Fórum témák
» Több friss téma |
sajna szinte semmit nem találtam erről a típusról.
Annyit tudok javasolni ha megtalálod a vezérlőjét ált. van bennük egy kis nyomógomb. Vagy több Ha nem vagy tisztába mit kell keresned javaslom fordulj szakihoz! Egy rosszul beállított riasztó mindig csipog stb... Én pl nem vagyok híve ezeknek a riasztóknak! Sokkal több értelme van egy GSM kisközpontnak. Reális áron lehet beszerezni + hív ha gond van! Ha még jobban be akarod védeni a kocsit GPS nyomkövetőt ajánlok ezzel a GSM el kombinálva! Ha nem szirénázik a kocsi de ellopják nagyot néz az ipse mikor 100km odébb lekapcsolják és nem is fogja érteni a dolgot mivel nem volt semmi olyan jel amit észrevett. A GSM/GPS blokkoló se olyan veszélyes csak egy jól kikábelezett antennát kell csinálni és ennyi
Sziasztok!
Vásároltam egy Avital Cyclone autóriasztót. Volna valakinek egy bekötési rajza? Astra g-be szeretném rakni. Elöre is köszönöm!
Teszek fel a risztóról képet. Kérem aki tud segitsen bekötési rajzot keriteni. Elöre is köszönöm.
Ez egy bontott riasztó? És a vezetékköteg?
Szia!
Tudom, hogy egy nagyon régi kérdésre válaszolok, de hátha kell még a rajz. Üdv.: Feri
Sziasztok!
Kicsit elakadtam a Spy 038C-s autóriasztó beszerelésével..... Az ajtó nyitás érzékelőt a belső világításra kötöttem...(csak a kék vezetékre)a nyitásra riaszt de élesítés után kb 10-20perc múlva mindig magától beriaszt..(belső világítás lassan halványodik) A zöld + trigger vezetékre ne kössek semmit?Vagy ,hogy kössem be,hogy jó legyen? Köszi előre is a válaszokat
Köszönöm a gyors választ!
Kicsit részletesebben kérhetném?(Fűtésszerelő vagyok)Milyen tipusú relét vegyek bele? Amit a riasztóhoz kaptam azt felhasználhatom? (ha nem kötöm be a motor tiltást)
A fogyasztás csökkentése miatt én a legnagyobb ellenállásút vettem le a polcomról...a kapcsolási áram nem kritikus, 5-10W max a mennyezeti izzó...
Azzal is jó, amit adtak hozzá... Annyi az egész, hogy meg kell szakítani a kapcsoló lámpa felé menő pontját (a másik fix test általában). Ezzel a ponttal kell kapcsolni a relét, aminek a másik lába megy a +12V-ra. Így ez a pont már szépen kapcsol 12V/0V, mehet a riasztóra. A relével meg kapcsolod a lámpát a kapcsoló helyett. A diódák azért kellenek, mert a legtöbb autónál külön is érzékeli legalább a vezető felőli ajtót... Üdv Inhouse
Köszi a segítséget!-Mostmár közelebb vagyok..
Milyen típusú a beépítendő dióda?(A rajzon direkt van 2 különböző típusú?) -Ha esetleg ajtónként szeretném rákötni a riasztóra akkor is kell dióda? Köszi
Szia!
Ezt így vettem. Csak nem tudom mit hova kössek. Tudsz segiteni? Köszi.
Küldök 2 képet, hogy lásd tényleg vettem.
Kérlek ha tudsz, segíts. Köszönöm.
Távirányító sincs hozzá? Téged átvertek...mennyi pénzt adtál ezért?
Ja, már látom, 1Ft, annyit megért, jó lesz levélnehezéknek... Üdv Inhouse
Nekem attól jóval többe került, de szerintem nem ez a lényeg. Segitségre várok, nem poénokra. Pont azért, hogy ne az legyen.
És mikor adod fel? Mikor válaszolsz a kérdésekre? Van hozzá távirányítód? Anélkül felesleges a bekötés...
Nincs hozzá a neten rajz, esetleg próbáld meg az avital.com-on... Üdv Inhouse
Hogy öszinte legyek, nem vagyok az a feladós tipus.
Nincs távírányítóm hozzá. A központi zárral szeretném inditani/ bekapcsolni, ill. kikapcsolni. A központi zárnál sem használok távírányítót, hanem kulcsal müködik. A távírányítóban nem bizom, hisz azt én is be tudom mérni, és hozzá azonos frekis adót késziteni, sőt a léptetést is meg tudom oldani. De már megint elmentünk a témától. Szükségem van vagy egy kapcsolási rajzra, vagy egy bekötési rajzra. Köszi.
Hopp, akkor TE nagy gógyi vagy!
Szóval TE meg tudod csinálni egy ismeretlen riasztóhoz a távirányítót...nem semmi...azt tudod, hogy ugrókódos, vagy fix? Milyen frekin megy? Hogy méred meg távirányító nélkül? Hogyan akarsz egy távirányítós riasztót anélkül kapcsolni? Ahhoz elég jól bele kellene tudni nyúlni... Egyébként jumper/dip kapcsoló/variálható forrszem híjján ez ugrókódos lehet, a freki 315/443/868MHz körül...az ugrókódot fejből nyomod, vagy megméred? A központi zárad, ha nem távirányítós, akkor nem tudod távirányítani, ha az, akkor is lehet kulccsal/gombbal is billenteni, de ennek a riasztóhoz semmi köze, az nem így működik... Üdv Inhouse
Sajnos segíteni nem tudok, annyira nem értek hozzá, hogy 10-15 egyforma, jelöletlen lábról megállapítsam, hová kell köti.
Viszont van vagy 20-30 darab hasonlóan kiszerelt riasztóm, nem is gondoltam, hogy pénzt lehet belőlük csinálni. Mindig tanul az ember.
Remélem távirányító és csatlakozó nélkül! Úgy a kalandos...
A testet a fénykép alapján megmondom, ott van szélen... Üdv Inhouse
Ráforrasztgatok én mindent amit kell, csak tudjam, hogy mit hova. Olyan a csatija, mint a takio-é, csak az avital tornado.
Némelyik csatlakozóval együtt lett likvidálva, távirányító egyikhez sincs.
Akkor gazdag leszel! A vakerán viszik, mint a cukrot!
:felborulokaröhögéstőlsmiley:
Üdv,Inhouse!
A riasztó "+a"jtó érzékelőjére nem kell kössek semmit? Köszi a választ előre is
Nem kell, ez vagy-vagy. Ha az autó plusszt kapcsolna, akkor az kellene, mivel testet kapcsol, ezért csak az kell.
Üdv Inhouse
Sziasztok
Lenne egy Thunder ca103 tipusú riasztóm a probléma az lenne vele hogy beélesítés után vinnyog a sziréna és villognak az indexek az ajtókat lezárja ami nem baj. A másik probléma ha ráadom a gyújtást akkor kattog a riasztó vezérlője és villognak az indexek de egy kis idő után abba haggya. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv.
Sziasztok!
Bekötöttem a riasztót(Spy038) relével a belsővilágításról,ahogy tanácsoltad. De akármit csinálok kb12 perc után mindig beriaszt pedig az ütésérzékelő érzékenységét minimumra tekertem.az igaz,hogy csak a legszükségesebbeket kötöttem be.(12V,test,"-"ajtókapcs,acc,kürt)Mit csináljak?
Meg kellene nézni, hogy melyik zónára riaszt.
Ha nincs visszajelzése, akkor kikötni mindet és csak 1-et hagyni, aztán lesni, hogy mi lesz. Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |