Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Keverőpult építése, javítása
Lapozás: OK   35 / 78
(#) dada válasza 075614 hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
köszi a segítség nyújtásodat de nekem nem ilyen kellene hanem olyan amilyennel lehet mixxelni rendesen mondjuk a az egyik zene szól az erősítőn keresztűl a másikba meg bele lehet hallgatni és így ezzel a módszerrel lehet egy tempójura állítani a zenét és persze egy ritmusra nekem olyan keverő kellene amellyel bele lehet hallgatni a másik zenébe amúgy köszi a segítséget a hangszín szabályzó jó lesz olyan kapcs rajz nincs amiben lehet állítani a magas,közép,mélyet?
Üdv mindenkinek
(#) kokozo válasza dada hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
Szia! Kiindulásnak az én verzióm.
(#) dada válasza kokozo hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
köszi a segítséget de ehhez még kezdő vagyok
Ha tudnál nekem olyan kapcsrajzot szerezni ahol nincs phone/line kapcsoló, crossfaider,mikrofon erősítő-dugalj azt nagyon megköszönném
(#) steelbird válasza dada hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
Crossfader nélkül hogy akarsz rendesen DJ -zni?
Átúsztató poti mindenképpen ajánlott, anélkül egyszerre két potit kell húzogatnod, ha egymás után akarsz keverni két számot egymásba úsztatva.
Egyik potit lefelé, másikat meg közben felfelé kellene toligálni...
(#) dada válasza steelbird hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
igazábol én csak a saját szórakozásomra djzek nem szereték olyan komoly keverőt van vkinek crossfader meg mikrofon nélküli kapcsrajza és NYÁK terve?
(#) steelbird válasza dada hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
Előbb-utóbb úgyis eljutsz oda, hogy kellesz egy jobb, komolyabb...
Építve nem biztos, hogy olcsón megúszod. Előrébb ajánlottak 5000 -ért egy kétcsatornásat. Annyit bőven megér szerintem.
Annyiból nem hozod ki...
(#) kokozo válasza dada hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
De tudok olyat is!
(#) steelbird válasza kokozo hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
Most jön az, hogy még ez is bonyolult...