Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
A vezérműszíjat, ha nem értesz hozzá, inkább ne piszkáld, mert sokba fájhat, ha rosszul rakod össze. Egyébként a netről letölthető a szervizkönyv (google a barátod), abban benne van. Ha esetleg van szerelő ismerősöd, akkor elsőre megcsinálhatjátok együtt, utána Neked is menni fog.
Sziasztok!
Van egy 1996 -os évjáratú Suzuki Sedan gépkocsink. A probléma vele, hogy nincs benne fűtés, illetve nagyon lassan fűti be a kocsi belső terét, még akkor is ha a ventilátor maximum fokozatba van kapcsolva. Ezelőtt már pár km megtétele után lehetett érezni a fűtést a kocsiban. Sajnos a víz hőmérsékletét mutató műszer , nem mutatja a vízhőfokot. Csak akkor, ha hosszabb útra megyünk vele, városi forgalomban nem. A motorhűtővíz tartálya teljesen feltöltve, nem folyik ki belőle a hűtővíz. Gondolom, hogy a rendszer nem lehet lyukas. Ez lehet elektronika probléma? Illetve mit kellene először megnézem, hogy kiderítsem a probléma okát? A válaszokat előre is köszönöm!
Nyitva maradt a termosztát. Cseréld ki és jó lesz.
Rendben.
![]() De pontosan hol találom meg ezt az alkatrészt? Nehéz kicserélni?
Nem nehéz, kis ügyességgel menni fog. Itt találod.
Köszönöm a segítséget! Azt hiszem marad a szerelő, mert még én tönkre tennék valamit. Ha forrasztani kellene azt bevállalnám.
![]()
Nem kell félni tőle, nem egy agysebészeti beavatkozás. Mindenki úgy kezdi, hogy először csinálja.
![]() ![]()
Sziasztok!
Anyám suzukijába 1.3 swift GLX vett egy hőmérős órát, csináltam neki háttér világítást is. Honnan tudnák neki olyan villanyt levenni, hogy a lámpák kapcsolásakor kapjon villanyt? Biztosítékoknál, vagy a kormány burkolatot ha leveszem??
Az mindegy. Olyan biztosíték minden autón van.
![]()
Köszi! Majd holnap meglesem 94 es! Esetleg ha tudja valaki irja meg melyik biztosíték az, hogy ne kelljen keresgélnem! Köszönöm!
Szia!
Az igaz, de a biztosítékok fix 12V-on vannak a kapcsoló testet kapcsol, a biztosítékról nem kap információt, hogy ki vagy be van kapcsolva. Az évjárat egyébként a száma miatt érdekes. Üdv: Gábor
Szia!
Ha minden igaz a tápot a lámpa kapcsoló relézve küldi. 5 6 7 biztosítékról le tudsz venni jelet. Üdv: Gábor
Köszöntem holnap megnézem! Külön raktam rá régi autórádióbol biztosítékot amúgy!
Sikerült! Alsó sor bal szélső a balos hejzetjelzőről szedtem le a feszt.
Sziasztok! Na szóval van ez a hőmérős óra. Azt szeretném kérdezni, hogy a külső érzékelőjét hova kellene rakni? Mert ahol mostvan a lökös felett nagyon nem jó minden pirosnál elkezd melegedni de nagyon.. Gyárilag hova rakják ezeket?? Azt tudom valahova a lököshöz de hova??
Sziasztok!
Sikerült szereznem régi swift-be való ülésfűtés párnákat. A kapcsolásával viszont gondban vagyok. Feltéptem a ragasztócsíkokat, hogy lássam hogyan is van bekötve, mert egyszerűen nem értem. Olvastam itt a fórumon, hogy ezeket úgy szokták két fokozatba kötni, hogy egyszer párhuzamosan megy az ülőrész és a támlarész a másik fokozatban pedig sorba van kötve. Na most nekem 4 vezetékem van a csatlakozón ami talán csak 3 lehet, mert a csatlakozónál még 4 van a csőben, de a cső közepénél már ahol az ülőrészt kell rádugni, ott már csak 3 van (1 feketével kevesebb). Multiméter azt mondja, hogy a két fekete össze van kötve, ami lehetséges. Több kérdésem is van: 1.) Mi az a két fekete valami műanyag tokozásban, ez valami hőérzékelő lehet? 2.) Nem értem, hogy hogyan működik, melyik vezetékre adjak fesz-t, hogy kipróbálhassam egyáltalán? Az ülőrésznél csak 2 vezeték volt az melegszik szépen, de a támlánál nem értem hogy hogyan működik és hogy miért van 3 vezeték? Lehetséges hogy ez is két fokozatú lenne? Csatoltam képeket, és megpróbáltam lerajzolni a kapcsolását is. A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2014
Szia.
Nekem is van hőmérőm, én a lökhárító aljába raktam bele. Nekem a 97 utáni kör ködlámpás lökhárítóm van, és én beleraktam felülről a bal oldali ködlámpaállító furatba (Gondolom csavarhúzó férőhely miatt van kifúrva). Majd fúrtam mellé egy kis lyukat és egy pici csavarral fölé fogattam egy lemezt, így nem tud kiesni. Tökéletesen mér!
Rendben megnézem majd! Úgy tudom lökhárító vasba szokták rakni gyárilag majd meglesem.. Az a jó ebbe a fajta mérőbe gyárilag van rajta karika, hogy csavarral felfogasd.
Sziasztok!
Javítási kézikönyvet keresek. 2003-as évjárítú Swift Sedanhoz. Valaki tudna segíteni? Előre is Köszönöm!
Szia!
Küldtem emailt a címedre, itt nem fért el a melléklet. Üdv: Gábor
holtaláhato a biztositék tábla
Helló! Bal oldal, műszerfal alatt. A másik a motortérben, szintén bal oldal.
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2015
Sziasztok
Ködlámpa bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. Egy 92 Swift-ről lenne szó. A fényszóróknál elől van 1-1 kábelköteg amire nincs semmi dugva, gondolom ez a gyári ködlámpa csatlakozója. Belül az utastérben van alul a hátsó ködlámpa kapcsolója. Ez eddig okés. Ma kaptam egy kapcsoló egységet, amiben a hátsó ablakfűtés, és egy másik kapcsoló, ködlámpa ikon található. (Jelenleg csak a hátsóablak fűtés van, a másik egy "vak" gomb) Egy az egyben be megy az "új" kapcsoló a régi helyére. Gödndolom ezzel tudom majd kapcsolni az első ködlámpát. Kérdésem, kell-e még valamit venni? Relé, bizti?
Megtudja mondani valaki, hogy a 2002 SUZUKI Swift 1,3 -ban a fordulatszámmérő, honnan és milyen színű kábelen kapja a jelet.
Nem működik a fordulatszámmérő, a műszerész szerint az óra jó csak nem kap jelet, egy szerviz -állítólag- megnézte és van jel. A sárvédő alatt vezetett kábelkötegben lévő Kábel sérülését vettet fel az egyik SUZUKI szerviz, de árat nem tudtak mondani a hibafeltárásra, így nem akartam ott hagyni a kocsit. A hiba furcsasága az, hogy rendkívül nagy hidegben működik az fordulatszámmérő addig, amíg be nem melegszik a kocsi, ekkor el kezd billegni a mutató, majd megáll.
Szia!
Ha a kapcsolási rajzoknak hinni lehet, akkor a gyújtó transzformátor barna/fehér vezetékével indul. Onnan egy zavarszűrő egységbe megy. Ennek a doboznak négy pontja van, barna fehér (ez a trafótól jön), fekete (ez testre megy), fekete/fehér (+12V a 8-as 15A-es biztosítéktól) a negyedik ami kimenet a barna, ez megy a műszer felé. Ebbe a dobozba elvileg három alkatrész van, két kondenzátor és egy ellenállás. Sajnos elhelyezésben nem tudok segíteni mert már másik Suzuki van de a gépkönyve megvan. Én a kábelköteg helyett inkább a zavarszűrő blokkra gyanakodnék, vagy valamelyik csatlakozóra. Üdv: Gábor
Szia!
Jobb lenne ha a zavarszűrőben lenne a hiba, bár ez gondolom csak egyben lehet cserélni, de így is egyszerűbb és olcsóbb, mintha a kábelköteget kellene átbogarászni, javítgatni nekem vagy szakembernek. Megkeresem a motortérben és leszedem. Remélem ez lesz a hiba. Köszi a segítséget! |
Bejelentkezés
Hirdetés |