Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott hasonló hibával. Adott egy 2003-as Z14XE motorkódú G Astra, amivel a következő problémám akadt. Nemrégiben a műszerfalon megjelent a motorvezérlő rendszer, elindulásgátló hiba. Kezdetben nem vettem észre folyamatos teljesítménycsökkenés, csak néha 3 hengerezett, mindegy volt, hogy hidegen vagy melegen. Azóta történt egy trafósor csere, gyertya csere, EGR, folytószelepház kitakarítás, de a hibát ez sem oldotta meg. Ezt követően is véletlenszerűen megjelenik a műszerfalon a hiba. Amikor nem adja ki, tökéletesen megy az autó szépen jár a motor, érezni a nyomatékot, viszont ha előjön a hiba teljesen erőtlenné válik (3800-4000-es fordulat fölé alig megy az autó. A hiba ki lett olvasva, ha jól tudom - hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483. Produkálhat-e ez ilyen jelenséget? Volt esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Mit érdemes megnézni? Előre is köszönöm!
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 98-as X14XE f astrán egyik pillanatról elment a teljes világítás, köd fényszóró, műszerfal világítás. A gyújtás ráadásnál a visszajelző lámpák működnek, irányjelző tolató lámpa működnek. Valaki tud valami ötletet mi lehet a baj? A biztosítékok jók. Segítséget előre is köszönöm.
Elöl a motortérben is van(ha jól rémlik) egy biztosítékdoboz.Ott minden rendben van?
Szia!
Esetleg világítás kapcsoló?
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni.Van egy 2006 os 1.4 benzines opel astra h kombim.Olyan hibám van ,hogy néha mikor megyek vele megjelenik a műszerfalon a sárga villáskulcs autóval.(elindulásgátló hiba) de ezt nem mindíg fordul elő.Ilyenkor a teljesítmény is csökken.Alig van erő az autóban.Amikor nem világít akkor rendesen megy.Volt már valakinek ilyen? esetleg mi lehet a hiba? nemrég volt gyertya,vezérműlánc cserém.köszönöm
Az nem az indításgátló lesz, hanem motor hiba jelző lámpa.
Addig míg világít a lámpa, le ne állítsd az autót, és diagnosztikai műszerrel ki kell olvasni a hibát belőle!
A világításkapcsoló egyik lába, és az aljzata is megégett, jellemzően a 30-as kivezetés.
Mindez pedig azért, mert ha hátulról nem nyúl be az ember, hogy megfogja a stekkert, miközben a kapcsolót dugja be, nem csúszik teljesen össze a sarus csatlakozó...
Nem kell benyúlni, fixen be van pattintva az aljzat. Elég hitványak azok az érintkezők az aljzatban, a rossz kontaktus miatt elkezd melegedni, aztán ez a vége. Mivel a 30-ason megy a legnagyobb áram, az szokta megadni magát.
Oké hogy be van pattintva, de ha nem nyúlsz mögé nem tudod teljesen összedugni, mert hátrafelé kitolódik a helyéről a stekker
Sziasztok!
Olyan gondom van a jó kis Opel Agilámmal,hogy a sebességmérő mutatója gondol egyet és elkezd össze-vissza mutatni mindent. Tehát elég jól ingadozik. A hiba nem állandó jellegű. Van,hogy 30-50km-t elmegy minden gond nélkül, de van olyan,hogy 5km után már csinálja a feszkót. "Döcögős" úton csinálja jobban. Merre keressem a hibát? Km óra kontakt hiba? Sebességmérő jeladó a váltóban? ABS nincs a kocsiban.
Most én nem tudom - így igazából nem is igazán akarok ebben annyira nagyon okoskodni -
de mintha az autók sebességmérője - de általában és többnyire mindig - bowdenes lenne. Lehetséges, hogy csak néhány cseppecske műszerolaj kellene a váltótól felfutó bowden-házba ... A hozzászólás módosítva: Nov 6, 2017
Ez a mindig már 20 éve se állta meg a helyét.
Lehetséges!
Azért is írtam ide azt, hogy én nem tudom pontosan! (és mert nem vagyok autószerelő!) Lehet, hogy az ABS-sel szerelt autókban már többnyire a kerékcsapágy-jeladóktól jön fel az a feldolgozható és kijelezhető integrált elektronikus sebességjel. Nem igazán téma, így én sem vitaindítónak szántam. Nekem az eddigi autóimon mindig bowdenes volt a megoldás, a mostaninál meg még SOHA utána sem néztem! Csupán annyit tudok, hogy ABS az van benne.
Üdv Uraim! Keresem X16XEL Astra G típusú gépjárműnek az üzemanyagszintjelző vezetékét, illetve sebességjeladó vezetéket, a műszerfal/műszeregység környékéről. Milyen színű a vezeték, valaki megtudja mondani? Illetve van egy 32 pólusú csatlakozóm, ebbe benne van az üzemanyagszint és a sebességjeladó vezetéke? Találtam leírást de többet is, és ellentmondanak egymásnak.
Sziasztok!
Opel Astra H-nál tudja valaki,hogy a műszerfal alatt megtalálható-e a duda vezetéke,és hogy milyen színű?Szeretném külön kapcsolóra kötni a dudát,mert a kormánykapcsolóról nem működik.A kormányt nem akarnám szétszedni,ott van valami cim-modul,szerintem annál van a baj.Még annyit kérdeznék,hogy ennél a típusnál ki van-e relézve a duda,és hogy a kapcsoló pozitívot vagy negatívot kapcsol-e? A válazokat előre is köszönöm!
Autóknál a duda általában (de nem biztosan) a pozitívra van kötve, és csak dudáláskor kapja meg a testet (negatívot). Legalábbis az eddigi kocsijaimnál az volt a megoldás.
Relézni egyébként nem szokás, bár mégis elképzelhető, különösen olyankor, ha több duda van beépítve. Én a hőkapcsoló után tettem be mindig relét, mert a nagy ventilátor indulóárama rendszeresen beégette a hőkapcsoló patron szegmenseit, s az állandó csere nem éppen olcsó mulatság.
Astra H 1.7 2008 Z 17DTH Fütés nem mükődik!
Fütés nem müködik .,Meleg-Hideg szabályzás!!!! légterelö állitás szintén nem müködik .,(H.ablakfütés szintén nem müködik).,fütömotor viszont minden fokozatban müködik.,Klima sem müködik .,de ez most harmadrangú probléma, Motortéri és csomagéri elektronikában biztositékok, relék 100% hogy jók., Diagnosztika (Opcom és Autocom) nem kommunikál a Klimával és a csomagtéri biztosit táblával sem..,bár ez a egyszerúbb kiviteĺü : csak relékből és biztositékokból áll! Klimavezérlö panelon a +Gyujtás biztos hiányzik..,látszolag egy fix test is.., már amennyiben egy tiszta barna szinü vezetéket gondolunk negativnak., Tudna valaki a kezelöpanel bekötėséröl., egy Pin szám ės kàbelszin megadásával segiteni??? A tápfeszúltség kábelok megadása mindenképp nagyon kellene.., Köszõnök minden segitőkész hozzászolást.
Azt már észrevettem, hogy az Opelekben a + pólust sárga színű, a - pólust barna, vagy fekete huzallal alkalmazzák.
Ahol persze sok kábel van, ott jönnek a mindenféle cifrázások. Például sárga-piros csíkozás - fekete-sárga csíkozás - meg hasonló ilyenek. És van persze a szürke ... azt sose tudtam, mit jelöl?
Abszolult garancia nélkül..,Csak hozzávetőlegesen..., Kormánykapcsoló alatt semmiképp se keresd..,inkább a motortéri elektronikában , az UEC-ben.,(ez kivülről csak egy relé és biztitáblának néz ki ...de messze nem csak az!!! ).,abban van a kürt reléje..,CIM kormánymodullal CAN LS-en kommunikál az UEC..,Kürtreléből kellene "kiindulnod" ha egy utólagos nyomogombot akarsz valahol felszerelni...,
Astra 2008. 1.7dci 17 DTh.,UEC ,motortéri modul csere.
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni..,mivel aktuális lesz egy ilyen UEC cseréje..,mikre kellene ügyelni-miket figyelembe venni ha : 1.Vadonatuj ,szüz UEC lenne cserélve? Csere után már inditható is az autó? 2.Hasonló évjáratu.,felszereltségü autóból származó használt UEC lenne cserélve? 3.Opcomon kivül ., legalább több funkció konfigurálásához szükséges a Biztonsági Kód ismerete? Köszönök minden segitséget! Idézet: „Olvastam egy oldalon, hogy gyakran előfordul a fojtószelep csatlakozójának kilazulása vagy az abban lévő érintkezők kontakthibája. Esetleg ellenőrizd, hogy jól rá van-e pattintva a csatlakozó, esetleg nincs-e kilazulva. Nekem az egyik patent nem volt rendesen rajta, amióta visszanyomtam rendesen és töröltem a hibakódot, azóta nem jött vissza a hibakód.” Megnyomkodtam, nem volt kilazulva, de gumis érzéssel visszarugózott. Indítás után azonnal világított a hibajelző lámpa (bár nem olvastam hibakódot, de szinte biztos hogy P1526). Újraindítással megszűnt a hiba. Sajnos még nem volt lehetőségem, de megpróbálom kitisztítani a csatlakozó érintkezőit. Simán lehúzható vagy valamit be kell nyomni? Nem szeretném eltörni. A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2017
Szia!
Mi az az UEC?
Sziasztok!
Van egy 2007-es 1.3-as dízel Opel Corsam. Kiderült, hogy nem jó a féke és most úgy néz ki, hogy az abs kocka a hibás. Drága lehet a felújítása?? Egyébként olyat csinált a kocsi, hogy a jobb kereke hirtelen fog míg a bal szinte alig és szépen lassan kezdi utolérni a másikat, viszont emiatt kicsúszik a kocsi fara balra. köszi
Szia! Motorvezérlő elektronika (ECU) hibád van valószínűleg. Opel betegség, ennek megfelelően szerencsédre vannak szakosodott műhelyek akik meg tudják oldani. Gyári csere gazdasági TC (250-350 k huf), de meg lehet oldani olcsóbban is, nálam is így történt (50k huf). Interneten keress rá (ha sima autószerelőhöz mész a leírtak alapján még a lambda szondát is ki fogják cserélni, teljesen feleslegesen).
Remélem segítettem.
Nem emlékszem pontosan, hogy jön le a csati, megnézem majd neked.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |