Fórum témák
» Több friss téma |
Akkor nem lesz egyszerű. Nem jó az ajtókat cserélni, mert sokkal drágább és elektromosan azt is be kell kötni.
Koszi az infot! Szerinted a te verziod mennyi lesz ha bontott alkatreszeket veszek? A beszereleshez szaki kell az mennyi? Megegyszer koszonom az infokat. Orulok h jo helyre regisztraltam maris okosabb vagyok
Szerintem a bontott gyári alkatrész közel annyiba kerül, mint az új univerzális, vagy még egy kicsit többe. A beszerelés költségéről nem tudok nyilatkozni, de3 látom Domonyi vagy Keresd Reki Gyuri barátomat ez ügyben. A találatok közül az első.
Sziasztok!
Segítséget kérek! Egy Splash-em van és a belső világítással valami nem kóser. Hónapokkal ezelőtt kezdődött azzal, hogy hol működött hol nem. Aztán már teljesen kihalt. Egy kis égő és érintkező mozgatás egy darabig segített aztán megint nem égett. Szétkaptam az egészet és egy kis érintkező hajlítgatás feszegetés után vissza raktam. Miközben szedtem le a csatit össze érintettem valamit ami szikrázott egyet. Most úgy működik, hogy az ajtó állásban egyfolytában ég és jóval halványabb mint direkt állásban. Belepróbáltam egy másik komplett lámpát és azzal ugyanezt csinálja. Mit rontottam el, ill. mi baja lehet? Előre is köszi!
Szia!
Gondolom nem sok különbség van a Swifthez képest, jó esélyed van, hogy kinyírtad a BCM egységet. Az vezérli a belsőtér világítást is sok minden mással együtt. Üdv: Gábor
Köszi!
Örülök. Megnézetem egy szerelővel.
A BCM egység ha meghibásodik ki ír valami hibakódot?
Az alábbi módszerrel nekem 0000. A hibakódot úgy olvasod ki, hogy bal egy kinyit, úgyhagy. Gyújtás ráad, úgyhagy. Világítás ráad 3-szor (helyzetjelző, tompított, mindegy, úgyhagy, vissza levesz a végén., mindegy). Utána az ajtónyílásban, a zártámasz környékén az a gumigomb, ami a belső világítást kapcsolja, szintén 3-szor megnyom (elenged, úgyhagy, mindegy). A km-kijelzőben megjelenik egy 4 számgyegyű kód. Az lesz az.
Szia!
Nem feltétlenül ír ki hibát ha csak a kimeneti tranzisztor ment el. Hibakódot OBD II-vel jobb kiolvasni több infót ad. Üdv: Gábor
Sziasztok! Segítségeteket kérném. Egy 99-es, 1.300 ccm, 8V, Sedan Swift felélesztésén ügyködünk. Dugattyú eltört benne. Közben lakatolás kezdődött, aminek következtében kigyulladt az utastér, aminek következtében elégett a kábelköteg a bal küszöbnél. És még jól be is ázott az oltás miatt. Innen szép a győzelem! ) Hegesztés, alvázvédelem kész, utastér folyamatban, motor összerakva új dugóval, gyűrűkkel, stb. Viszont nem indul. Gyújtásra adáskor nem zúg az üzemanyagszivattyú, és gyújtás sincs. Olyan, mintha letiltaná az egész az indítást. Amit megcsináltunk: - sérült kábelköteg cseréje - csatlakozók szétszedése, kifújatása - testelési pontok fellazítása, megcsiszolása - biztosítékok, relék ellenőrzése - "Selca" márkájú riasztó/indításgátló kiiktatása. (Szerencsére csak szét kellett húzni a csatikat, és a gyári kötegben összedugni. Sajnos nem vezetett eredményre egyik sem. Próbáltam másik immobiliser vezérlővel, másik ECU-val. Semmi eredmény. Üzemanyagszivattyú működik, ha hátul a csatlakozónál 12 Voltot adok neki. Merre érdemes keresnem a hibát? Előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
Elöl a motortérben lenni kellene egy relé panelnek több kis relével abból az egyik indítja a szivattyút, arra ránéznék, hogy onnan kimegy-e 12V, egyáltalán a relé indul-e... Volt rajzom, meg még fotóm is róla, de sajna géphalál miatt eltűntek, így a relé pozíciót most nem tudom ....
Szia!
Köszi a gyors választ! Ilyen rajzot kutatok már jóideje, hogy tudjam, mi micsoda? Gyújtásra adáskor egy relé van, ami kattan, vagy folyamatosan kattog ("darál"). Ha felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor abbahagyja... Más semmi sem kattan. Közben még arra is gondoltam, hogy amikor a belseje kigyulladt az autónak, akkor a kulcsról a kulcstartó leégett. A kulcsnak semmi baja sem lett látszólag. Esetleg az lehetséges, hogy mégis lett valami baja a kulcsnak, ezért az immobiliser letilt? Sajnos másik kulcsom nincs hozzá, hogy kipróbáljam... Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy az jó-e még? Vagy esetleg kiiktatni az egészet?
Ennyire nem ismerem a Suzuki lelki világát, de nálad az égés miatt szó szerint bármi lehet.
De ha regisztrálsz valami Suzuki Club oldalra szerintem ott mindent találsz....
Hát végig kattintgattam az összes Suzuki fórumot, de elég hallott mind.
Próbálok valami használható kapcsolási rajzot összeszedni, amin legalább megtudnám, hogy melyik relé/biztosíték mihez kapcsolódik... De semmi érdemleges eddig.
Heló:Első kérdés? A kulcsod ami elégett immós volt vagy csak sima műanyag házas? Ha privátban kűldesz email cimet kűldök át elektromos rajzot.
Immos, de nem égett el.
Beindult a szekér!! A szívósor alatti testelés volt rossz. Sajnos ez elkerülte a figyelmünket, csak simán felcsavaroztuk... Leszedtem, letakarítottam, megcsiszoltam, stb... Visszacsavaroztam, azóta pöccre indul a gépezet. Köszönöm az eddigi tippeket, segítségeket! Ugyanitt megjegyezném, hogy ez a test pont egy tökéletes indításgátló megszakító! AC pumpa, gyújtás, ECU, injektor... Mind letiltva, ha ez nem érintkezik megfelelően! Mostmár alváz helyrehozva, lekezelve, motor rendben, elektronika indításra kész. Elektronikát helyrerakom, bandázsolom. Holnap hátsófékeket cserélem. (Elsők már korábban felújítva.) Utána utastér összepakolása, és újra teljesen harcrakész a verda!
Ez már off, de érdekelne kb mennyi idő alatt lett kész a kocsi ?
Sziasztok!
Swift 1999 1.3 8v. most szeretném beszerelni a klimát, csak az elektromos részhez kellene segítség, hogy mit hová kell kötnöm(csatlakoztatnom) mire kell figyelnem. neten nem találtam kapcsolási rajzot hozzá. köszi István
Hello
Semmi extra, 96 utáni klimát kell venni, akkor csak a csatlakozókat kell össze dugni és minden menni is fog szépen, eltéveszteni sem lehet.
szia
96 utánit vettem, csak pont az érdekelne, hogy hol találom a csatlakozókat amivel az autó áramkörébe illesztem az egészet.
A klimàhoz adott kõteg egyértelműen megadja. Am a gyùjtòtrafònàl lòg egy sarus vezetéke, meg a jobb elsõ làmpànàl van egy csatija.
köszönöm szépen, erre lettem volna kíváncsi. illetve a biztosíték dobozba van egy hely a klimának, oda kell beraknom biztit?
A motortérben van biztosítéka, ha jól rémlik 15A os, gyárilag benne van, A/C felirattal.
Még van egy csatija a kesztyű tartó alatt is, ha jól rémlik, de abba nem vagyok 100%ba biztos, régen csináltam már a sajátjaimat.
köszönöm a választ, most alaposan megnéztem, igen benne van a biztosíték, megvan a trafónál is az 1 csati, de a jobb lámpánál csak a szervó 1 vezetékét látom, más szabad csatit nem találtam, és nem tudom, hogyan kap áramot a ventillátor stb....
Képek
A klimának lesz egy saját kábel kötegje, amin van 2db relé, nyomás kapcsoló csatlakozó, meg ventilátor csati. Az áramot a sarus kábelről veszi.
A klima vezérlő elektronika meg rajt lesz az elpárologtató dobozán, az vezérli a klimát hőfok alapján, figyeli h a fűtő ventilátor üzembe van, meg a motorvezérlőnek is ad jelet, az alapjárat emelésre, vagy éppen ha magas a fordulat lekapcsolja a klimát....
Szia!
Ne haragudj, nem olvastam a fórumot. Hát azóta is pöcc-röff a gép, de csak addig jutottam, hogy ülés került bele, a használhatóság miatt. Továbbra sincsenek ajtókárpitok, szőnyeg, hátsóülés, stb... Sajnos meló miatt nincs időm foglalkozni vele.
Sziasztok! 99-es suzuki swift-ben milyen diagnosztikai csatlakozó van? 2002-től obd2 úgy tudom! Milyen diagnosztikai műszert lehet rákötni? Meg lehet oldani obd2-re .Vagy csak computer cserével? köszi!
A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |
A használat feltételei
• Adatvédelem
• GY.I.K., Használati útmutató és szabályok
• Impresszum
• Elosztó
• Hiba jelentése
K�rlek v�rj...