Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   560 / 3615
(#) burgdavid válasza burgdavid hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Najó hát végülis ő csak a munkáját végezte. Érthető, hogy ebből él, de egy ilyen szakaszok akkoris miért 90 a limit??? Amikor egyébként autópálya
(#) Gafly válasza burgdavid hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
En mostansag mar nem nyomom annyira (nagyon keveset nyer rajta az ember, de lehet hogy siman csak oregszem)...
Szombaton en meg balra kanyarodtam ketsavos ut, kulon kanyarodosav a lampanal. Ket kulso sav teljesen ures, a balra kanyarodo meg felfestesig teljesen tele (akkor valtott az a lampa zoldre) az egyenesen haladok meg mar regen elmentek. Indexeltem, bealtam a sorba (persze a kocsi feneke meg benne volt egy kicsit a belso savba). Megall mellettem egy mikrobusz letekeri az ablakot es elkezd orditani a vezetoje telitorokbol hogy mi a fa**ert kanyarodok balra. Kesz feludules nem pesten vezetni...
(#) _ampervadasz_ válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Sziasztok!

(#451018) Dj george jól látja a helyzetet, tényleg a HE függés miatt mondtam ezt, viccől.
(#) burgdavid válasza Gafly hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Én sem szoktam taposni neki, de üres, nyílegyenes út, ráadásul előtte 110es sebhatár... Könnyen kísértésbe esik az ember.
Mellesleg hát a Twingó nem kimondottan egy pályagép Ésszel kell menni vele
(#) tiggersoft válasza burgdavid hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Vannak helyek és időszakok ahol és amikor lazább lehetne a sebességhatár...szerintem
(#) kobold válasza Gafly hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Idézet:
„Kesz feludules nem pesten vezetni...”

Vidéken sem mindenhol rózsás a helyzet, nálunk is tele a város idegbeteg nagyemberekkel, akiknek mindig mindent szabad (legalábbis, sosem láttam még, hogy kivette volna őket a rendőr a sorból).
Ami nagyon pozitív élmény volt, az a vasárnapi és mai utam Salgótarjánba. Egyrészt óriási fejlődést érzek a városon (12 éve nem jártam arra), másrészt olyan volt vezetni, mintha nyugaton lennék. 50-el mentek az emberek, zebránál megálltak, sehol egy dudaszó, vagy betolakodó autós, senki nem ment át a piroson, meg ilyenek.
Hazafelé, a siroki kanyarokban agresszívan rám (lassan belém) álló mikrobusz aztán visszarántott a kemény magyar valóságba...
(#) _ampervadasz_ válasza kobold hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Mikor végeztünk ma a munkával, akkor az autónkkal nemtudtunk elindulni, mert olyannyira közel, mondhatnám ránkparkoltak, hogy elildulni csak úgy tudtunk, hogy rükibe, megtolattuk, a wagonert, mert csak a kézifék volt behúzva (az előttünk lévő autónak bevolt már rakva egyesbe a váltoja, ezért azt nem toltuk meg), majd aztán előre hátra menve, és kormányozva, persze közben, 5 perc alatt sikerült kiállni a parkolóhelyről.
(#) _ampervadasz_ válasza Norberto hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
A saját gépemet általában évente kétszer teljesen kipucolom, ebbe beleértve az aranyozott érintkezőket, cstlakozókat, teljes protalanítást.

A ventillátorra lehet feltenni pollenszűrőt, de meg van az a rejtett kockázata ha eltömődik hamar akkor lefogja a ventillátort az turbulenciát generál, és nem hűti a rendszert / merevelemezt, és lefüstöl. Ha meg használod, akkor meg nagy teljesítményű ventillátort használj. Nekem mindezekre nem volt szükségem, mert nagy légszállításúak a ventillátoraim, ezért csak a nagy finomságú por kapaszkodik meg rajta. Érdemes a rendszer merevlemez külön is hűteni, mert itt gyakoriak az I/O műveletek. Nállam ez egy aluminium rackben valósult meg, ami tartalmaz kettődarab ventillátort, mivel ezeke a ventillátorok elégtelen levegőszállításúak, és ráadásul hangosak is, ezét egy MagLev ventillátorrokkal helyettesítettem. Ezek a entillátorok halkabbak, és a surlódási ellenállásuk is kisebb, mint a csapágyasé, és nagyon nagy a levegőszállítása. A merevlemezt 28-29C -on trajta, ritkán 31C -ot is eléri. A többi merevlemezt, egy AMD CPU hűtővel oldottammeg, aminek a levegőszállítása akkora, hogy a két merevlemezt simán 30C fok alatt tudja tartani. Ezenfelül a rendszerhűtés is van, nem is egy darab. Gyárilag még a FSB terminálon, és a chipseten sem volt hűtés, most már van.

A MagLev motorok ötször drágáábbak mint standard társaik, viszont nagy előnye a nagy levegőszállítása, a lehető leghalkabb, kicsi surlódási ellenállás.

A kedvedért mellékeltem két képet, az átalakított plexházamról, a lehető legjobb hűtés érdekében. Egy helye nsem kellett belevágni, csak felcseréltem négy oldalt, és a tápegység rögtön alul kötött ki.
(#) Norberto válasza kobold hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Egyébként hasonló a helyzet Budaörsön is. Ott is nyugalom és béke szigete van... talán nem véletlen az egyik leggazdagabb és legjobban karbantartott város, tele van normális emberekkel...
(#) zolee1209 hozzászólása Jún 9, 2009 /
 
No, kipróbálom a Windows 7-et... Feltelepítem, majd jövök, ha tudok!
(#) zenetom hozzászólása Jún 9, 2009 /
 
Aki szokott programozni annak mutatok egy képet, bár aki nem szokott, szerintem annak is érdekes lehet.
A lényeg az hogy csinálni kell programozás órára egy nyilvántartó programot, ami fájlba írja ki az adatokat. No én valamit elírtam és egy végtelen ciklus jött létre. Az eredmény: egy 4GB-os fájl
Csak néztem, hogy miért "tölt" ennyire a winyó. Aztán leállítottam a woweexec.exe-t (vagy valami hasonlót...) és le is állt. (A kerek 4GB-os méret a fájlrendszer sajátossága miatt van (ha jól tudom), többet nem enged az XP.)
(#) Norberto válasza zenetom hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Enged, de csak NTFS fájlrendszerre :yes:
(#) zenetom válasza Norberto hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Igen, én is úgy tudom hogy FAT32-nél van ilyen, de nekem NTFS-be van....
Na mindegy, ilyen ez az informatika
(#) valve válasza zenetom hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
De enged többet is az XP.
Viszont a hibaüzenetedet figyelve tudom, hogy van a Notepad-nak egy felső határa ami felett nem enged menteni. Tehát hiába másolsz bele, nem engedi lementeni vagy szerkeszteni a sok adat miatt...
(#) zenetom válasza valve hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Notepaddal csak beolvastam volna... Írni Pascalból írtam bele...
(#) kobold válasza Norberto hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 
Ezt megjegyzem - ha egyszer ott kínálnak állást szolgálati lakással, előnnyel indul a hely miatt
(#) Norberto válasza kobold hozzászólására (») Jún 9, 2009 /
 


Sosem lehet tudni...
(#) deguss hozzászólása Jún 10, 2009 /
 
Még mindig érdekelne.

Ha valaki már regisztrált tag a sztradanet.hu-n, küldjön már kódot legyen szíves...
(#) wifiman hozzászólása Jún 10, 2009 /
 
Csövi. Ma délelőtt sikeres kresz elméleti vizsgát tettem. 7 perc alatt befejeztem, két pont veszteséggel
(#) burgdavid válasza wifiman hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Gratulálok Mostmár akkor mehetsz babázni, meg a rutinpályára
(#) wifiman válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Köszi.Dehogy is, nem sürgős. Majd akkor lesz ha már meglesz a másik hangszóró is
(#) zoly15 hozzászólása Jún 10, 2009 /
 
Szép estét mindenkinek!
Ez egy kérdés lenne, azokhoz aki(k) már hegesztettek dinamóval..
Mától ezt a tábort ÉN IS gazdagítom
Kimondhatatlanul jó, könnyű vele a hegesztés..
Holnapra hála istennek (és a mesternek hogy vállalja a maszekot) van egy rakat hegeszteni való, alig várom már (talán szakmai ártalom lehet?).
A kérdés az lenne hogy: A dinamó indításánál miért kell először csillagba kapcsolni majd megvárni míg felforog majd át tenni deltába, és mehet a hegesztés?

Üdv!
(#) Action2K válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Idézet:
„Mától ezt a tábort ÉN IS gazdagítom”
Én is "hegesztettem" már dinamóval, csak az az autóé volt. Gondolom kitalálod, hogy nem kellett volna. Csak hát az a fránya villáskulcs vezeti az áramot.
A csillag-delta indítás a ba*zi nagy, leterhelt motoroknál szükséges, hogy ne vegyenek fel akkora áramot. Ergo "könnyebben" indulnak.

Ja igen. Mindenkinek szép estét!
(#) zoly15 válasza Action2K hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Ez jó.. autóba hegeszteni
Ez lényegében egy bazi nagy 3 fázisú motor..
Ha jól emlékszem 30KW felett van.. honlap megnézem
De delta kapcsolásban miért nem vesz fel nagy áramot?
(#) zoly15 válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Bővebben: Link
Ez tényleg igaz!
Ilyenről sem tudtam eddig
(#) _ampervadasz_ válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Jó estét mindenkinek!

Ezt a tábort megerősítem, én egy 230/24V -os 2500VA -es szigetelt tarnszformátorral játszottam el ugyanezt véltelenül többször is!
Az iskolában az egyfázisú dugalja áramorlátai alacsonayk voltak, ezért a háromfázisú dugalj, egyikén próbáltam ki, miközben rövisre zártam egy törött blankoló fogóval a szekundert, többször is. A fogót, a végén nemtudtam sokáig a kezemben tartani mert forró volt, és teljesen elolvadt a blankoló része. Atrafó semmit sem érzett meg, semmi baja nincsen, nem hiába, anyagból készült.

DSC01867.JPG
    
(#) zoly15 válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Szóval hőkezeled a suliban a szerszámokat?
Ez dicséretes
(#) _ampervadasz_ válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 10, 2009 /
 
Csatoltam egy fényképet, a nagy hőkezeléses eljárásomról. Sajnos egy két video alulfokuszált, lett, mer csak a digitális zoom működik, ilyenkor sajnos.
(#) _ampervadasz_ hozzászólása Jún 10, 2009 /
 
Akkor jóéjszakát, mára már megyek, mert nem bííírok a forrasztópákámmal. Mindig beugja magát és forrasztani akar. .
(#) lapose hozzászólása Jún 10, 2009 /
 
Sziasztok!

Csapja meg a krokodil!
Nagy vihar volt erre, ezért szépen kihúzgáltam mindent, biztos ami biztos.
Miután elvonult a vihar a routerem tápja nem akart működi(a fene). :no:
Még szerencse, hogy mostanában szert tettem pár ipari tápra, és cél szentesíti az eszközt címen alkottam.
Nem egy életbiztosítás, de legalább működik(itt vagyok).
Majd belerakom egy kartondobozba!

P6100027.JPG
    
Következő: »»   560 / 3615
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem