Fórum témák

» Több friss téma
Fórum
Keresés
Lapozás: OK   229 / 253
(#) koko33 válasza lapose hozzászólására (») Jan 3, 2009
kösz és netán nincs neked 35 voltos inverter rajzod?
(#) fecskes hozzászólása Jan 2, 2009
Sziasztok!
Már hetek óta töröm én is a fejem azon hogyan lehetne olcsón késziteni egy e meghajtású járművet.Van nekem egy 230V 800W 14200rpm-es kefés motorom amin van egy tachogenerátor szerűség is. Konkrétan ez egy mosógép motor. Ki van vezetve az állórész és a forgórész tekercselése is. Magyarul a fordukatsázmot könnyedén lehetne szabályozni és a szabályzáshoz a motoron adott lenne a fordulatszám mérése a tachogenerátor által. Van egy öreg simsonom is. Arra gondoltam a simson első kerekébe beleoperánék egy elektromos hajtást, a hátsókereket a benzines rész hajtaná. A villanymotort egy rossz robogó blokkba épiteném.Nem lenne variátor szij, a kuplungja megmaradna és az áttétele is. Elöl a simson kerék helyett pedig egy kisebb robogókerék lenne.Konkrétan egy Schwalbem van erre a célra. inverter rajzom is van tranzisztoros 1000Wig. Nem egy bonyolult valami, többen is használják, egy flexet elvisz simán.
Az a kérdés ez a mosógép motor a maga 800Wjával elég lenne e nekem?
És mindent leszigetelnék 2X-esen természeresen.Biztositanék mindent stb....
(#) cimopata válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 30, 2008
Attila!

Miből gondolod, hogy ha hosszú a vezeték a gate és a vezérlés közt akkor az gy nem jó?
Tudok mutatni egy 1500W-os inverter nyáktervét ahol 8-10cm a vezeték.
(#) lapose válasza WaRL0 hozzászólására (») Dec 29, 2008
Szia!

Kiindulási alapnak:
Bővebben: Link
Bővebben: Link
(#) Doncso válasza Zenner hozzászólására (») Dec 28, 2008
Akkor sztem inverter, amúgy én is gondolkodtam már ezen, hogy kocsiba inverter, csak nem 220-as ra tekerni a trafót hanem 2*30-40V ra, egyébként a BSS-en találsz frankó inverter rajzokat, én azokkal szemezgettem.
(#) Attila86 válasza Zenner hozzászólására (») Dec 28, 2008
Akkor bocsi! Csak a topik címe 230V-os kapcstápról szól, ezért gondoltam rögtön arra hogy neked nem inverter kell.
(#) ptesza válasza Dudus hozzászólására (») Dec 28, 2008
#334301 szerint le tudtam bontani a teljes kijelző burkolatát!

Sajnos nem a kábel mert hiába mozgatom .De a ki kikapcsoló gomb-ra még mindig megvillan 1-2 mili sec-re.

Az inverter kimenetén mit lehet mérni általában? Esetleg a háttérvilágítást külső táppal kipróbálni? Nehogy potyára vegyek invertert.

Van kép is.


DSC00548.JPG
    
(#) Doncso válasza Zenner hozzászólására (») Dec 28, 2008
most neked 12/40V os kell vagy 220/40V ??? inverter vagy kapcsi üzemű táp???
(#) Zenner hozzászólása Dec 28, 2008
sziasztok!!

Szükségem lenne egy kapcsoló üzemű tápra de felesleges az 500W és a kimeneten is csak 30-60Vközötti fesz kéne

Van itt az oldalon a kapcsolások között egy 500W-os inverter, ha csak 2 pár tranyót használok akkor azzal elvileg még 200W-ig bírnia kell

a trafót meg megtekerem én 12/ 40V-ra

ez a dolog így működhetne?

Üdv!

Ui.: egy erősítő mene róla
(#) Dudus válasza ptesza hozzászólására (») Dec 24, 2008
Szedd le a monitor keretet és finoman mozgasd a kábelt bekapcsolt állapotban. Ha nem villan be a mozgatástól, akkor nem kábel, hanem inverter. Ha inverter, többnyire a trafó lesz menetzárlatos és az nem javítható. Akkor jön az inverter rendelés és a csere. Ha a kábel, akkor először a csatlakozóknál nézd meg nincs-e kicsúszott / eltört kábel.
(#) Dudus válasza ptesza hozzászólására (») Dec 23, 2008
A konkrét típust nem ismerem, de a billentyűzet feletti rész általában lepattintható és ha lent van látszik a kábel. A monitorkeretet viszont mindenképpen le kell szedned, mert alatta van az inverter. Először azt mérd ki megkap-e mindent. Ha igen, akkor inverter csere.
(#) ptesza válasza Dudus hozzászólására (») Dec 23, 2008
Bevillan de ,csak 1-2 mili sec ideig. Minden lenyomás ,és felengedéskor. Talán a kapcsolót kizárnám.

Jó lenne egy service manual , a szétszereléshez... ,hogy az átvezető kábelt megmérhessem.Egyébként valahol a zsanéron megy át ,mert nem látszik.

A tipus: Acer Aspire 1672 wlmi.


Az inverter 14 ezerbe kerül ,közben rákerestem. talán megéri kicserélni. (1200 eur volt... ujkorában)
(#) bbb válasza ptesza hozzászólására (») Dec 23, 2008
ha a gombot birizgálod, akkor megy? akkor akár a gomb is tönkremehetett, de valószínűbb, hogy az inverter.
(#) Dudus válasza ptesza hozzászólására (») Dec 23, 2008
Valószínűleg az inverter a háttérvilágításnál. Ha szerencséd van, csak az átvezető kábel tört el.
(#) pipi hozzászólása Dec 23, 2008
Hali! a hqvideo.hu -n kapható készen is inverter nem drágán
(#) Georgee válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Dec 22, 2008
klikk Tudom nem az igazi a kapcsolás mert a 0 hoz képest kapcsolom a 12 voltot de működik meg akkor csak BD250em volt szóval csak azt tudtam felhasználni
(#) mex válasza tothszi hozzászólására (») Dec 22, 2008
Hello. Kocsiban gyári kivitelű inverteres gyújtást nem ismerek.NéhányHonda CR tipusban ilyen van,de összetett (persze más motorokon is előfordul újabban),közös jellemzőjük,hogy általában a kipuvezérlést is tartalmazzák,és iszonyat ára van. Inkább nézz szét a robogóelektronikát árusitó boltokban.Vannak "tunningelektronikák",általában a tokozás egy húzott alu borda,ami vagy disz,vagy tényleg a hűtést szolgálja,és 12V-ról mennek. A tunning abból áll,hogy kicsivel erősebb az inverter,de előgyújtásszabályzás nincs benne. Akár bontóban is érdemes szétnézni. Konkrét tipust hadd ne mondjak,valami "racing power"-re vadássz.
(#) FlashFWD válasza Georgee hozzászólására (») Dec 22, 2008
Gondolom valami tömeggyártott kínai cucc... ha lefotózom, megmondod?
Revoltec

Ettől függetlenül nem két napja megy már... igaz nem hajtom éjjel-nappal (mármint azt, amelyik a sz.gépházban van)

Lehet, hogy megpróbálom, max. megsül... vagy az inverter, vagy a fénycső.
Csak aggaszt a 21V a 15 helyett...ezt nem vajazom.
(#) Georgee válasza FlashFWD hozzászólására (») Dec 22, 2008
Hello egy trafó egy graetz és egy kondi ennyi az egész, viszont nekem az inverter 2 napig hajtotta a neont majd eltávozott. De elvileg működnie kell 15 voltról is kérdés hogy az inverterbe mi van belekókányolva.
(#) FlashFWD hozzászólása Dec 22, 2008
Sziasztok!

Én is neonnal szívok, remélem jó helyen kérdezek.
Vettem két CCFL csöves szettet, kicsit babráltam a számítógépházamon.
Maradt egy inverter (kicsi fekete doboz) és két fénycső. (elnyomják az UV fényét, ezért nem akarom a sz.gépházba tenni)
Hogy ne legyen kidobott pénz, arra gondoltam, hogy betenném a TV alá, az erősítőhöz, háttérfénynek.
Tekintettel arra, hogy nincs s.géptáp a TV mögött, valamilyen megoldás kell, ami a 200V-os hálózati feszültséget 12V-os egyenárammá alakítja át... s itt jön a problémám.
Van egy isten tudja milyen trafóm, valamihez adták, de már nem tudom, hogy mihez.
Amit viszont tudok az az, hogy 15V 900mA van ráírva, illetve 13,5VA a teljesítménye, de ez mondjuk kiderül az előző két értékből is.
A 15V-tal kapcsolatban nem vagyok biztos, hogy megoldás, ha ráengedem az inverterre... nem szeretném, ha elszállna.
Mikor megmértem a táp feszültségét kicsit beparáztam, mert 21V körüli értéket mértem.
Olvastam másik topikban, hogy létezik üresjárati feszültség... de nem tudom, hogy ez hogyan és miként is megy.
Tehát a konkrét kérdéseim:
- Ha a tápra 15V van írva, és üresben 21V-ot mérek, akkor mit tegyek az áramkörbe (sec) hogy 12V-ot kapjak?
- Megoldás-e ez egyáltalán? Ellenállással, leddel, bármilyen fogyasztóval csökkenteni a feszültséget, s ha igen, mely értéket vegyem alapul? A 21V-ot vagy a 15-öt?
- Mennyire érzékenyek a feszültségingadozásra ezek az inverterek, illetve maga a hidegkatódcső?

köszi

ui.
Biztos van valami frappáns IC-s, nyákos megoldás, de olyat nem tudok csinálni és igazából nem nagyon értek az elektronikához...
eddigi művem egy trafón két áramkörön 4-4 led, aminek a primer 220V-os áramkörét egy mozgásérzékelő szakítja... tudjátok, olyan éjszakai fény pisiléshez, hogy ne pereceljek a sötétben.
(#) lapose válasza koko33 hozzászólására (») Dec 19, 2008
Szia!

Ezt a kapcsolást én max. hangszererősítőnek ajánlanám egyszerűségénél fogva!
Szerintem jobban jársz TDA7294 plusz +-35V-os inverter!
(#) Akashi válasza kisfeca hozzászólására (») Dec 19, 2008
Mindenképp vidd hátra a negativot is. Ne a kaszniról vedd le. Az akksi + ra tegyél egy nagy biztositékot közvetlenül a sarunál, mert ha nincs és megsérül a tápvezeték pillanatok alatt leéghet az egész kocsi.
Az hogy milyen vezetéken vidd, függ attól, hogy hány wattos az invertered. Én kb. 5 mm-átmérőjű sodrott rézkábelt vettem, nekem az megy hátra az erősitőhöz, de nekem nincs inverter
Mindenképp sodrott rézvezeték legyen, és jó vastag legyen rajta a szigetelés.
Ja, és ne a jellel együtt vigyed a tápkábelt, hanem külön úton, és olyan 20 centinként rögzisd hogy ne tudjon nagyon mozogni.
(#) karpi válasza Action2K hozzászólására (») Dec 19, 2008
Piezzo , erosites ( illesztes) gain allitas , aztan egy TRIGGER , a trigger utan impulzus generator es esetleg impulzus szelesseg alitas .Ha meg NULLAZNI kell akkor egy inverter kapu kene hogy lehuzza a nullara a "kapcsolot".
(#) hunati hozzászólása Dec 9, 2008
Hello!

Nekem a következő a kérdésem: A barátomnak szükséges, hogy áramszünet esetén is működjön a keringtető szivattyúja (természetesen azonnal kellene hogy üzemeljen). Érdekelne, esetleg csinált-e már valaki ilyet?
Én a PLC-s megoldást vagy a PIC-es vezérlést gondolom a legprofibb megoldásnak (sok mást is lehetne vele szabályozni vagy figyelni), Sajnos PLC-vel még csak érintőlegesen foglalkoztam és viszonylag drága is lenne, a PIC-es megoldáshoz is idő kellene (nincs), a barátom viszont sürget, ezért leggyorsabb megoldásnak a következőt gondolom:
autó akkumulátor+automata töltő (ezek jelenleg rendelkezésre állnak). Valódi szinuszos üzemű inverter+HRN-3 egyfázisú feszültségrelé (az inverter késleltetett be-kikapcsolásához.)+doboz stb...
A keringtető szivattyú három fokozatú, max. teljesítmény 70W.
Esetleg más ötlet?
Üdv: hunati
(#) diamant hozzászólása Dec 9, 2008
Sziasztok!

Tudna nekem valaki egy könyvcímet ajánlani, ahol találnék 3 fázisú inverter kapcsolást, ha lehet méretezettet, egy kis leírással?

Előre is köszönöm.
(#) diamant hozzászólása Dec 8, 2008
Sziasztok! Tudna nekem valaki bármilyen 3 fázisu inverter kapcsolási rajzot adni??
Csak tanulmányozni szeretném!
(#) proli007 válasza moltam hozzászólására (») Dec 7, 2008
Hello!
Kicsit túl variáljátok, vagy nem értitek a dolgot.

- Bárhogyan is jelölik a két bemenetet, az két azonos értékű, de különbözően használható bemenet.

- De ezzel az "inverter plusz ÉS kapu" kialakítással, mód van arra, hogy a számláló, fel, vagy lefutó élre számoljon. Ilyenkor a másik bemenet az invertálás miatt természetesen ellenkező, de állandó logikai szinten van.
- Vagy, mód van az órajel kapuzására. Ha felfutó élre számol, akkor az engedélyezés "L" szintű, ha lefutó élre számol, akkor az engedélyező "H" szintű. (természetesen mindig a másik bemenettel)
- Így mindenféle külső elem nélkül a számlálás, megakasztható egy számnál, Ha a számláló kimenetét visszakötjük az engedélyezésnek. Amíg a számláló nem ér oda, a kimenete nulla, és engedélyezi, a felfutó órajeleket a számláló bemenetére. Ha eléri a számot, az aktuális kimenet "H" szintű lesz, amely letiltja az órajeleket. Így a számláló ennél az értéknél várakozik.

Javaslom, hogy a rajzokat és az alkalmazásokat ezzel a szemlélettel nézzétek.

üdv! proli007
(#) bitorlo hozzászólása Dec 6, 2008
Abban az 1000W-os DC mociban már lehet nafta
Íme

Más,én ha ilyen elektromos kerékpár építésébe fognék,nem biztos hogy 24 meg 36V-os motorokban gondolkoznék ,lehet hogy elfajzott ötletnek tűnik,de egy inverter segítségével 12V-ból 230-at "csinálnék",avval meg már nem nehéz elindulni,ráadásul 230-as mocikból nagyobb a választék,olcsóbbal,erősebbek,nyomatékosabbak.
Természetesen ehhez komolyabb teljesítmény leadására képes inverter kellene,ami nem olcsó mulatság.
kb 16000 HUF-ba kerül egy 400W leadására képes átalakító.

Szerk///Igaz ha ért hozzá az ember,akár meg is építheti,abban viszont nem vagyok biztos hogy olcsóbbra jön ki.
(#) proli007 válasza SzalaiGyörgy hozzászólására (») Dec 5, 2008
Hello'

Akkor talán az első kérdésedre válaszolok.
- Nem működött ez sehol, kivétel a részegységek a dugdosós panelomon, az asztalomon.

De úgy látom, nem látod át a működését, ezért még is leírom kissé.

Feladat:
- Az alapfeladat, a +-10V bemenőjel nagyságával arányos impulzus szélesség modulált (PWM) jel előállítása, és kapuzása a H-bridge meghajtó A vagy B bemenetre, a bemenő analóg jel polaritásától függően. (A nem vezérelt hídbemenet "L" szintű, "tiltott" állapotban van.)

Egyenirányítás:
- Nem szinkron egyenirányítót alkalmaztam mégsem. (Az oka az volt, hogy a PWM részegységet raktam össze gondolataim alapján először, és annak elég volt a féltápfeszültség.)
Az U1c/d tulajdonképpen egy túlvezérelt, egyszeres erősítésű analóg erősítő. Mivel az IC tud féltápos üzemben menni, így a kimenőjele a GND-től a plusz táp-1.5V-ig terjedhet.
Amikor a bemenő jel pozitív akkor az U1c IC követő módban átviszi a jelet a kimenetére. Tehát 0..+10V bemenő jelre, 0..+10V kimenőjellel válaszol.
Ha a bemenő jel negatív tartományban van, akkor a D2 kinyit és biztosítja, hogy az IC bemenete ne tudjon -300mV alá kerülni. Viszont a kimenet nem tud alacsonyabb lenni, mint nulla, tehát ennek a fokozatnak a kimenete negatív bemenő jel ideje alazz nulla.

Az IC1d fokozata hasonlóan működik, csak invertáló egyszeres erősítésű üzemmódban. Tehát 0..-10V bemeneti jelre, 0..+10V kimeneti jellel válaszol. A diódának azonos szerepe van, csak most a plusz bemenő jelet fogja levágni. (a kondiknak mindössze zavarszűrési szerepe van.)

- Az U1c/d kimenetén így mindig 0..+10V jelenik meg a bemeneti jellel arányosan, csak váltakozva, hol az U1c, hol az U1d kimeneten. Ezt a két jelet összegezve az R11-R12 ellenállásokkal, vezéreljük a PWM fokozatot. Tekintve, hogy akár plusz, akár minusz a bemeneti feszültség, a PWM kitöltésének a bemenő jel nagyságával kell arányosnak lenni. (De itt már 0..5V lesz a két ellenállás osztásának megfelelően)

PWM előállítása:
- A PWM fokozat motorja, az U4a Icvel megvalósított fűrészgenerátor. Működésének alapja, a C6 kondi töltése és kisütése. (a Q=C*U azaz a I*t=C*U képletből kiindulva) Ha a kondit állandó árammal töltjük, akkor a feszültség növekedése is lineáris. Ezért használunk egy egyszerű áramgenerátort, ami az R17-D3-Q1 és R18 elemekből van kialakítva.
(Az R17 árama a D3 diódán, kb. 1,6V feszültséget ejt, amit referencia feszültségnek használ a Q1-es áramgenerátor. Az R18 ellenállásra mindig az Uref-Ube feszültség jut, azaz kb. 1V. Tehát a tranyó kollektorában közel állandó 100uA áram folyik, ami tölti a C6 kondit. A kondi kisütését ha a feszültsége eléri az 555 Th szintjét, a Dis tranzisztora végzi, kis ellenállásán keresztül. Így a kondi feszültségének felfutása Th szintig lineáris, visszafutása, pedig igen gyors, a TR szintig. Tekintve, hogy Th szint referenciája a tápfesz 2/3-ad része és a Tr referencia feszültsége a tápfesz 1/3-ad része, a fűrészjel amplitúdója 4V körül van. A PWM frekvenciát, a TP1 ponton lehet ellenőrizni. (De itt csak a C6 kisütése alatti gyors lefutó impulzusokat lehet látni!)

- Magát a PWM jelet az U2b és U4b-ből kialakított komparátor képzi, a fűrészjel pillanatnyi szintjének és az analóg bemeneti jel összehasonlításával.
Az U4b fokozat, belső RS tárja segíti a komparátor biztos átváltását, és terhelhető meghajtást biztosít a Q\ kimenetén keresztül a kapuáramkörök számára. Az IC Q\ kimenetén közel 0/12V-os változó kitöltésű PWM jel van.
A Dis kimeneten, fázisban azonos a jel van, mint a Q\ kimeneten. A különbség, az, hogy a feszültség nagyságát H szint esetén limitáljuk a Z1 zénerrel. így itt 0/5V-os PWM jelet kapunk. (Ennek átlagértékét hasonlítjuk össze a bemeneti analóg jellel.)
Ezt a PWM jelet vezetjük vissza, az U2a fokozatból kialakított különbségképző integrátorra. Az PWM jel integrálását, az R16-C4 végzi. Az U2a IC kimenete addig szabályoz fel-le irányba és vezérli a komparálási küszöböt U1b számára, míg a PWM jel integrált átlagértéke meg nem egyezik az R11-R12 felől érkező bemenő jellel. Így biztosítva van, hogy a PWM jel átlagértéke arányos legyen a bemeneti jellel. (Az U2a IC tulajdonképpen egy szabályozási funkciót is ellát.)

- Ha az alapfeladatot tekintjük, akkor látható, hogy ismernünk kell a bemenőjel polaritását. Ezt a feladatot oldja meg, az U1a áramkörből felépített differenciál komparátor. Ha a bemeneti jel meghaladja a 10V 1%-át, akkor a komparátor átbillen a polaritásnak megfelelőirányba. Azaz, ha a bemeneti jel polaritása plusz, akkor az U1c kimenete magasabb, mint U1d. Ilyenkor az U1a komparátor kimenete (L) alacsony szintű (műveleti erősítő invertáló bemenet szintje a magasabb) Ha a bemeneti jel visszatér nulla értékre, az U1c/d kimenetek feszültsége is nulla lesz. ilyenkor a komparátor kimenete az előző értéken marad (most nulla). Ha fordul a kocka, és a negatív bemeneti jel meghaladja a 10V 1%-át, akkor az U1a komparátor átbillen, és kimenete (H) magas szintű lesz.
Tekintve, hogy a vezérléshez szükség van a ponált komparátor jel negáltjára is (inverzió), inverter gyanánt a fennmaradt U1b erősítő került alkalmazásra.
Tehát plusz analóg bemeneti jel esetén U1a kimenete "L" szintű, U1b kimenete "H" szintű.

- A kimeneti kapuáramköröket a Q2-Q3 tranzisztorok helyettesítik. Ha a PWM jel magas értékű (TP2), akkor áram folyik az R21 és R24 ellenállásokon keresztül, a Z2 és Z3 zéner diódákba. A zéner 4,7V-on határolja, az U4b Q\ felől érkező 0/12V-os jelet. A kimeneti feszültség, így (ami a H-hidmeghajtó felé megy) a dióda 0/5V-os TTL kompatibilis jellé alakítja át.
Természetesen, csak arra a híd bemenetre jut ki a jel, amit az irányvezérlő nem tilt le, Q2-Q3 tranyókon keresztül. Ha a bemeneti analóg jel pozitív értékű, akkor az U1b kimenete magas szinten van. D4 diódán és R19 ellenálláson keresztül, kinyitja a Q2 bázisát. A tranzisztor nyitásba vezérelődik, és Z2 feszültségét alacsony szintre húzva, tiltja az "OutB" jel "H" szintjét, így azt amíg a polaritás nem fordul, "L" szinten tartja. Közben a zöld D4 Led jelzi, hogy az ellenkező kimenet aktív, tehát "hűtési állapot van". A PWM impulzusok, így csak az "OutB" kimenetre tudnak kijutni.
Természetesen, ha a polaritás ellenkező, a működés is az, tehát a PWM jel, csak az "OutB" kimenetre tud kijutni, így "fűtési állapot van".

A PWM jel, 0..100% között változik a bemenő jel nagyságától függően. Az analóg jel és a PWM jel arányát, az R11-R12-ből felépített feszültségosztó és a Z1 dióda könyökfeszültsége fogja meghatározni.
(Ha ez nem lenne megfelelő, akkor az integrált PWM jel nagysága az U2a 2. lába és a GND közé iktatott ellenállással módosítható, mert így a PWM jel integrált átlagérték csökkenne. A terület alatti integrál értékét, a PWM jel amiltudója és kitöltési tényezője határozza meg meg.)

Természetesen az offset és egyéb nemlinearitási hibák miatt, a PWM jel linearitása, csak 1..99% között hihető értékű.
Tekintve, hogy az U4b "Dis" kimenet alacsony szintje esetén a kimeneti feszültség nem nulla, hanem kb. 50..100mV értékű, az U2a szabályzónak ekkora +- "holt zónája" van. (A PWM képzés, csak akkor indul el, mikor az R11-R12 által leosztott feszültség ezt a szintet meghaladja.) Szükség esetén, a holtzóna szélessége P1 potenciométerrel csökkenthető. A gyakorlatban, nem árt, ha a teljes hőfokszabályzókör kis holtzónával rendelkezik, mert az irányváltás megállapításához is kell minimális bemenőjel differencia, és ha a szabályozási eltérés 1% alatt van, nem érdemes a hűtés-fűtés üzemmódot váltogatni. (áramkörökben kialakuló zajok sem fogják oktalanul váltogatni a módot)
Persze ennek gyakorlati "következményei" a teljes rendszer hangolásakor fog kiderülni.

Uhhh... Remélem, ezek után talán világos az áramkör működése. (Ja és nem hazudtam sokat)

üdv! proli007
(#) asi válasza durbints hozzászólására (») Dec 3, 2008
Hát, átalakítani nem igazán lehetséges, és az inverteres megoldás sem igazán járható szerintem. A mai hajszárítók 1-2kW-jára gondolva azt nem hiszem, hogy bírná az aksi + hozzá jön az inverter vesztesége is,( még járó motorral sem).
Megoldás lehet egy 12Vos hajszárító (uti) vásárlása, ezek kisebb teljesítményűek, 100-150Wosak esteleg 200 maximum (az is rúg már egyet az akkun, érdemes inkább járó motorral).

Következő: »»   229 / 253
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem