Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » RC autó akksi
Témaindító: peti16biro, idő: Szept 18, 2010
Témakörök:
vártam vele és még minid tartja a 16v-ot, ahogy beleraktam a kocsiba, 1 kicsit járattam majd megint mértem az eredmény: a fesz lement 10v alá(szerintem azért,mert az akksik eléggé le vannak srtapálva) de ettől függetlenül minden más tökéletes.
Hűha ezt nem igazán értem 16,5 volt a kapocsfesz az akukon.
Hát ha viszont nem melegednek akkor majdcsak jó lesz. De ha merült utána meg már csak 10v a fesz az meg már kevés. Ezek az öreg akkuk? Mert ha azok akkor nem csodálkozok a 16,5v-on
itt 1 videó a helenségről.
nem melegednek egy kicsit sem, kb 4-5 éves akkuk de nagyon keveset voltak használva és sokat álltak. pont ezért akarom lecserélni, lecserélni nagyobbra.
Hát igen már a kapocsfeszültségen látszik hogy nem fiatalok.
Az új aksiknál majd mérd a feszt és 12Vos álásba szerintem jónak kell lennie a dolognak ha azok is ilyen fajta akuk lesznek akkor azok elviselik a 15V-ot.
Látom a videón a voltmérő egy kis akkuj jelet jelez ugye?
na ez azt jelenti hogy gyenge benne az akku vagy elem! Szerintem 6V-os álásba 10V-nál többet ne szabadna mérned! Cseréld ki a voltmérőbe az elemet és ugyanúgy mérd meg! Szerintem meg fogsz lepődni!
új elemmeml a műszerben, az aksi 11.5v,a töltő 6v-os állásban 14.5v,az aksi a töltőn 14v.szerintem ez így jó lessz,szerinted?
14,5-15V közé még elmehet a fesz.De tovább egy tapottat se!!
A legjobb a 14,5V
14.4v megvan, már csak az új akkuk vannak hátra.
köszi a segítséget!!! meg még az antennás dologra térjünk vissza.
Ott is lehet az elem a gyenge az autóban és a távirányítóban is.
Ha kicseréled meglátod javul e a hatókör,de szerintem javulni fog.
kipróbáltam a távirányítóba tettem új elemet a kocsiba meg frissen töltött aksi és így is csak egy pár méter a hatótáv.
Huh na ennek utána kell néznem mert hirtelen nem tudok mit mondani de mindjár utánanézek a saját autóimnál
Áramgenerátorral kellene azt az akkut tölteni, így semmi értelme az egésznek. A rádióm akkuja bőven 15 évesen is jól teljesített még a gyári töltőjével töltve, és persze nem fél üra töltés után. Itt a kapcsolásokba is van sok jó akktölő, válassz egyet.
Ahogy én látom nem igazán van otthon az ilyen témákban és nem biztos hogy meg tudná építeni.
Igazad van hogy az lenne a legjobb hogy egy komplett kapcsolás de ha azt nézzül hogy a trafója 12V-os álásbam kapocsfeszként lead mondjuk 15V-ot de ha erre rákapcsolja az akkupakkot az 14-15V között lesz maximum. Meg ha egy spéci töltőt akar akkor annak nem elég a 12V-os dugasztáp
Én is rosszként kaptam a gyári töltőt anno, 28 V os trafóm volt azt tettem bele. Bár ezt nem neked írom: a NiCd akkut árammal töltjük és nem feszültséggel, azt hiszem sok kapcsolás van az oldalon ami kielégítené az elvárásokat, nem is kell más hozzá mint egy LM317 és pár ellenállás, egy maximum 30 V os táp és kész is. Én anno időzítő elektronikát tettem hozzá külön dobozba gyári időzítőrelét, egy dugaljal ellátva.
heló!
az a kérdés h miért nem jó az akkupakkot 14.5 v-tal tölteni? tegnap este rákerestem valahol a neten és a leírás szerint 1000mAh-ás töltővel elég 4-5 órát tölteni. így is tettem, az akku szépen felvette az áramot, csak hamar lemerült.ezért is (szeretnék egy új akkupakkot)
megint kipróbáltam (az akksit egy éjszakán át töltöttem)
és így sem megy.(max 5 métert) Kérlek segíts!!!
Gondlom, ebben az akkupakkban már van néhány zárlatos cella. Ha feltöltés után használod, és már nem viszi a motort, mérj kapocsfeszültséget, és meglátod.
A megoldás, új akkupakk.
heló!
köszi. a töltés után megy még a kocsi kb 5-10 percet,és ez nagyon zavaró,mert töltöd egy fél napot és csak egy pár percig megy.ezért is kap új és erősebb akkupakkot.
az a helyzet h nem lett jobb semmivel a hatótáv,pedig új elem +egy fél napon át töltött akku
Nem ejtetted el véletlen a távirányítót ? És esetleg nem tört e ki az antenna csatlakozó a nyákbol?
leejteni leejtettem egy párszor, de a nyákon miden stabilan áll a helyén.
de még megnézem az autó nyáklapját is.
az autó nyáklapján is minden stabilan áll.
Bocsesz.
Átnéztem mindent megint, és minden a helyén,de mégsem megy a kocsi csak 4-5 métert.
Mostmár nem értem az egészet, itt valami nagyobb baj lessz mint a nem megfelelő áramellátás.Esetleg teljes elektronika csere? Ez kb mennyi lehet?
Nem kell az egészet cserélni szerintem .
Elég sokminden lehet az oka. Egyenlőre azt mondom hogy ne csinálj vele semmit hanem cseréld ki benne az akkukat másikokra amik jók mert lehet hogy van olyan akku ami zárlatos és azmiatt amikor elindul a motor leesik a feszültség és az lehet az oka. ha így se jó akkor majd lehet cserélgetni a cuccokat benne. Az a lényeg hogy jó akukkal feltöltve próbáld majd meg ja és a távirányítóba is jó elem legyen!! Ha így se lesz jó akkor valószinű a távirányítóba lesz a hiba de először próbáld ki jó akukkal!
A következő lenne a kérdésem : van hozzá 2db akkupakkom, az egyik kb másfél éves a másik még sokkal fiatalabb, másfél éves akku lehet már zárlatos?
A távirányító az nem lehet rossz, mert az egyik haveromnak ugyanannyi MHz-s a távirányítója mint az enyém, és azzal is csak pár méter a hatótáv, pedig az biztosan jó,mert neki hibátlanul működik a saját kocsijával.Az én távirányítómmal is simán megy az ő kocsija,bár nem olyan messzire mint az övével.
Bocsi h még így utána kérdezek.
9.6v-os akkunál mennyinek kell lennie a kapocsfeszültségnek? Bár az eredeti töltőjével töltöm,de azért meg szeretném mérni.
10V-10,8V körül kellene lenni az akutol is függ, hogy milyen öreg mennyire van feltöltve.
Amikor a távirányítóval elindítom a motort szépen tartja a fordulatot,a szervót is tartja,addig amíg el nem megyek távolabbra,ekkor a szervó és a motor is elkezd szaggatni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |