!
Leírná valaki, hogy konkréten mi lehet test a kocsiban? Előre is köszönöm!
Szinte az összes fémrész lehet test. Általában az alvázat és a karosszériát szokás testnek használni, mert az végig egybefügg, hegesztve és csavarozva készül. A motorblokk, váltó már úgy van külön vezetékkel az alvázhoz kötve, mert általában valamilyen zajelnyelő (pl. gumi) ágyon fekszik a motor.
Persze attól is függ, milyen célra kell a test. Mert ha mondjuk valami autóhifi jelvezetékhez kell, akkor általában külön vezetéket szokás húzni a testnek is, hogy ne legyen földhurok a rendszerben. De a legtöbb cuccnak simán elég test, ha a legközelebbi fémlemezre van rákötve.
szerintem a test a gépjármű villamos hálózatának a negatív része
Feltéve, hogy negatív testelésű. Mert miért értett volna egyet az emberiség pont ebben, ha lehet kétféleképpen is csinálni. Amerikai autók régebben pozitív testelésűek voltak, meg még biztos van a világnak néhány szeglete, ahol pozitív testelésűek.
A szemafóron a mai napig csodálkozom, hogy szinte mindenhol egyforma...
Sziaztok Guruk!
Valaki tudna nekem segíteni,egy lancia ECU-ban,hogy ilehet a külömbség:IAW 04H és 04J között. Előre is köszönöm. Űdv mindenkinek és szépnapot:
Opel Astra F gk. biztositék funkcióit el tudná-e valaki kűldeni, és esetleg a gk. elektromos bekötését? Köszönöm!
bignath |
Bejelentkezés
Hirdetés |