Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   71 / 229
(#) Poc válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 17, 2011 /
 
Valami miatt nagy áramot akar felvenni a motor,és az áramkorlát letilt.Mi volt az előjele a dolognak ha volt egyáltalán.Egyre lassabban ment vagy ilyesmi?Terhelés nélkül kisebb az áramfelvét,és mivel mondod hogy sztenderen is csak lassú indulással pörög ki,ezért szerintem zárlat.
(#) Mateusz hozzászólása Júl 17, 2011 /
 
Előjele szinte semmi menet közben jött rá egyszer csak. Belassult és jött a hülye hang, aztán még egyszer kétszer ment normálisan. Az indulás meg olyan hogy jön a hülye hang és csak lassan kezd el felpörögni, de aztán kipörög.
Sőt ha finoman lassan húzom a gázt akkor nem visít. Persze sztenderen!
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 17, 2011 /
 
Érdekes amit írtál,mert ha hiányzik 1 fázis a 3-ból remegni morogni szokott a motor.A visítást még nem tapasztaltam Bldc motoron.Nem írtad még hány szál vezeték megy a motorba?Kefés,vagy 3 fázisú,mert igy csak találgatunk.
(#) Mateusz hozzászólása Júl 17, 2011 /
 
Szerintem 3 fázisú. 2009 ben vettem újonnan. Velox Prémium 09. Na jó nem visít csak tök idétlen hangja van
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 17, 2011 /
 
Na így már tipuson belül vagyunk.Az 3 fázisú 300W-os robogó alakú moci.Multiméterrel mérd ki egyenként a 3 vastag fázisszálat,ugy hogy a müszer negativja az akku negativ szálán van.Gyujtáson teljes gázt adsz és méred egyenként a vastag fázisszálakon a feszültséget.Ha minden jó egyforma értéket kell mérned.
(#) Mormoghy hozzászólása Júl 18, 2011 /
 
Üdvözlet Mindenkinek!
Kaptam a szomszédomtól elektromos robogót. Mondván különben kidobja, mert nem javítható. Állítólag gyenge a mágnes a motorban. 4db akksi volt benne, csak úgy bedobálva. 1 kuka, 3 töltődik. Tehát próbálni nem tudtam. A képek alapján hátha tudja valaki mi ez? És érdemes-e foglalkozni vele?
(#) Ge Lee válasza Mormoghy hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Ezeknek az akksin kívül más bajuk nem nagyon szokott lenni. Az fura hogy 36V-os és 4 akksi van benne. Lehet hogy a vezérlése külön megy a negyedikről.
(#) Mormoghy válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Akkor ennek örűlök! A nevét is tudod? 4 akksi sorba, vagy csak 3? Szénkefés ? Valami doksid nincs róla véletlen? Köszönöm!
(#) kekoma77 hozzászólása Júl 18, 2011 /
 
Üdv! Hol lehet kapni elektromos kerékpárhoz hall jeladót? A gázkarhoz is kellene!
(#) Biro F. válasza Mormoghy hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Üdv.
Volt olyan széria ebből a fajta elektromos kerékpárból, amiben 4 akksi volt, de 36 voltos volt a motor. A negyedik akksi csak úgy bele volt rakva, de nem volt bekötve.
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Megmértem
piros 43.1 volt
fekete 47.9 volt
zöld 44.3 volt
teljes gáznál, ez nem jó ezek szerint!!
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 18, 2011 / 1
 
Nem ezeket kelett volna mérni.A vezérlőtől sacc.10cm-en belül van 3 vastag összedugós vezeték ami a vzérlőből jön,és megy a motorba.Zöld-sárga-kék szinűek.Melette kell lenni egy fehér csatinak is amibe 5 vékony szál megy és az is a motorba megy.Az ülés alatti burkolatot kell levenni,és ott lesznek.
(#) Mary bx válasza Ge Lee hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Vagy tunigolták,és 48V-ról járatták a 36V-os mocit.
(#) Mary bx válasza Mormoghy hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Nézd meg az izzókat hány voltosak,és kiderül az üzemi feszültsége.Gyenge mágnesről még nem halottam.
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Zöld 25.2
Sárga 25.1
Kék 25.05
Ez mond neked valamit??
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
A műszered nem jó tartományban volt,de ez a része jó.A melette lévő 5-ös fehér csatiban az érintkezőpárokat ellenőrizted?Nagyon vékony csavarhúzóval lehet beférni,és össze tolni.A fekete,és a piros között 5V-nak meg kellene lenni.Következő,a müszer egyik mérőszálát az akku negativ szálára,a másikkal ráadott gyujtásnál mérni a 3 z-s-k vékony szálat,ugy hogy kézzel lassan forgatjuk a kereket.0,és 5 V között kell változni,a kerék elfordulásával arányosan.
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
fekete-piros között 5.54 volt
zöld 5.68- 2.82
kék 5.6- 2.82
sárga 19 mv- 2.8
de néha itt is mutatott 5.6 voltot de legtöbbször csak millivoltot. Pedig mindig hozzá ért az érintkező
(#) Mateusz hozzászólása Júl 18, 2011 /
 
Valaki tudna segíteni? A fent említett problémán?
(#) Mormoghy válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
OK. Megnézem az izzókat. De az összes akksi kakukk. De azért próbálkoztam. Van 3 db Exide 12V 55 Ah autó akksi itthon napi üzemben, ezeket sorbakötve beraktam a lábtérbe, el is indúlt. Üresen forgatva majdnem fel is ment a mutató 30-ra. De a 3 akksi saját sulyával alig indult el. Harmat gyenge szerintem.
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
HELP!!
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
A motorban a sárga szálhoz tartozó Hall elem lehet a hibás.
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Azt hogyan tudom megállapítani?? Hol lehet vásárolni Hall elemeket?? Nehéz kicserélni ??
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Le kell veni a motor oldal deknijeit,ajánlott kesztyűbe,és satuba mert nagyot tud visszarántani.Elektronikában jártas szakival cseréltesd ki a hall elemet.
Itt is kapsz.Bővebben: Link
(#) Mateusz válasza Mary bx hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
A Hall elemből mindegy milyet veszek? Elég hogy 48 voltos?
Ha leveszem az oldaldeknit akkor mi is fog visszarántani?
(#) Mary bx válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
A motorban lévő hall ic tipus száma alapján kérjed.Most nincs a közelembe a beépithető,és helyetesíthető ic-k számai.
Visszarántani: a forgórészben a mágnesek.
(#) Mary bx válasza Mormoghy hozzászólására (») Júl 18, 2011 /
 
Próbának jó csak az inditó akku.Napi használatba munka akku való e-meghajtásba.Virgoncabb lesz ha nem kell akkora plusz súlyt mozgatnia mint most amivel próbáltad.
(#) (Felhasználó 5823) válasza Mateusz hozzászólására (») Júl 19, 2011 /
 
Szia!

A mágnes, és ha jól sikerül lecsipi az ujjad végét! (Visszarántja a forgórészt az állórészbe ) A Hall típusa Pl. SS41 és ha van lové (1000Ft) mind a hármat cseréld mert még két széria sem azonos és sántítani fog a kerék. Érdekes hangja lesz! Többünk tapasztalata, de nem muszáj megfogadni!

Leiszt Jani
(#) kiskotro hozzászólása Júl 19, 2011 /
 
Sziasztok nekem van egy Lofty elektromos biciglim,48V. a probléma az lenne hogy nem indul el sehogy a motor vettem rá uj gázkart igy sem a vezérlönöl a vastag sárga vezeték ami a motorhoz megy ,ha rá van dugva nehezen forog a hátsó kerék lehuzom megint könyen forog de a gázkarra igy sem reagál, mi lehet a probléma?Ha valaki tud segiteni azt megköszönöm. Képeket melékeltem
(#) bumburuc válasza Einstein hozzászólására (») Júl 19, 2011 /
 
12. voltos önindítókból 3000.ért válogathatsz. Vannnak különböző nagyságúak, forgás irányúak stb.

* Email törölve .
(#) Mary bx válasza kiskotro hozzászólására (») Júl 19, 2011 /
 
A sárga vastag fázisszálad összeér vagy a kékkel vagy a zöldel valahol.Az összedugós csatitól ellenőrizd végig a vezetéket a motorig.
Következő: »»   71 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem