Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Najó hát végülis ő csak a munkáját végezte. Érthető, hogy ebből él, de egy ilyen szakaszok akkoris miért 90 a limit??? Amikor egyébként autópálya
![]()
En mostansag mar nem nyomom annyira (nagyon keveset nyer rajta az ember, de lehet hogy siman csak oregszem)...
Szombaton en meg balra kanyarodtam ketsavos ut, kulon kanyarodosav a lampanal. Ket kulso sav teljesen ures, a balra kanyarodo meg felfestesig teljesen tele (akkor valtott az a lampa zoldre) az egyenesen haladok meg mar regen elmentek. Indexeltem, bealtam a sorba (persze a kocsi feneke meg benne volt egy kicsit a belso savba). Megall mellettem egy mikrobusz letekeri az ablakot es elkezd orditani a vezetoje telitorokbol hogy mi a fa**ert kanyarodok balra. Kesz feludules nem pesten vezetni...
Sziasztok!
(#451018) Dj george jól látja a helyzetet, tényleg a HE függés miatt mondtam ezt, viccől. ![]()
Én sem szoktam taposni neki, de üres, nyílegyenes út, ráadásul előtte 110es sebhatár... Könnyen kísértésbe esik az ember.
Mellesleg hát a Twingó nem kimondottan egy pályagép ![]() ![]()
Vannak helyek és időszakok ahol és amikor lazább lehetne a sebességhatár...szerintem
Idézet: „Kesz feludules nem pesten vezetni...” Vidéken sem mindenhol rózsás a helyzet, nálunk is tele a város idegbeteg nagyemberekkel, akiknek mindig mindent szabad (legalábbis, sosem láttam még, hogy kivette volna őket a rendőr a sorból). Ami nagyon pozitív élmény volt, az a vasárnapi és mai utam Salgótarjánba. Egyrészt óriási fejlődést érzek a városon (12 éve nem jártam arra), másrészt olyan volt vezetni, mintha nyugaton lennék. 50-el mentek az emberek, zebránál megálltak, sehol egy dudaszó, vagy betolakodó autós, senki nem ment át a piroson, meg ilyenek. Hazafelé, a siroki kanyarokban agresszívan rám (lassan belém) álló mikrobusz aztán visszarántott a kemény magyar valóságba... ![]()
Mikor végeztünk ma a munkával, akkor az autónkkal nemtudtunk elindulni, mert olyannyira közel, mondhatnám ránkparkoltak, hogy elildulni csak úgy tudtunk, hogy rükibe, megtolattuk, a wagonert, mert csak a kézifék volt behúzva (az előttünk lévő autónak bevolt már rakva egyesbe a váltoja, ezért azt nem toltuk meg), majd aztán előre hátra menve, és kormányozva, persze közben, 5 perc alatt sikerült kiállni a parkolóhelyről.
![]()
A saját gépemet általában évente kétszer teljesen kipucolom, ebbe beleértve az aranyozott érintkezőket, cstlakozókat, teljes protalanítást.
A ventillátorra lehet feltenni pollenszűrőt, de meg van az a rejtett kockázata ha eltömődik hamar akkor lefogja a ventillátort az turbulenciát generál, és nem hűti a rendszert / merevelemezt, és lefüstöl. Ha meg használod, akkor meg nagy teljesítményű ventillátort használj. Nekem mindezekre nem volt szükségem, mert nagy légszállításúak a ventillátoraim, ezért csak a nagy finomságú por kapaszkodik meg rajta. Érdemes a rendszer merevlemez külön is hűteni, mert itt gyakoriak az I/O műveletek. Nállam ez egy aluminium rackben valósult meg, ami tartalmaz kettődarab ventillátort, mivel ezeke a ventillátorok elégtelen levegőszállításúak, és ráadásul hangosak is, ezét egy MagLev ventillátorrokkal helyettesítettem. Ezek a entillátorok halkabbak, és a surlódási ellenállásuk is kisebb, mint a csapágyasé, és nagyon nagy a levegőszállítása. A merevlemezt 28-29C -on trajta, ritkán 31C -ot is eléri. A többi merevlemezt, egy AMD CPU hűtővel oldottammeg, aminek a levegőszállítása akkora, hogy a két merevlemezt simán 30C fok alatt tudja tartani. Ezenfelül a rendszerhűtés is van, nem is egy darab. Gyárilag még a FSB terminálon, és a chipseten sem volt hűtés, most már van. A MagLev motorok ötször drágáábbak mint standard társaik, viszont nagy előnye a nagy levegőszállítása, a lehető leghalkabb, kicsi surlódási ellenállás. A kedvedért mellékeltem két képet, az átalakított plexházamról, a lehető legjobb hűtés érdekében. Egy helye nsem kellett belevágni, csak felcseréltem négy oldalt, és a tápegység rögtön alul kötött ki. ![]()
Egyébként hasonló a helyzet Budaörsön is. Ott is nyugalom és béke szigete van... talán nem véletlen az egyik leggazdagabb és legjobban karbantartott város, tele van normális emberekkel...
No, kipróbálom a Windows 7-et... Feltelepítem, majd jövök, ha tudok!
![]()
Aki szokott programozni annak mutatok egy képet, bár aki nem szokott, szerintem annak is érdekes lehet.
A lényeg az hogy csinálni kell programozás órára egy nyilvántartó programot, ami fájlba írja ki az adatokat. No én valamit elírtam és egy végtelen ciklus jött létre. Az eredmény: egy 4GB-os fájl ![]() Csak néztem, hogy miért "tölt" ennyire a winyó. Aztán leállítottam a woweexec.exe-t (vagy valami hasonlót...) és le is állt. (A kerek 4GB-os méret a fájlrendszer sajátossága miatt van (ha jól tudom), többet nem enged az XP.) ![]()
Enged, de csak NTFS fájlrendszerre :yes:
Igen, én is úgy tudom hogy FAT32-nél van ilyen, de nekem NTFS-be van....
![]() Na mindegy, ilyen ez az informatika ![]()
De enged többet is az XP.
Viszont a hibaüzenetedet figyelve tudom, hogy van a Notepad-nak egy felső határa ami felett nem enged menteni. Tehát hiába másolsz bele, nem engedi lementeni vagy szerkeszteni a sok adat miatt...
Notepaddal csak beolvastam volna... Írni Pascalból írtam bele...
Ezt megjegyzem - ha egyszer ott kínálnak állást szolgálati lakással, előnnyel indul a hely miatt
![]()
Még mindig érdekelne.
Ha valaki már regisztrált tag a sztradanet.hu-n, küldjön már kódot legyen szíves...
Csövi. Ma délelőtt sikeres kresz elméleti vizsgát tettem. 7 perc alatt befejeztem, két pont veszteséggel
![]()
Gratulálok
![]() ![]()
Köszi.Dehogy is, nem sürgős. Majd akkor lesz ha már meglesz a másik hangszóró is
![]()
Szép estét mindenkinek!
Ez egy kérdés lenne, azokhoz aki(k) már hegesztettek dinamóval.. Mától ezt a tábort ÉN IS gazdagítom ![]() Kimondhatatlanul jó, könnyű vele a hegesztés.. Holnapra hála istennek (és a mesternek hogy vállalja a maszekot) van egy rakat hegeszteni való, alig várom már (talán szakmai ártalom lehet?). A kérdés az lenne hogy: A dinamó indításánál miért kell először csillagba kapcsolni majd megvárni míg felforog majd át tenni deltába, és mehet a hegesztés? Üdv! Idézet: Én is "hegesztettem" már dinamóval, csak az az autóé volt. Gondolom kitalálod, hogy nem kellett volna. „Mától ezt a tábort ÉN IS gazdagítom” ![]() ![]() A csillag-delta indítás a ba*zi nagy, leterhelt motoroknál szükséges, hogy ne vegyenek fel akkora áramot. Ergo "könnyebben" indulnak. Ja igen. Mindenkinek szép estét! ![]()
Ez jó.. autóba hegeszteni
![]() Ez lényegében egy bazi nagy 3 fázisú motor.. Ha jól emlékszem 30KW felett van.. honlap megnézem ![]() De delta kapcsolásban miért nem vesz fel nagy áramot? ![]()
Jó estét mindenkinek!
Ezt a tábort megerősítem, én egy 230/24V -os 2500VA -es szigetelt tarnszformátorral játszottam el ugyanezt véltelenül többször is! ![]() Az iskolában az egyfázisú dugalja áramorlátai alacsonayk voltak, ezért a háromfázisú dugalj, egyikén próbáltam ki, miközben rövisre zártam egy törött blankoló fogóval a szekundert, többször is. A fogót, a végén nemtudtam sokáig a kezemben tartani mert forró volt, és teljesen elolvadt a blankoló része. Atrafó semmit sem érzett meg, semmi baja nincsen, nem hiába, anyagból készült. ![]()
Szóval hőkezeled a suliban a szerszámokat?
Ez dicséretes ![]()
Csatoltam egy fényképet, a nagy hőkezeléses eljárásomról. Sajnos egy két video alulfokuszált, lett, mer csak a digitális zoom működik, ilyenkor sajnos.
Akkor jóéjszakát, mára már megyek, mert nem bííírok a forrasztópákámmal. Mindig beugja magát és forrasztani akar.
![]() ![]()
Sziasztok!
Csapja meg a krokodil! Nagy vihar volt erre, ezért szépen kihúzgáltam mindent, biztos ami biztos. Miután elvonult a vihar a routerem tápja nem akart működi(a fene). :no: Még szerencse, hogy mostanában szert tettem pár ipari tápra, és cél szentesíti az eszközt címen alkottam. Nem egy életbiztosítás, de legalább működik(itt vagyok). Majd belerakom egy kartondobozba! ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |