Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2761 / 3616
(#) pjg válasza jani1987 hozzászólására (») Júl 6, 2017 /
 
JÓ.
(#) Mircsof válasza Skori hozzászólására (») Júl 6, 2017 /
 
Szia!
Csatlakozom a többiekhez én is, miszerint a freemail megbízhatatlan és 80-90% az esély hogy egy-egy levelet az életben nem fogsz megkapni.... Indamail egyenlőre nálam tökéletes már 4 éve.
(#) SzervízMacska válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Egyedül szoktuk tolni a villamost, természetesen a fékek oldását követően...
(#) Petyaa válasza SzervízMacska hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
A kocsiszínbe való beálláskor?
(#) Norberto válasza Skori hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Nekem minimum 6-8 éve kizárólag SMS-ben jön az OTP-től ilyen kód, levélben soha ilyesmi. Se kód, se jelszó, se semmi. Érdekes.
A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2017
(#) sany válasza Norberto hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Nekem is mindig így jön, nekem is volt választási lehetőségem , hogy kapjam meg ezeket.
A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2017
(#) goreny válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Áramszünetkor
(#) Gafly válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 7, 2017 / 1
 
Idézet:
„Egyedül szoktuk tolni a villamost, természetesen a fékek oldását követően...
A kocsiszínbe való beálláskor?”

Áramszünet esetén így tartják fent a szolgáltatást. Olyankor a jegyet meg foggal harapva érvényesítik
(#) nagym6 válasza Gafly hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Én nem tolnám vezetőként. Ott a sok utas. Ösztönzésként sorsolással a nyertes díja, hogy visszafelé is tolhatja. Az a logika nem él az utas részéről, hogy tolás helyett inkább gyalog egyedül megy mert úgy könnyebb.
(#) jani1987 válasza pjg hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Íme egy kis ízelítő.
(#) pjg válasza jani1987 hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Ezt már mutattad.
(#) kameleon2 válasza Mircsof hozzászólására (») Júl 7, 2017 2 /
 
Mert a freemail egyébként Soros György műve! -és ez igaz is, mert a Soros Alapítvány hozta létre.
(#) Petyaa válasza Gafly hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Ha csinos lánykák lyukasztják akkor lehet minden napra egy áramszünet

De ami furább hogy ha egy autó állja a villamos útját, akkor az utazóközönség inkább bent ül és vár, ahelyett hogy 10 ember kipattanna, és odébb tolnák / emelnék.
A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2017
(#) Gafly válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Én már jártam úgy (igaz trolibusszal), hogy egy sarkon parkoló autó miatt nem tudott befordulni a belvárosban a sarkon. Kinyitotta a vezető az ajtót. Páran leszálltunk, arrébb raktuk az autót. Mire becsukta az ajtót, és továbbment (nélkülünk).
(#) Ge Lee válasza pjg hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Nekem is van, de már rég nem használom. A várt email vagy megjön vagy nem, de reklám (nem spam, hanem rendes mail a többi között) az aztán rendesen. Egyszer nem léptem be jó ideig, meg előtte sem nagyon törölgettem, így volt néhány száz olvasatlan üzenetem. A következő belépéskor pedig nem vicc, 2040!
A gmail-lal semmi gondom nincs, amit kell azonnal megkapom, és reklámok sem jönnek, csak az a 2db amit ők mindig odatesznek.
(#) Petyaa válasza Gafly hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Az utazóközönséget kellett buzdítani, vagy maguktól szálltak le?
(#) Firefighter1 hozzászólása Júl 7, 2017 /
 
Sziasztok!

Nem találok egy topicot!
MFS hez csináltak repülőgépműszerfalat, és egy IC vegezte a kapcsolok fordítását usb-re. Igy mint egy usb billentyűzet ismeri fel!
Tud esetleg segiteni valaki?
(#) elektroncso válasza Firefighter1 hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
(#) Firefighter1 válasza elektroncso hozzászólására (») Júl 7, 2017 /
 
Szuper!
Nagyon köszönöm! Ez a cél csak én egy vonat vezetőállását tervezgetem
.... bár még nagyon gyerekcipős az egész!
A program réaze még kérdéses!
(#) elektroncso válasza Firefighter1 hozzászólására (») Júl 8, 2017 /
 
Szívesen.
Amúgy én olyan kapcsolókat, mint a szili vezetőállásában vannak úgy csinálnák (ha nem tudnék szerezni), hogy vennék hagyományos billenőkapcsolókat és a henger alakú karjaira húznák egy darab műanyag hasábot. az egészet letakarnám egy darab fémlemezzel, ahogy a szilin is van. így kb. úgy néznének ki mint az eredetik.
(#) SzervízMacska válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 8, 2017 /
 
Ha például szakasszigetelő alatt sikerül éppen megállni. Szökőévenként. Mert ott mindig áramszünet van. Hat év alatt egyszer sikerült élesben...
(#) goreny válasza SzervízMacska hozzászólására (») Júl 8, 2017 /
 
Ilyenkor mi a "hivatalos" teendő? Mit ír a "szabályzat" (ha van ilyen)?
Laikusként én azt gondolnám, hogy a másik áramszedő ilyenkor még áram alatti szakasz alatt van, ugyan lehúzva, de vezetőállás "cserével" és annak a szedőnek a felengedésével (a másikat lehúzva) ki lehet tolatni a szigetelő alól. Vagy ez az abszolút szabályellenes?
Bár öszintén megmondom, nem tudom, hogy villamosnál melyik az aktív szedő menet közben, az első vagy a hátsó, vagy mindkettő.
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2017
(#) Gafly válasza goreny hozzászólására (») Júl 8, 2017 /
 
Direkt megnéztem azt a járgányt amivel Macsesz mester szokott leginkább járni, pont emiatt a kérdés miatt. Sajnos 1 áramszedője van, a közepén...
Viszont jó német csapágyai
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2017
(#) Gafly válasza goreny hozzászólására (») Júl 8, 2017 /
 
Idézet:
„melyik az aktív szedő menet közben, az első vagy a hátsó, vagy mindkettő.”

Nagyvasúton a menetirány szerinti hátsó, hogy "törés" esetén ne "csapja szét" a többi drága cuccot ott a tetőn...
De nem értek hozzá
(#) Udvari Zsombor hozzászólása Júl 8, 2017 / 2
 
Jövő hétvégén lesz új macskánk, ha addig abbahagyja a szopizást*!
*Ha nem, akkor kicsit később.

IMG_2166B.jpg
    
(#) Petyaa hozzászólása Júl 8, 2017 /
 
Üdv! Tudja esetleg valaki hogy az ilyenfajta üvegnek mennyi lehet a súlya darabonként?
(#) granpa válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 8, 2017 / 1
 
Ezt m2-re, vastagságra mérik. Tehát üveg-fajsúly akármilyen műszaki táblázatból (az a kis drót nem sokat számít, ~10%), méretek, szorzás.
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2017
(#) szamóca válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 8, 2017 / 1
 
3mm-es katedrál üveg esetén.
axbx8kg/m2
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2017
(#) SzervízMacska válasza goreny hozzászólására (») Júl 9, 2017 / 1
 
Minden típusra külön szabály vonatkozik a műszaki paraméterek függvényében. Tehát van-e erősáramú csatolási lehetőség, és ha van, az milyen terhelhetőségű. Például tátránál két kocsi mehet egy szedővel, három kocsi esetén már két szedő kell az üzemszerű közlekedéshez. Ahogy Gabi írta, nekem csak egy áramszedős típusokra van vizsgám, így hiába szaladgálok az egyik vezetőállásból a másikba, nem fogok tudni megmoccanni. Egyébként első, vagy hátsó szedő használata szempontjából általános, hogy szinte az összes vonalon első szedővel kell közlekedni, én csak a 14-es vonalon tudok ettől eltérő szabályozást. Ennek oka elsődlegesen a felsővezetéken lévő érzékelők elhelyezésében keresendő. Tehát a példád szerinti eset iker tátránál jó megoldás lehet. Nálam a rögzítőfék feloldása, majd a villamos kitolása az egyedüli lehetőség...
A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2017
(#) goreny válasza SzervízMacska hozzászólására (») Júl 9, 2017 /
 
Nem unalmas mindig ugyanazon.a vonalon járkálni? Vagy szoktak lenni cserék?
Következő: »»   2761 / 3616
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem